BMW:n istuimet, selkäkipuja vai ei?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Juppe
    replied
    ainakaan e46 sporttipenkkejä ei musta edes sais myydä ilman ristiselän tukea. Ei oo oikeesti tuo selkänoja ihan parasta designia. Ristiselän tuella siitä tulee ihan hyvä. Mullakin on selkä usein vähän jäkissä reenaamisesta ja silloin se suora ja kova keskiosa ei kyllä oo paras mahdollinen.

Leave a comment:

• 174000
    replied
    Oma alaselkä on todella helposti jumiutuva ja pari kolme kertaa vuodessa aukeaa vain Sirdalud kuurilla, mutta tuntuu kuitenkin pitävän E39 perus lättänä nahkapenkistä. Aikaisemmissa autoissa yli tunnin lenkit teki tuskaa, tässä ei.

Leave a comment:

• tuumas
    replied
    Hmm, on semmonen pieni dilemma että pakkaa puutumaan tuon E46:en ratissa kaasujalka, en saa sitä tarpeeksi suoraan () perusajossa kun muut paikat on hyvin. Eli pitäis olla jalka suoremmassa että jalka ei turtuis ja muutenki mukava asento...

Leave a comment:

• ^Henkk4
    replied
    e34 nahka lättänöissä ei kyllä tullut selkä kipeäksi, mutta e36 sporttinahoissa tuli kipeäksi, mutta aika kumma homma sillä nykyinen e36 jossa on sportti kangas sisusta niin niissä ei tule selkä kipeäksi.. olisiko edellisessä jossa oli nahkaiset niin ns.loppuun istutut/ryhdittömät? :think muuten oon kyllä tykännyt bemarin penkeistä...

Leave a comment:

• b mutteri kasa
    replied
    Itsellä oli täyttä tuskaa ajaa E60 normaalipenkeillä...selkäni joskus erinnäisissä "urheilulajeissa"hajoittanut,niin tuo peruspenkki oli kuin kidutuspenkki pitkillä matkoilla,100 km välein oli pakko pitää tauko ja kävellä hetki.

Autot joissa on ollut (kuten nykyisessäkin) BMW:n sporttijakkarat niin mitään ongelmia ei ole ollut selän kanssa.Itse ainakin saan niissä tosi hyvän ajoasennon...varsinkin nämä uudet penkit,joissa saa sivuttaistukea säädettyä.

Leave a comment:

• wilailak
    replied
    Itse en noihin E60 peruspenkkeihin oikein tyytyväinen ole. kun jokapäivä ajaa noin 200 km matka-ajoa, niin alaselkä tahtoo kipeytyä. Tuolla autollaolen nyt parikuukautta ajellut ja sitä ennen oli Mersu, jonka penkit olivat paremmat. Täytynee jossain vaiheessa päivittää nuo jakkarat,jos ebaystä (tai jostain) löytyisi paremmat.

Leave a comment:

• Thuppu
    replied
    E39 perus nahkasähköjakkaroilla. Satunnaista selkäkipua on viimeaikoina ollu... tiedä sitten johtuuko penkeistä, mut tuntuu joskus myös ajossa.

Leave a comment:

• duuk
    replied
    E34 e30 sportti penkit ei valittamista.. E39 comfort "hieronnalla" parhaimmat auton penkit joissa olen pitkää matkaa taittanut.. Niissä voi sen 1000km istua huoletta päivässä eikä tule selkä kipeäksi eikä penaali puudu..

Leave a comment:

• -manageri-
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    E34 sportti jakkarat ovat kyllä hyvät.
    Ajelee vaikka miten pitkälle eikä kolota selkää.

Sitten kun istuu nissanin pankillä niin kyllä tietää istuneensa jo 50 km matkalla
    Kerran erehdyin itsekkin istumaan noissa sporteissa, ja nyt on jo hankintalistalla

Leave a comment:

• GARFFi
    replied
    Itellä puutuu kaasujalka E36 peruslättänäkangas penkissä, muuten hyvä istua kun on jämäkkä ettei notku.

(sekin voi johtua ettei oo vakionopeudensäädintä ja et sporttipenkissä sais sitä reisitukea pidemmälle..)

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    E34 sportti jakkarat ovat kyllä hyvät.
    Ajelee vaikka miten pitkälle eikä kolota selkää.

Sitten kun istuu nissanin pankillä niin kyllä tietää istuneensa jo 50 km matkalla

Leave a comment:

• Marko.K
    replied
    Itelläni aika usein toi selkä reistailee tavalla tai toisella mutta e39:sin M-Sport penkit ovat olleet kyllä hyvät istuinasennolle vaikka ristiselän tuen säätöä ei olekkaan

Leave a comment:

• jpx81
    replied
    Originally posted by Iltsu View Post
    No ne oli 550 plus rahti, varaosahaku.fi
    olivat kohtuu halvat, nimittäin nyt näyttää olevan perus nahkasisustaa myynnissä 800-1ke.
    Kiitos tiedosta!
    Täytyy seurailla tilannetta, jos tulis vaikka kevyttä ketjukolaria seuraavaan lumimyrskyyn...

Leave a comment:

• jaki
    replied
    Penkit on kyllä täysin kuskista kiinni. Joku kehui E30:n vakiopenkejä. Ne ovat minun mielestä ainoat BMW:n penkit, jotka aiheuttivat jo 100 km:n matkalla kauhean säryn yläselkään
    Samaa mieltä monen kanssa, että E46:n sporttipenkit on muuten oikein hyvät (itsellä lisäksi ristiselän säätö), mutta penkit ovat liian leveät (180 cm/ 79 Kg). Ehkä jollekin pullukammalle sopivat.
    E60:ssa Comfortit ovat kyllä parhaat, tosin nykyisessä itsellä vakiopenkitkin toimii. En tiedä onko niissä täyssähköjen takia enemmän säätöjä. Itse olen tosin hyvin vakiomittainen, siksi varmaan ovat niin hyvät.

Leave a comment:

• Iltsu
    replied
    Originally posted by jpx81 View Post
    Näinhän sitä varmaan tehdään. Ainakin JOTAIN täytyy säätää...
    Mistä hommasit penkit ja kuinka paljon maksoi, jos saa tiedustella?
    No ne oli 550 plus rahti, varaosahaku.fi
    olivat kohtuu halvat, nimittäin nyt näyttää olevan perus nahkasisustaa myynnissä 800-1ke.
    Last edited by Iltsu; 17-11-2009, 17:34.

Leave a comment:

Working...