Ettei sytytyspuolissa olis vikaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
no joo ette varmaa arvaa mun ongelmaa taas
Collapse
X
-
Tosta tunnistimesta ja syttyboxista en osaa sanoa mitään. Mutta tarkasta puolien vastukset ja ettei puolan ja tulpan välissä ole mitään ylimääräisiä mömmöjä. Jos ei ole mahdollisutta saada mittaria niin kokeile vaikka esim.6pytyn(tai jotain varmasti ehjää) puolaa siihen kolmoseen tai siihen ykköseen ja katsot tuleeko kipinää. Jos ei tule niin melko varmasti voi sulkea pois puola vian. Kannattaa ne kaikki liittimet siinä samalla sitten putsailla tai ainakin tarkastaa, jos ei mihinkään kamala hoppu ole- Muutamia riisejä
- Muutamia saksalaisia
- Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
- Ex E30 320i -84
Comment
-
-
ikävä toistaa itseään, mut uskaltaisin aika paljon lyödä vetoa et vika on ruiskutus-suuttimissa. mul oli iha samanlaiset oireet ja jos sattu käyntiin saamaan ja pääs ajamaan niin bensankulutus oli aika huimaa. auto nyki ajaessa ja ei tahtonut kiihtyy/kulkea.pitää olla hullu ettei sekoo
BMW E36 328I -95
Comment
-
-
hjäälp
puolat on siit "tutkittu" sillä mihin varmasti on tullu kipinä on käyty läpi kaikki muut ja ei toimi
yrittää käynnistyy yhtä huonosti
kerää bensaa tulpille.. (pitäs vaihtaa viä tulpat sit ne puolat miettiä)
ohjainboxii vaihdettiin. ei muutosta
kampiakselin asennontunnistin vaihdettiin ei muutosta.. lisää rikkú.. =(
bensapumppu miettiä josko hakis jonku halppissellaisen ja vaihtais.. auttaakohan?
lisää ideoita otetaan vastaan että mitä kandeis kokeilla..
Comment
-
-
Originally posted by *bmwkissa82* View Postpuolat on siit "tutkittu" sillä mihin varmasti on tullu kipinä on käyty läpi kaikki muut ja ei toimi
Siis ootko testannut yhdellä varmasti toimivalla puolalla jokaisen johdon kohdalla ja aina määrätyillä pytyillä ei tule kipinää?
Onko ne tulpat sulla kuinka vanhat ja karstaiset?
Onko bensanpaineet mitattu? Säädin tai pumppu voi olla sökönä.
Saako se kone edes ilmaa?pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Comment
-
-
hui
Siis ootko testannut yhdellä varmasti toimivalla puolalla jokaisen johdon kohdalla ja aina määrätyillä pytyillä ei tule kipinää?
joo pitäs olla..
Onko ne tulpat sulla kuinka vanhat ja karstaiset? ei ne pitäs olla mut vaihdetaan ny kuitenkin.. että mitä sit sanoo
Onko bensanpaineet mitattu? Säädin tai pumppu voi olla sökönä. ei oo mitattu.. voiks se vaikuttaa kipinöihin?
Saako se kone edes ilmaa? miksei se sit vois saada..
Comment
-
-
Siis onko se kipinän tulo testattu siten, että tulppa kerrallaan irti ja kinni lohkossa ehjällä puolalla? Ja yhdestä puolan johtimesta ei tule kipinää mutta 5:stä tulee?
Ei näissä hommissa oikein auta se "pitäis olla"-meininki. On vaikea arvuutella jos mistään ei ole varmuutta.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Ei se säädin ja pumppu vaikuta kipinöihin. Ne kipinät kannattaa ensin ehtiä..
Ja kannattaa ihan perusjutuista lähtiä kuitenki- eli just tuo ilmansaantikin, voihan siellä ilmanputsarikotelossa olla vaikka naapurin koira tekemässä pesää.
