Kylläpä rupes pelottamaan tuon oman kiesin suhteen, kun tän luki läpi...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d -99 hyytyi!!! vika löytyi!
Collapse
X
-
Ainakin turbo jossain vaiheessa ja automaattiloota tossa 294 tkm. Se on entinen taksi ja sitten ollut jollain myyntiedustajalla. Kai sen huoltohistorian tuolta laakkoselta sais kun on noin 300tkm laakkosen leimoja kirjassa.VW sharan 1,8T
e30 318i 4d -89 projekti
e30 320i 4d -89 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by ronttonenAuto on nyt ollu melkeen pari viikkoa liikenteesä ja hyvin pelaa.
Siihen vaihdettiin pumppu, jokin huohotinsuodatin, remmit, ilman- ja polttoainesuodatin, jäähdytin nesteet, imusarja putsattiin ja egr tukittiin. Hintaa tuli 2115e.mutta ei se dieselillä ajo aina niin halpaa ole on pointtini.
Comment
-
-
Diesel-Otekolta tuli kirje kun soitin sinne pari kertaa kiukkuisena kuin mikä... aika kummaa palvelua jos ei voida ottaa asiakkaaseen yhteyttä vaikka ovat tunnustaneent tehneensä huollossa vian. 12vko jaksoin katella ja taas mennään. Peruivat puheitaan ja nyt eivät korvaakkaan kuin vaan reilun 600€. 170€ on vaihdettu vikaan kuulumattomia osia, vikaa etsiessä ja niitä eivät korvaa.
Pitänee mennä kyselemään niitä rahoja kuulema Otekon mielestä Lahden Autotalo Megasta... mitenköhan ois suu laitettu jos oisin antanu, niinkuin huoltopuolen pomo talvella ehdotti, että oltais vaihdettu kaikki suuttimet kun muualta ei vikaa löytäneet?!?
Ja sit ihan vaan vinkkinä että kiertäkää EKSTRÖM YHTIÖ/DIESEL-OTEKO niin kaukaa kun vaan voitte!!! Enkä voi oikeen suositella Lahden "merkkihuoltoakaan" kellekkään, sen verran arpapeliä on ollu viime aikoina...420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
-
Originally posted by TINTTIJa sit ihan vaan vinkkinä että kiertäkää EKSTRÖM YHTIÖ/DIESEL-OTEKO niin kaukaa kun vaan voitte!!! Enkä voi oikeen suositella Lahden "merkkihuoltoakaan" kellekkään, sen verran arpapeliä on ollu viime aikoina...2005 530d(A) touring
ex: 1998 325tds touring
Comment
-
-
Originally posted by kalyytikKenen kanssa olit tekemisissä tuolla Ekström yhtiöllä? Semmone heppu kenellä oli joku kohtuu-harvinainen ruotsinkielinen nimi jeesas mua kesällä ja tuntu ihan asialliselta.. Tosin ei ollu mitään isompia teknisiä haasteitakaan.420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
-
RAHAT TULI TÄNÄÄN TILILLE!!!
...ei ihan kaikki 700€ mut yli 600€ kuitenkin. Kiertäkää EKSTRÖM YHTIÖ/DIESEL-OTEKO niin kaukaa kun vaan voitte!!! Enkä voi oikeen suositella Lahden "merkkihuoltoakaan" kellekkään, sen verran arpapeliä on ollu viime aikoina. Varaosa puoli toimii jos asioitte vanhemman Pitkäsen kaa, muuten ei.
Eli eikun uutta osaa vaikka Diesel-Cityyn niin homma toimii...
Diesel-City
Hirsimetsäntie 10
15200 LAHTI
GSM 040 724 4707420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
-
Hyvä tietää että jossain on 320d osaamista ja hyvää palvelua ! Toivottavasti ei oo pitkä matka lahteen kun ongelmia tulee
Ainakin laakkonen on ihan pihalla kun jokisen eväät tosta autosta ja jos ne alkaa sillä tunti hinnottelullaan tutustumaan autoon ja miettimään jotain vikaa niin varmaan vaihtaa puol autoa ensin ja lasku sen mukainen hoh hoh.. taitais olla sama rumba edessä kun ton mega auton kanssa.
