Announcement

Collapse
No announcement yet.

Autonmaalaus, Part 1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FreeZ
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 814
    • Hamina

Originally posted by Hemi
    Onko?
    eikös se tunnu olevan yleinen käsitys meistä tässä maailmassa?? :roll:
    BMW 320i

Comment

• f1zz
      GTi:stä tuttu
      • Sep 2003
      • 1469
      • Veikkola

Originally posted by FreeZ
      Onko?
      eikös se tunnu olevan yleinen käsitys meistä tässä maailmassa?? :roll:
      Joo bemaristi on mulkku vaikka olis ihan hiljaa ja ajais 10kk vuodessa volkkarilla.. harmi ku golffii ei kehtaa parkkeeraa poikittain jokapaikkaan niinkuin penarilla.

Comment

• advance
        Bimmer Enthusiast
        • May 2004
        • 1689

Se on ainakin tosi juttu että, vaikka maalari olisi kuin ammattimies tehnyt 10-30vuotta niin joku 18wee teini tekee siihen sitte pohjat tietty ekaa kertaa niin sitte mussutetaan kuin, paska siitä tuli näinhän se on että jos tulee paskat pohjat niin se on sitte mitä se on sen jälkeenki. Itestäni tuntu naurettavalta hehkuttaa että tekee ilman kuittia siinäpä ei oo sitten mitään sanomista jos, ei tule mieluinen.

Comment

• Turbo Terminator
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 334
          • Villi Pohjola

Originally posted by advance
          Se on ainakin tosi juttu että, vaikka maalari olisi kuin ammattimies tehnyt 10-30vuotta niin joku 18wee teini tekee siihen sitte pohjat tietty ekaa kertaa niin sitte mussutetaan kuin, paska siitä tuli näinhän se on että jos tulee paskat pohjat niin se on sitte mitä se on sen jälkeenki. Itestäni tuntu naurettavalta hehkuttaa että tekee ilman kuittia siinäpä ei oo sitten mitään sanomista jos, ei tule mieluinen.
          Viittaatko minuun, että olen 18wee teini ja en osaa tehdä pohjia? You're wrong boy. Ja väitätkö että hehkutan hurmiossa että maalari tekee ilman kuittia? You're wrong boy.

Comment

• advance
            Bimmer Enthusiast
            • May 2004
            • 1689

En kohdista sinuun tuota ikä viittausta mutta se on kuultu vaan niin monen maalarin suusta.

Comment

• Pazi
              Bimmer Rookie
              • Feb 2004
              • 73
              • Singapore

Itse kun aikoinaan opiskelin eikä ollut varaa maalauttaa autoa eikä myöskään ostaa kalliita maaleja (autokin oli 400e arvoinen). Ostin miranolia, 20e yläsäiliö ruiskuin ja maalasin itse. Tämän jälkeen auto sai kehujakin. En todellakaan ketään kehoita näin tekemään, kaikki varmaankin tietävät kyseisen maalin huonot puolet, mutta pointti oli se että kyllä köyhäkin pystyy .
              - Spiderbait -

Comment

• Turbo Terminator
                Bimmer Fanatic
                • May 2004
                • 334
                • Villi Pohjola

Selvännän teitä... en ole mikään köyhä opiskelija... ois mulla varaa ostaa uusikin auto, mutta en koe siitä olevan mitään hyötyä. Haluan saada tämän pienellä rahalla siistiksi, koska en halua tuplata auton arvoa maaleilla.

Tällä hetkellä ajelen naiseni ämkolmosella kunnes saan maalattua omani.. uskallankohan tunnustaa...no okei mä tunnustan viimeviikolla meinasin ostaa Calibran kun halvalla oisin saanut (4700e), mutta töiden takia paras vaihtoehto olisi joku paku... esim. Hiace... ja sillä voisin myös kuskata bändi kamojani keikoille...

Comment

• Sid
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2003
                  • 75
                  • Porvoo

Väärillä raiteilla todellakin, jos väri valitaan peittämään puutteellinen pohjatyö. Ihan sama asia kuin talonrakennuksessa, se pohjatyö on paljon tärkeämpi kuin pintojen viimeistely. Paklaaminen ja hiominen vaatii paljon enemmän aikaa ja vaivaa kuin maalaaminen. Jos ei kerran rahasta ole kiinni, niin teetä pohjatkin ammattilaisella ja kaikki työt kuitille.