Eli nyt 3 perusjuttua kuntoon mitkä se ottomoottori tarvii toimiakseen- menovettä, ilmaa ja sitte niitä kipinöitä että saadaan kahden em. yhdistelmä paukahtaan.pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Comment
-
-
siis ainakin yksi tulppa ja yksi puola toimii.. ja sillä on kokeiltu sitten muita.
ku itse en ole ollut tenttien takia autoni vieressä tekemässä ja uskon siihen että on tehty jos niin sanotaa, mutta mikään ei voi olla niin varmaa kuin epävarma. ja sattuneesta syystä itse kyseenalaistan tasan joka kohdan.
:think
Originally posted by alspe View PostSiis onko se kipinän tulo testattu siten, että tulppa kerrallaan irti ja kinni lohkossa ehjällä puolalla? Ja yhdestä puolan johtimesta ei tule kipinää mutta 5:stä tulee?
Ei näissä hommissa oikein auta se "pitäis olla"-meininki. On vaikea arvuutella jos mistään ei ole varmuutta.
Comment
-
-
Eiköhän kuitenkin kannattaisi käydä ne muutkin puolat (lähinnä, ja tietty myös tulpat) läpi (M50 kun jaksaa nihkeesti käydä yhellä tai kahella pytyllä ).. noita kun kuitenkin menee särkirikkipoikki (välillä meni kun leipää).
Jos tulpat kastelee niin tuskimpa polttoaineensaannissa on vikaa, eli pumppu lienee ehjä jos hyrrää ja soppaa syöttää. Tietysti, voihan sen testata nappaamalla tukista irti ja kokeilemalla paljonko painetta jaksaa kerätä kun sormella pitää tulopuolta tukossa.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea..
joo no tänään tutkitaan kaikki uusiks jos sieltä nyt jotain ilmaantuis..
Originally posted by muggo View PostEiköhän kuitenkin kannattaisi käydä ne muutkin puolat (lähinnä, ja tietty myös tulpat) läpi (M50 kun jaksaa nihkeesti käydä yhellä tai kahella pytyllä ).. noita kun kuitenkin menee särkirikkipoikki (välillä meni kun leipää).
Jos tulpat kastelee niin tuskimpa polttoaineensaannissa on vikaa, eli pumppu lienee ehjä jos hyrrää ja soppaa syöttää. Tietysti, voihan sen testata nappaamalla tukista irti ja kokeilemalla paljonko painetta jaksaa kerätä kun sormella pitää tulopuolta tukossa.
Comment
-
-
Originally posted by *bmwkissa82* View Postjoo no tänään tutkitaan kaikki uusiks jos sieltä nyt jotain ilmaantuis..
Sillä saa eliminoitua jo aika hyvin tuon kipinä puolen. Jos senkään jälkeen ei tule kipinää kun ehjä puola on vaihdettu sen 'rikkinäisen' tilalle niin tarkastaa johdotuksen silmämääräisesti / maadotukset jne perusjutut.
Jos niissäkään ei ongelmaa niin sitten vasta siirtyy muualle (maadotukset ja liitokset kannattaa käydä tarkasti läpi ennen kun vaihtelee pirun kalliita palikoita).
Ja jos taas kipinä löytyy 'sillä puolalla joka edellisessäkin anto kipinää' niin siirtyy sitten vaikka KL-varaosien tiskille ostamaan uuden/uusia (riippuen luonnollisesti montako on piemeänä).
Mutta maltillisesti järjestyksessä testaa puolat / tulpat niin ei tule niitä 'oho eikun olikohan toi jo...eiku ei kait, oli se kait' Nim. kasvatin itselleni malttia niin ei pala hermot vikoja etsiessä Kunnon lahopää, esim allekirjoittanut, kirjoittaa vielä lapulle ylös mitä kaikkea pitää käydä läpi ja ruksii sitten siitä vikalistasta järjestyksessä.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Comment