Tässä näkee taas kyllä sen että jos ei vaadi niin ei kyllä sitten mitään saakkaan..E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
320d -99 siirtopumppu
Laitetaan tähän nyt tapahtumakertomus oman bemarin viasta..
Ajelin normaalia maantienopeutta ja kun sitten hellitin kaasusta ja laitoin vaihteen vapaalle kääntyäkseni auto sammui ja ei enää käynnistynyt millään.
Kotona sitten dieselsuodattimen kansi auki ja suodatin irti ja starttaamaan. Polttoainetta tuli suodattimelle asti, tosin aika huonosti. Lisäksi täytin suodattimen dieselillä ja koitin käynnistystä. Ei mitään. Lisäksi täällä joku oli kirjoitellut, että mikäli siirtopumppu hajoaa varoittaa se ensin hajoamisesta nykimällä. Minulla auto kuitenkin hajosi yllättäen ilman mitään varoitusta. Päättelin siitä, että ruiskutuspumppu olisi rikki ja hinautin auton Diesel Häkkiselle Turkuun, jossa korjausarvioksi arvioitiin n. 1400 € (pumpun korjaus 1000€ ja työt 400€).
Siellä todettiin, että siirtopumppu on rikki. Olivat lukeneet myös ruiskutuspumpun oman "vikakoodin" ja siellä ei ollut mitään vialla. Eli vaikka siirtopumppu jaksoikin tuoda polttoainetta suodattimelle kun kansi oli auki, ei sen teho riittänyt enää silloin kun polttoainejärjestelmässä oli painetta.
Eli vika tuli korjattua ja hinnaksi muodostui 577 € (siirtopumppu 299€ + työ 278€). Hieman ehkä kalliista hinnasta huolimatta voin kyllä suositella kyseistä korjaamoa. Asiantuntevan oloista porukkaa.
Lopuksi vielä täytyy mainita, että näyttää tosiaan olevan vähän tyyppivian oloinen tuo siirtopumpun hajoaminen. Siinä oli yksi kaveri maksamassa juuri ennen minua oman bemarinsa siirtopumpun korjausta..
Comment
-
-
320d -99 siirtopumppu
Laitetaan tähän nyt tapahtumakertomus oman bemarin viasta..
Ajelin normaalia maantienopeutta ja kun sitten hellitin kaasusta ja laitoin vaihteen vapaalle kääntyäkseni auto sammui ja ei enää käynnistynyt millään.
Kotona sitten dieselsuodattimen kansi auki ja suodatin irti ja starttaamaan. Polttoainetta tuli suodattimelle asti, tosin aika huonosti. Lisäksi täytin suodattimen dieselillä ja koitin käynnistystä. Ei mitään. Lisäksi täällä joku oli kirjoitellut, että mikäli siirtopumppu hajoaa varoittaa se ensin hajoamisesta nykimällä. Minulla auto kuitenkin hajosi yllättäen ilman mitään varoitusta. Päättelin siitä, että ruiskutuspumppu olisi rikki ja hinautin auton Diesel Häkkiselle Turkuun, jossa korjausarvioksi arvioitiin n. 1400 € (pumpun korjaus 1000€ ja työt 400€).
Siellä todettiin, että siirtopumppu on rikki. Olivat lukeneet myös ruiskutuspumpun oman "vikakoodin" ja siellä ei ollut mitään vialla. Eli vaikka siirtopumppu jaksoikin tuoda polttoainetta suodattimelle kun kansi oli auki, ei sen teho riittänyt enää silloin kun polttoainejärjestelmässä oli painetta.
Eli vika tuli korjattua ja hinnaksi muodostui 577 € (siirtopumppu 299€ + työ 278€). Hieman ehkä kalliista hinnasta huolimatta voin kyllä suositella kyseistä korjaamoa. Asiantuntevan oloista porukkaa.
Lopuksi vielä täytyy mainita, että näyttää tosiaan olevan vähän tyyppivian oloinen tuo siirtopumpun hajoaminen. Siinä oli yksi kaveri maksamassa juuri ennen minua oman bemarinsa siirtopumpun korjausta..
Comment
-
Comment