Kyllä ainakin E36 325tds kitkoilla, lukolla liikkui vallan mainiosti, jos ei mahastaan jäänyt kiinni matala kun oli jossain vaiheessa... ja samoin tuo 525tds tosin siinä kitkanastat alla
Takavedon pito
Collapse
X
-
-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
-
-
Originally posted by urria View Postkyllähän sitä lukottomalla takavedolla ihan hyvin pääsee. Bemarista ei tosin kokemusta oo, mutta viime talvi meni 2.0 sierralla enkä oikeestaan kertaakaan jääny kiinni. Kuhan ei ihan ehdoin tahdoin yritä päästä liikkelle liukkaasta ylämäestä niin pärjää...
Comment
-
-
Itse ajanut 518i -91 bembellä kaksi talvea ja noin 20tkm michelin x-ice kitkoilla ilman lukkoa. ainoa tilanne kun on kiinni jäänyt oli 2006 pyryn päivä kun tampereella satoi lunta kun esterinperseestä eikä parkkipaikkaa oltu aurattu. omasta parkkiruudusta pääsin 10metriä ja jäi pohjasta kiinni mutta siihenkin auttoi kun lapioi hieman auton alta lunta.
täytyy vielä hieman ylistää kitkoja senverran että ovat mukavan hiljaiset ja toimivat takavetoisissa autoissa helvetin hienosti jos kumit on laatutavaraa.
itse en etuvetoa tule ostamaan ja jos se on ainoa vaihtoehto niin mielummin vaikka sitten se bussilippu.
T: vain takavetoja omistanut ja vain yhdessä lukko.. sekin kesäautoBMW M535iA -86
Volvo V90 -18
Comment
-
-
Itelläni on 525 e34 ilman lukkoa enkä ole kiinni jääny kertaakaan ja alla on kuluneet kitkat, sanovat vianorilla jopa että mulla on hengenvaaralliset renkaat mutta liikkeellelähdön ja muun liikkumisen kanssa ei ole ollu mitään ongelmaa ja nuo kitkat tuntuvat jopa pitävän paremmin ku edellisen biimerin nastat.
Etuveto autoa ei koskaan ole tullut eikä tule.Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz
ex:
e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
e91 320d -11 Alpinweiss III
e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
e39 520i -97 touring Schwarz II
e34 525i -89 Luxorbeige metallic
e34 520i -89 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View Post
Ehottomasti pitää lukko kyllä olla jos bemarilla talvella ajaa.
Joo, määkin jäin itse asiassa (aikuisten oikeesti) TASASELLE pihalle mun projekti autolla kiinni kun oli satanut 10cm lunta. Siinä on lukkoperä kyllä mutta ei auttanut mitään, piti hiekottaa 3kertaa tontti ennekuin irtos... meni aina pari metriä ja taas jämähti...
No joo, oikeesti hei, tossa paskassa on sellaset 215 leveet eturenkaat ja 235 leveet takarenkaat ja kaikista paistaa kankaat, niin ja ne on sitten kesä renkaat...
Että kyllä sillä lukollisellakin "voi" jäädä kiinni tasaiselle...
Comment
-
-
Originally posted by ViperHawk View PostMitenkä niin ei muka pääsisi lukottomalla? Jos tuntuu jäävän kiiinni, niin eikun vaan isoa vaihdetta peliin että tasauspyörästö ei kerkeä mukaan.
Lukottoman, 'ilman luistonestoa' -30/15mm Bemun eteneminen hiipui johtuen siitä, että pohjalevy jäi kantamaan hankeen...
Ratkaisu -> Kaasua!!!
Kaverit kysy töissä, että "miksei kukaan mennyt työntämään?" -> No kuka sinne ### hankeen olis autosta noussu?Last edited by dunkelblau; 08-02-2007, 23:42."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by BME316 View PostItse myös 2.0 sierran omistaneena, tuntuu että sierralla oli helpompi lähteä liukkaallakin liikkeelle kuin E30. Renkaat suht. saman vertaiset.
Nim. DOCH:iakin joskus ohjeistanu"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Joo, yksi etuveto ollut eikä toista tule.
Muuten tullut ajettua aina takavetoa Volvosta, Morriksen (Marina!) kautta Bemareihin. Vanhemmilla kevytperäisillä lukottomilla bemuilla (e21&e28)
sitä onnistuikin jäämään kiinni, varsinkin jos renkaat yhtään huonot.
Hiekkasäkkikin on perässä välillä ollut.
Nykybemulla (e34) en ole kiinni onnistunut jäämään vaikka alla leveät kitkat.
Renkaiden uutuus, lukko ja luistonesto tosin saattavat hiukan auttaaExät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
E34 540iA -93
Comment
-
-
Mulla on tuollainen e46 320d tourinki bridgestonen blizzak nordic-kitkoilla ja ihan hyvin sillä on pärjännyt. Ainoa missä kitkat saa moitteita nastoihin verrattuna on heikompi sivuttaispito, mutta muuten ihan ok yhdistelmä. Tosin sellanen perstuntuma on jäänyt et enemmän tykkäsin edellisestä bridgestonen kitkarenkaasta (blizzak ws-50+)
Comment
-
-
Originally posted by urria View Postkyllähän sitä lukottomalla takavedolla ihan hyvin pääsee.
Asenteesta tuo liikkuminen on loppupelissä kiinni ja katsoo, minne sen auton sitten pysäköi, että pääsee taas aamulla irti...Z3BMW3
Comment
-
-
Joo no autoja on kerinny mulla olemaan jo karvan vajaa 20 ja niistä vain yksi oli etuvetopeli enkä tykänny. Aina on liikkumaan päässy paitsi niissä tilanteissa että omaa tyhmyyttään lähtee koittamaan meneekö 2 vetonen nelivetoisten paikoista. Yhden chevy fleetsiden kanssa oli pakko koittaa miten etenee mutaliejussa kun 6.2 painaa keulassa... No ei etene ei. No mutta makuasia se kai sitten on vetääkö vai työntääkö.
Comment
-
Comment