Mulla tuntuu kylmänä tyhjäkäynnillä pienta tärinää E39 540 IA 97
V8 - Vapinagallup :)
Collapse
X
-
sama täällä.Originally posted by make66 View PostMulla tuntuu kylmänä tyhjäkäynnillä pienta tärinää E39 540 IA 97
Paljonkohan tuo tyhjäkäynti pitäs olla tehtaan mukaan?Ku itsellä on joskus 700-800rpm ja joskus melkein 500rpm..Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
-
M62 tutinat
Mulla on sitten se kolmas ensimmäisessä viestissä kuvatulla tavalla vapiseva. Auto on siis E39. Eipä tuo mahda vaarallista olla, mutta kertokoon, jos joku keksii sille syyn?Originally posted by jakkeri530d View PostJoo Eli mulla siis se toinen vapiseva 540i
Nuo moottorin kumityynyt kyllä käväisi mielessä, toivottavasti vika olisi niissä, eikä vauhtipyörästä lähtöisin.
Comment
-
Aika monessa vehkeessä alipainevuoto saa aikaan tutinaa. Mulla chrysyn V6:ssa tutina aiheutui vuotavasta imusarjan tiivisteestä.Originally posted by ss900 View PostMulla on sitten se kolmas ensimmäisessä viestissä kuvatulla tavalla vapiseva. Auto on siis E39. Eipä tuo mahda vaarallista olla, mutta kertokoon, jos joku keksii sille syyn?
Comment
-
Pikkasen persuksissa tuntuu tyhjäkäynnillä kylmänä, en pahemmin ole noteerannut. Ekan kerran sen jälkeen kun ulkomaan bensaa laitoin tankkiin ajattelin vasta asiaa. Kaipa tuosta pitäisi tulpatkin vaihtaa. Liikennevaloissa puhaltimen puhaltaessa ja radion ollessa päällä ei huomaa edes että olisi auto käynnissä.
auto siis -93 530i 145tkm
Comment
-
Sen "vaaran" olen noissa kaseissa kuullut olevan,jotta öljypumppu irtoilee vähitellen tuossa vapinassa! Jotta jos tärinää esiintyy,olisi parasta tarkistaa em. asia!Originally posted by ss900 View PostMulla on sitten se kolmas ensimmäisessä viestissä kuvatulla tavalla vapiseva. Auto on siis E39. Eipä tuo mahda vaarallista olla, mutta kertokoon, jos joku keksii sille syyn?
Sitten letukka-kaverille:tuskin voortimiehissä on sen enempi homoja kuin mopari- tai letukkaporukoissakaan?
Muutaman voorti-ukon tunnen ja itsellänikin on noita muutama kymmen ollut,mutta käsittääkseni mopar on näistä kolmesta halutuin vempele? Nähneenä allekirjoitan vielä sanonnan "käy kuin Buikki" - jonka koneen käydessä voi sen päälle pistää täyden kahvimukin,eikä läiky tärinästä...
Comment
-
Tätä samaa itsekin ihmettelen. Mulla myös tyhjäkäynti välillä 500 ja välillä 700rpm...siis lämpimällä koneella? Mikähän moisen mahtaa aiheuttaa? Tuntuu, että silloin kun tyhjäkäynti on 500rpm pinnassa, niin auto vetää muutenkin huonommin? Voi olla myös pelkkää kuvitelmaa? Mitenkäs muilla on tuon tyhjäkäynnin laita?Originally posted by Vehkis View PostPaljonkohan tuo tyhjäkäynti pitäs olla tehtaan mukaan?Ku itsellä on joskus 700-800rpm ja joskus melkein 500rpm..
Comment
-
500-700 valilla se mullakin vaihtelee, mutta ei siis vaellellen. Itse olen huomannut, etta ilmastointi paalla se nostaa about 100 tyhjakayntikiekkoja. Vedossa en ole huomannut mitaan eroa.G31 520d M-Sport '18
Ex: E61 530dA M-Sport, E38 750i, E32 740, E32 735iA Kailine
Comment
-
Joo ei tämäkään vaeltele. Tuntuu vain että yhtenä päivänä se on 500 ja seuraavana 700rpm. Voisihan tuon kuvitella että jokin selitys tuolle löytyy, koska ECU:n pitäisi kuitenkin säätää sitä johonkin ennalta "koodattuun" arvoon?Originally posted by Shuko View Post500-700 valilla se mullakin vaihtelee, mutta ei siis vaellellen.
Comment
-
Onse perkele kun bemari kuskit rupee ihmettelee ku välillä vähän tyhjäkäynnillä vatkaa
Ittellä ei V-konetta ole mutta kuulun kanssa siihen kastiin joka pitää sitä ominaisuutena, mikä se sellanen vatkaamaton V-kone on.. Kaverin e34 530 ei mielestäni pahemmin vapise toisinkun toisen chevy
e30 316 M10
(Skoda Octavia 1.9Tdi)
ex: e34 525i, e36 320i Cabriolet, e31 850iA, e39 523iA
Comment

Comment