Nonni hyvä että läks pelittää sitte joo kyllähä noi vianhaut on välillä aikaa vievii ja pinnaki palaa moneen otteeseen kun ihmettelee että mikä prkl se nyt oikeen iski..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
no joo ette varmaa arvaa mun ongelmaa taas
Collapse
X
-
jaa-a mielenkiintoinen topikki. Todennäköisesti auto alkaa toimia kun kaikki asiaan liittyvät johtosarjojen ja moduulien liitospinnat puhdistetaan, kiristetään ja tiivistetään asianmukaisesti, oikeilla aineilla ja menetelmillä. Hermojaanhan ei noiden autojen kanssa kannata menettää, kaikki ne on kuntoon laitettavissa kyllä.
Comment
-
-
Originally posted by *bmwkissa82* View Postjoo syksy tullut ja kylmät ilmat auto ei käynnisty ja hermot alkaa meneen:P mutta jos vielä jotain koittaisi:P
Asian vierestä = Olen tavannut kasari autoja joskus Billy Idol ajoilta samojen käynti ongelmien merkeissä.== Tulpanjohdot jotka (löi läpi) kosteella ilmalla.. Hiton vaikee huomata valosella ilamalla. Toivottavasti löydät jotain..
Comment
-
-
Onko nokka akselin asentotunnistin tarkistettu? Ei millään pahalla mut tossa autossa on vähä liikaa antureita ja liittimiä jotta voisit kokeilemalla saada sen kuntoon. Varmaan aika moni "asiantuntija" on käyny raapimassa kuulaansa ja ihmettelemässä vian syytä. Viä se auto pajalle, ne velottaa sen 40e tunti (ei varmaan mee ees niin kauaa) ja sanoo mikä siinä on vikana. Sit jos et halua maksaa niille laitat itte kuntoon kun tiät mikä siä on. Jos oot vuoden sen kans jo tapellu niin anna jo olla.
Comment
-
-
Originally posted by Jamppu_83 View PostOnko nokka akselin asentotunnistin tarkistettu?
Jos itse availette ja puhdistelette liitoksia niin ei sinne panna sitä jokapaikan öljyä vaan ihan asiaan tarkoitettuja alkoholipohjaisia cleanereita on kylä saatavilla monestakin paikasta. Ohuelti voi puhdistuksen jälkeen suojavoidella siihenkin tarkoitetulla oikealla aineella ja estää lian pääsy liitokseen vaikka kunnollisella teippauksella jos muuta mahdollisuutta siihen ei ole tai liittimen kunto on epämääräinen (ulko ja sisäkäyttöön tarkoitetuilla sähköteipeillä on myös se ero että ensimmäinen pysyy autokäytössäkin paikallaan ja jälkimmäinen ei).
Aika paljolti näissä jo hieman ikääntyneimmissä mutta paljon moottorinohjauselektroniikkaa sisältävissä ajoneuvoissa johtuvat juurikin nuo tilapäiset häiriöt liitosten kontaktiongelmista.Last edited by WSE1; 16-09-2007, 18:03.
Comment
-
-
Originally posted by *bmwkissa82* View PostJoo toimii se ja korjattiinhan sitä sitten vuoden melkein no pääasiallinen syy ei varmaan selvinnyt mutta kyllä se bensapumppu ja rele varmaan oli pääosas Jotain positiivistäkin tässä asiassa, että löysin itselleni pitemmän pinnan ja hermot
Vaikka auto olisi korjauksessa vuoden tai kaksi niin kyllä se palkitsee kun saa auton käyntiin ja ajoon Uskaltin vaihtaa eilen oikeen nastarenkaatkin pois joei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
-----
Homma pari pappia, jotka sitten manailee sen demonin sieltä autosta pois
ei oikein muuta keksi
onko uudet tulpan johdot?
ja tosiaan se moottorin ja rungon välinen maajohto ehjä ja puhtaat kiinnityspinnat?(ei hapetuksia tai muuta paskaa liittimen välissä)
ainakin helppo tutkia tuo asia.----------------
M20B20 ahdistusta
Comment
-
-
ei maksa mitään
kokeilla laittaa starttiapukaapeli moottorin rungon ja korin jonkin jämäkän osan väliin, esim palkkiin, ja sitten starttaat ja saat sen käymään. Sen jälkeen korvaat sen saman vahvuisella kaapelilla tavalla tai toisella kiinteästi vaikka joihinkin olemassaoleviin pultinreikiin ja huomioit moottorin elämisvaran. On toivotonta lähteä etsimään näkymätöntä maadoitusjohdon kontaktivikaa kun niitä mahdollisuuksia on ympäri koria. Luin koko paskan läpi ja olen varma että on sähkövika ja uskon että maadoitus sellainen. Ainut toinen vaihtoehto on akulta lähtevän päävirtakaapelin pääsulakkeen (kuparinen levy?)hiusmurtuma.
Tai sitten tää on tekaistu juttu, jolla on osoitettu mikä merkitys on sukupuolella.
Comment
-
Comment