Mites onko löytynyt ratkasua mittarin nopeisiin heittelyihin. Rupes 01vm e46 325 tekeen saman moisia temppuja. Lämmöt nousee satunnaisesti punaselle. Tipahtaa miltei heti nolliin, jonka jälkeen viisari palaa takaisin normaaliin lämpöön. Moottori ei vaikuta missään vaiheessa keittävän tai edes käyvän normaalia kuumempana.
Ajotietokoneesta nappasin koodit: P0118: Engine Coolant Temperature Circuit High Input. Voisko johtua tästä ?? vaihdoin jo anturin alavesiletkusta eikä auttanut. Vai kävikö nyt niin että vaihdoin low inputin miten nuo tulkitaan?
Johtoja olen runkuttanut kaikkialta muualta paitsi mittaristosta, ilman vaikutusta.
Huomenna ajatteltiin ilmata järjestelmä ja jos ei auta niin ilmeisesti termostaatti+vesipumppua vaihtamaan?
Myös P0141 löytyi, minkä ei luulis vaikuttavan ainakaan ko. ongelmaan (Ox Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2))
Ajotietokoneesta nappasin koodit: P0118: Engine Coolant Temperature Circuit High Input. Voisko johtua tästä ?? vaihdoin jo anturin alavesiletkusta eikä auttanut. Vai kävikö nyt niin että vaihdoin low inputin miten nuo tulkitaan?
Johtoja olen runkuttanut kaikkialta muualta paitsi mittaristosta, ilman vaikutusta.
Huomenna ajatteltiin ilmata järjestelmä ja jos ei auta niin ilmeisesti termostaatti+vesipumppua vaihtamaan?
Myös P0141 löytyi, minkä ei luulis vaikuttavan ainakaan ko. ongelmaan (Ox Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2))
Comment