Aina en ole Hemin kanssa samaa mieltä, mutta tässä ketjussa kaveri puhuu täyttä asiaa.
                  E36 316i -96
                  E46 316i -01
                  E46 316i -03

E91 318i -09

Comment

• Pazi
                    Bimmer Rookie
                    • Feb 2004
                    • 73
                    • Singapore

Originally posted by Turbo Terminator
                    Selvännän teitä... en ole mikään köyhä opiskelija...
                    Joo, no en mä väittänytkään että olisit köyhä opiskelija. Käytin vain tollaista yleis ilmaisua joka ei kohdistunut sinuun.
                    - Spiderbait -

Comment

• line79
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2003
                      • 343
                      • Iisalmi

Originally posted by Turbo Terminator
                      Selvännän teitä... en ole mikään köyhä opiskelija... ois mulla varaa ostaa uusikin auto, mutta en koe siitä olevan mitään hyötyä. Haluan saada tämän pienellä rahalla siistiksi, koska en halua tuplata auton arvoa maaleilla.

Tällä hetkellä ajelen naiseni ämkolmosella kunnes saan maalattua omani.. uskallankohan tunnustaa...no okei mä tunnustan viimeviikolla meinasin ostaa Calibran kun halvalla oisin saanut (4700e), mutta töiden takia paras vaihtoehto olisi joku paku... esim. Hiace... ja sillä voisin myös kuskata bändi kamojani keikoille...
                      ja yhdessä topicissa väitit taas että

Olen köydä opiskelija, joten varmaan käytetty kone olisi paras vaihto ehto. Mistä niitä voisi saada ja meneekö uusi kone heittämällä paikoilleen? Tarvitseeko tehdä mitään muuta? Autoa ei ole katsastettu vielä tänä vuonna, joten elokuuhun mennessä pitäisi katsastaa ja saada uusi kone.

vituttas olla köyhä :lol:
                      BulletBroof Monkey

E36 325 -93
                      ex E30 316/320i

Comment

• NHB
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2003
                        • 1120

Kyllähän tuo menee muutenkin sinne päiväuniosastolle aika vahvasti. Turbo terminaattorille, tuolle puberteetti-ikäisten poikien runkkuvinkki-foorumin tietäjälle ja lemmen jättiläiselle, M3:set ja naiset ovat molemmat puhtaasti mielikuvituksen tuotteita.

Comment

• Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

Joo. Kannattaa käydä tsekkaamassa noita Turbo Terminatorin hengentuotteita tuolla hanen profiilistaan löytyvällä www.messulauta.tk saitilla. Eiköhän nämä runkku, amis ja "linnanherra" jutut kerro "teiniterminatorista" kaiken oleellisen.

Comment

• Turbo Terminator
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2004
                            • 334
                            • Villi Pohjola

Olen köydä opiskelija, joten varmaan käytetty kone olisi paras vaihto ehto. Mistä niitä voisi saada ja meneekö uusi kone heittämällä paikoilleen? Tarvitseeko tehdä mitään muuta? Autoa ei ole katsastettu vielä tänä vuonna, joten elokuuhun mennessä pitäisi katsastaa ja saada uusi kone.

vituttas olla köyhä :lol:[/quote]

tuo oli provoviesti, koska ajattelin että jos olen "tietämätön opiskelija" niin kenties autatte mua paremmin, mutta olin väärässä. Jos oisin sanonut totuuden: että olen 22 vuotias mies joka hankkii 3000euroa kuussa, niin ette olisi ehkä auttaneet mua niin helposti?

Comment

• Turbo Terminator
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2004
                              • 334
                              • Villi Pohjola

Originally posted by NHB
                              Kyllähän tuo menee muutenkin sinne päiväuniosastolle aika vahvasti. Turbo terminaattorille, tuolle puberteetti-ikäisten poikien runkkuvinkki-foorumin tietäjälle ja lemmen jättiläiselle, M3:set ja naiset ovat molemmat puhtaasti mielikuvituksen tuotteita.
                              En lähde mukaan provoosi.

Comment

• Turbo Terminator
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2004
                                • 334
                                • Villi Pohjola

Joo. Kannattaa käydä tsekkaamassa noita Turbo Terminatorin hengentuotteita tuolla hanen profiilistaan löytyvällä www.messulauta.tk saitilla. Eiköhän nämä runkku, amis ja "linnanherra" jutut kerro "teiniterminatorista" kaiken oleellisen.
                                Mitä tämä liittyy tähän aiheeseen? Sä olet joko 10 vuotias tai sitten joku eläkeläinen. Oo hiljaa ja pysy topicin aiheessa!

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