Originally posted by Hemi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autonmaalaus, Part 1
Collapse
X
-
Originally posted by FreeZOriginally posted by HemiOnko?
Comment
-
-
Se on ainakin tosi juttu että, vaikka maalari olisi kuin ammattimies tehnyt 10-30vuotta niin joku 18wee teini tekee siihen sitte pohjat tietty ekaa kertaa niin sitte mussutetaan kuin, paska siitä tuli näinhän se on että jos tulee paskat pohjat niin se on sitte mitä se on sen jälkeenki. Itestäni tuntu naurettavalta hehkuttaa että tekee ilman kuittia siinäpä ei oo sitten mitään sanomista jos, ei tule mieluinen.
Comment
-
-
Originally posted by advanceSe on ainakin tosi juttu että, vaikka maalari olisi kuin ammattimies tehnyt 10-30vuotta niin joku 18wee teini tekee siihen sitte pohjat tietty ekaa kertaa niin sitte mussutetaan kuin, paska siitä tuli näinhän se on että jos tulee paskat pohjat niin se on sitte mitä se on sen jälkeenki. Itestäni tuntu naurettavalta hehkuttaa että tekee ilman kuittia siinäpä ei oo sitten mitään sanomista jos, ei tule mieluinen.
Comment
-
-
Itse kun aikoinaan opiskelin eikä ollut varaa maalauttaa autoa eikä myöskään ostaa kalliita maaleja (autokin oli 400e arvoinen). Ostin miranolia, 20e yläsäiliö ruiskuin ja maalasin itse. Tämän jälkeen auto sai kehujakin. En todellakaan ketään kehoita näin tekemään, kaikki varmaankin tietävät kyseisen maalin huonot puolet, mutta pointti oli se että kyllä köyhäkin pystyy.
- Spiderbait -
Comment
-
-
Selvännän teitä... en ole mikään köyhä opiskelija... ois mulla varaa ostaa uusikin auto, mutta en koe siitä olevan mitään hyötyä. Haluan saada tämän pienellä rahalla siistiksi, koska en halua tuplata auton arvoa maaleilla.
Tällä hetkellä ajelen naiseni ämkolmosella kunnes saan maalattua omani.. uskallankohan tunnustaa...no okei mä tunnustan viimeviikolla meinasin ostaa Calibran kun halvalla oisin saanut (4700e), mutta töiden takia paras vaihtoehto olisi joku paku... esim. Hiace... ja sillä voisin myös kuskata bändi kamojani keikoille...
Comment
-
-
Väärillä raiteilla todellakin, jos väri valitaan peittämään puutteellinen pohjatyö. Ihan sama asia kuin talonrakennuksessa, se pohjatyö on paljon tärkeämpi kuin pintojen viimeistely. Paklaaminen ja hiominen vaatii paljon enemmän aikaa ja vaivaa kuin maalaaminen. Jos ei kerran rahasta ole kiinni, niin teetä pohjatkin ammattilaisella ja kaikki työt kuitille.
Aina en ole Hemin kanssa samaa mieltä, mutta tässä ketjussa kaveri puhuu täyttä asiaa.E36 316i -96
E46 316i -01
E46 316i -03
E91 318i -09
Comment
-
-
Originally posted by Turbo TerminatorSelvännän teitä... en ole mikään köyhä opiskelija... ois mulla varaa ostaa uusikin auto, mutta en koe siitä olevan mitään hyötyä. Haluan saada tämän pienellä rahalla siistiksi, koska en halua tuplata auton arvoa maaleilla.
Tällä hetkellä ajelen naiseni ämkolmosella kunnes saan maalattua omani.. uskallankohan tunnustaa...no okei mä tunnustan viimeviikolla meinasin ostaa Calibran kun halvalla oisin saanut (4700e), mutta töiden takia paras vaihtoehto olisi joku paku... esim. Hiace... ja sillä voisin myös kuskata bändi kamojani keikoille...
Olen köydä opiskelija, joten varmaan käytetty kone olisi paras vaihto ehto. Mistä niitä voisi saada ja meneekö uusi kone heittämällä paikoilleen? Tarvitseeko tehdä mitään muuta? Autoa ei ole katsastettu vielä tänä vuonna, joten elokuuhun mennessä pitäisi katsastaa ja saada uusi kone.
vituttas olla köyhä :lol:
Comment
-
-
Joo. Kannattaa käydä tsekkaamassa noita Turbo Terminatorin hengentuotteita tuolla hanen profiilistaan löytyvällä www.messulauta.tk saitilla. Eiköhän nämä runkku, amis ja "linnanherra" jutut kerro "teiniterminatorista" kaiken oleellisen.
Comment
-
-
Olen köydä opiskelija, joten varmaan käytetty kone olisi paras vaihto ehto. Mistä niitä voisi saada ja meneekö uusi kone heittämällä paikoilleen? Tarvitseeko tehdä mitään muuta? Autoa ei ole katsastettu vielä tänä vuonna, joten elokuuhun mennessä pitäisi katsastaa ja saada uusi kone.
vituttas olla köyhä :lol:[/quote]
tuo oli provoviesti, koska ajattelin että jos olen "tietämätön opiskelija" niin kenties autatte mua paremmin, mutta olin väärässä. Jos oisin sanonut totuuden: että olen 22 vuotias mies joka hankkii 3000euroa kuussa, niin ette olisi ehkä auttaneet mua niin helposti?
Comment
-
-
Originally posted by NHBKyllähän tuo menee muutenkin sinne päiväuniosastolle aika vahvasti. Turbo terminaattorille, tuolle puberteetti-ikäisten poikien runkkuvinkki-foorumin tietäjälle ja lemmen jättiläiselle, M3:set ja naiset ovat molemmat puhtaasti mielikuvituksen tuotteita.
Comment
-
-
Originally posted by HemiJoo. Kannattaa käydä tsekkaamassa noita Turbo Terminatorin hengentuotteita tuolla hanen profiilistaan löytyvällä www.messulauta.tk saitilla. Eiköhän nämä runkku, amis ja "linnanherra" jutut kerro "teiniterminatorista" kaiken oleellisen.
Comment
-
Comment