Originally posted by samikarki
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autonmaalaus, Part 1
Collapse
X
-
Eikös turbo ainakin jossain välissä asunu Kuopiossaku tää sammy-boy asuu kaikesta päätellen Joensuussa --> ei sama heppu.
"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
niinpäniin
Eihän tämä ole mikään autonmaalaus vaan vittuilu topic...- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Soliskohan sama jätkä , nimi yhdistettynä tohon romuun, ja vielä kun kattoo postauksia niin 99% varmuudella onOriginally posted by LASSI-Sniin no, hyvä pointti. ilmoituksessa lukee pohjoiskarjala???
en tiiä sit. vahvasti vaan vaikuttaa että on sama jätkä
Comment
-
-
Originally posted by LekaLievää vainoharhaisuutta havaittavissa
Rajaa kuitenkin tälle toiminnalle,
olen vaan tuon herra "Turbo terminaattorin" valitettava auton uusi omistaja repairoija.
Ja vaikkakin asun Joensuussa, herra Turbo mitä ilmeisemmin Kuopiossa (auton myyjä väitti auton tulleen espoosta?) meillä EI ole mitään yhteistä! (jonkun verran ihmisen on omaa kunniaansa pidettävä yllä)
Ole itseasiassa yrittänyt saada tuota ko. henkilöä kiinni jotta saisin edes hieman tietoa mitä "#"#¤% se on tolle autolle tehnyt, kun siihen on tehty, "hymm" mitä mielenkiintoisempia ratkaisuja.
Ja tietenkin kaikki sisälukutaitoiset osaa nickistäkin jo päätellä:
samikarki = sami kärki
ja jos joku on niin peelo että postaa samalla tavalla kun turbo tuskin tulisi foorumille takaisin omalla nimellään.
Edit:
Originally posted by LASSI-Sniin no, hyvä pointti. ilmoituksessa lukee pohjoiskarjala???
en tiiä sit. vahvasti vaan vaikuttaa että on sama jätkä
Pohjois-Karjala yhtä kuin Joensuu, Liperi, Kontiolahti, Hammaslahti jne.
Savo, tai Etelä-Savo (??) varmaankin sitten menisi sinne KUOPIOON päin,
joensuun ja kuopion välillä on kuitenkin puolitoistasataa kilometriä ja hitonmonta kalakukkoa.
Joten siis pientä sisälukutaitoa pyydetään.Last edited by samikarki; 08-01-2005, 13:08.
Comment
-
-
Originally posted by f1zzJoo nyt pitää laskea 1+1..
Kaveri nimeltä SAMIKARKI kirjoittaa että turbon auto on ihan paska.. ja sitten se sama auto on myynnissä nimellä samikarki.. hmm
sitten kun searchilla kattoo samikarkin postauksia.. esim
hmm..
Ja kuten huomaat, kirjoitin että auton on ihan paska, mutta myös jos olisit lukenut tekstin loppuun lukee siellä että "myös hirveä korjata" tai jotain sinnepäin, josta voimme siis päätellä että olen auton omistaja, kuten myös tuosta myynti-ilmosta, sitten jos vielä tarkkaan tutkit, olen tälle ko. foorumille postannut jo aikoja sitten tekstiä että ostetaan BMW- saa olla paska, korjattavaksi, jonka jälkeen aloitin kysymään, muutamaa neuvoa tuosta Bmw kummallisesta kaasuttimesta, josta puuttui letkuja yms.
Ja nyt kun lisäämme sen surullisen kuuluisan yhden siihen yhteen voimme jopa saada vastaukseksi 2 eikä sitä kolmea jonka sinä olet edellisessä viestissäsi saanut aikaan.
Puolustus lopettaa puheenvuoronsa.
Kiitos..
Niin ja pakko oli tosiaan tehdä kolme eri postausta tästä asiasta, ihan vaan että asiat tulevat selväksi.Last edited by samikarki; 08-01-2005, 13:10.
Comment
-
-
Millainen kompura pitää olla ruiskua varten paine/tuotto?
Suunnitteella ois maalata tuo minun japanilainen projektiauto niin siksi kyselen.
Minulla on ennestään joku alapuolisella säiliöllä oleva halppis ruisku. Tekeekö tällaisella mitään vai pitäiskö ostaa yläpuolisella säiliöllä oleva halparuisku?
Väriksi olis tarkoitus laittaa perus punainen tai joku muu ihan perusväri. Pitääkö laittaa lakka päälle?
Kuluja ei saisi kovin paljon tulla kun autokaan ei ole kovin arvokas.Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
Comment