Ettei menisi pelkäksi murehtimiseksi niin pitää sanoa, että autossa on kyllä paljon hyvääkin. Ensinnäkin se on käytännössä niin ruosteeton pelleiltään, kuin tuon ikäinen auto voi olla ja maalipinnaltaan hyvä, massattukin joskus. Lisäksi se on valmiiksi "tunattu" sen verran mitä halusinkin = hieman laskettu alemmas, valkoiset vilkut joka paikassa, nätit vanteet. Väri on hieno, sisusta on erinomaisessa kunnossa, ehjä ja penkit ryhdissään. On vielä sporttipenkeillä, jotka sopii mun perseelle todella hyvin. Kaikki näytöt toimii, ei pikselivirheitä, kaikki mittarivalot toimii ja lähes kaikki katkaisimien valot toimii, hyvä MP3-soitin, kaukosäätöinen keskuslukko + ajonesto + hälytin löytyy ja toimii. Mittarissa siedettävä lukema, historiaa jonkin verran tiedossa, ilmastointiautomatiikka tuntuu toimivan, kaikki sähkövemputtimet (lasit, peilit, kattoluukku, takalasin verho, penkit) toimii moitteettomasti.
Mikä tärkeintä... Auto liikkuu todella iloisesti. Automaattilaatikko toimii kuin unelma, ei mitään merkkejä ongelmista (ja nyt kun tuon kirjoitin niin huomenna se räjähtää maata kiertävälle radalle). E-asennossakin toimii siten, että mahdollistaa ripeät, asialliset kiihdytykset, mutta on silti suhteellisen bensataloudellinen, *-asentoa en ole juuri kokeillut ja S-asennolla mennään sitten tarvittaessa tarkalleen vaihdot punarajalle vieden. Ja lähtee meinaan kiukkuisesti kyllä viemään. Luistonesto toimii (luojan kiitos), kuten kuuluukin. Alla on uudet kitkat ja tallissa (ilman vanteita tosin) lähes uudet kesikset. Voimansiirrosta ei kuulu pelottavia ääniä ja alusta toimii mutkateilläkin todella hienosti. Jopa kitkoilla. 280nm alkaen n. 1000rpm ja 400nm maksimivääntö on kyllä asioita joiden avulla aika hyvin unohtuu pienemmät murheet...
Mikä tärkeintä... Auto liikkuu todella iloisesti. Automaattilaatikko toimii kuin unelma, ei mitään merkkejä ongelmista (ja nyt kun tuon kirjoitin niin huomenna se räjähtää maata kiertävälle radalle). E-asennossakin toimii siten, että mahdollistaa ripeät, asialliset kiihdytykset, mutta on silti suhteellisen bensataloudellinen, *-asentoa en ole juuri kokeillut ja S-asennolla mennään sitten tarvittaessa tarkalleen vaihdot punarajalle vieden. Ja lähtee meinaan kiukkuisesti kyllä viemään. Luistonesto toimii (luojan kiitos), kuten kuuluukin. Alla on uudet kitkat ja tallissa (ilman vanteita tosin) lähes uudet kesikset. Voimansiirrosta ei kuulu pelottavia ääniä ja alusta toimii mutkateilläkin todella hienosti. Jopa kitkoilla. 280nm alkaen n. 1000rpm ja 400nm maksimivääntö on kyllä asioita joiden avulla aika hyvin unohtuu pienemmät murheet...
Comment