Onko porukalla kokemusta M50 vanos mallista:
Näyttäis olevan versio 1.4, mitä uutta tuossa entiseen?
kokemuksia kdFi V1.3 PNP?
Collapse
X
-
tai jos jollakin sattuis olemaan tuollanen boxi ei vanos malliin niin saa ilmottautua kun en oikeen luota noihin ulkomaan tilauksiin ja joku täällä sano että joutunu odottaa pitkiäkin aikoja ennenkun on laatikon saanut..
Leave a comment:
-
Originally posted by Cell View PostTuosta rakennussarjasta on pitkä matka ajokuntoiseen autoon, jos ei ole elektroniikkajuttuja ennen tehnyt niin on hyvä ymmärtää opiskeltavaa olevan siinä määrin että moni projekti loppuu ennen kuin auto toimii täysin. Mikäli pohjatietoa ei ole ja haluaa moottoriharrastuksen ennemmin kuin moottorinohjausharrastuksen, kannattaa ottaa valmispurkki etenkin näillä nykyhinnoilla.
Puuhastelu todella kannattaa ja paljon oppii, mutta ennen tilaamista kannattaa miettiä mitä haluaa, KDFI asennus vie minuutteja, tuosta piirilevystä toimivaan autoon on matkaa ilman pohjatietoa helposti kuukausia. Se paukku on lisättävissä myös kdfi jos osaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by grab_ View Postpitäiskö vähän päätä vaivata ja tilata tuo mega 3.0x http://www.protoparts.fi/catalog/pro...roducts_id=230 kun hinnoissa ei hirveetä eroa ole..
Puuhastelu todella kannattaa ja paljon oppii, mutta ennen tilaamista kannattaa miettiä mitä haluaa, KDFI asennus vie minuutteja, tuosta piirilevystä toimivaan autoon on matkaa ilman pohjatietoa helposti kuukausia. Se paukku on lisättävissä myös kdfi jos osaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by grab_ View Postjoo nostellaanpa taas itekkin tuota nyt katsellu kun eräs foorumilainen suositteli mielummin tommosta kun ei ole aikasempaa kokemusta vielä megoista ni tällä pääsis vissiin helpommalla..mutta saako tähän helposti kytkettyä paukku toiminnon? olisi siis tulossa m50b25 turboon kaveriksi..vai pitäiskö vähän päätä vaivata ja tilata tuo mega 3.0x http://www.protoparts.fi/catalog/pro...roducts_id=230 kun hinnoissa ei hirveetä eroa ole..
Leave a comment:
-
m50b25
joo nostellaanpa taas itekkin tuota nyt katsellu kun eräs foorumilainen suositteli mielummin tommosta kun ei ole aikasempaa kokemusta vielä megoista ni tällä pääsis vissiin helpommalla..mutta saako tähän helposti kytkettyä paukku toiminnon? olisi siis tulossa m50b25 turboon kaveriksi..vai pitäiskö vähän päätä vaivata ja tilata tuo mega 3.0x http://www.protoparts.fi/catalog/pro...roducts_id=230 kun hinnoissa ei hirveetä eroa ole..
Leave a comment:
-
Ihan aluksi kdfi=megasquirt. Eli kannattaa lukea megamanuaali aluksi niin selviää perusteet.
Originally posted by pekka_hirvonen View PostEli kyseessä tuollainen bolt-on purkki m20:piin.
Originally posted by pekka_hirvonen View PostVoinko lintata imm mittarin mäelle.
Originally posted by pekka_hirvonen View PostTarviinko kuitenkin m50 tps:n?
Originally posted by pekka_hirvonen View PostJa tietysti kokemuksia purkista noin yleensä eli säätäminen ja kaiken näköinen muukin kiinnostaa?
Kdfi on pintaliitoskomponenteilla ja saksalaista suunnittelua olevalla piirilevyllä toteutettu megasquirt. Laitteessa on mm. USB-muunnin piirilevyllä joten sarjaporttiadapteria tai sarjaportillista tietokonetta ei tarvitse. Lähes mikä tahansa USB-portillinen läppäri kelpaa. Verrattuna muihin megasquirt-kokoonpanoihin kdfi:n muokkaaminen lisäominaisuuksien käyttöönottamiseksi on erittäin vaikeaa pintaliitoskomponenttien vuoksi joten kannattaa tilatessa olla yhteydessä valmistajaan ja toivoa kaikki mahdolliset megan lisäominaisuudet mitä voi kuvitella tarvitsevansa.
Originally posted by pekka_hirvonen View PostRiittääkö normi lambda vai voiko senkin heittää vesilinnuille?
Leave a comment:
-
Olis pari kysymystä kdfi:n purnukasta. Eli kyseessä tuollainen bolt-on purkki m20:piin. Voinko lintata imm mittarin mäelle. Tarviinko kuitenkin m50 tps:n? Ja tietysti kokemuksia purkista noin yleensä eli säätäminen ja kaiken näköinen muukin kiinnostaa? Riittääkö normi lambda vai voiko senkin heittää vesilinnuille?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Originally posted by Ezpej View PostMyöhemmäksi ongelmaksi sitte jää ne johtojen kytkennät, anturissa numerot 1,2,3.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEi toimi. M20 ja M30 koneissa se mötikkä kaasuläpän kyljessä ei ole varsinainen TPS-anturi vaan katkaisija joka ilmottaa motronicille kun kaasuläppä on täysin kiinni tai auki.
Ilman TPS-anturiakin pärjää jos käyttää MAP-pohjaista kiihdytysrikastusta.
Myöhemmäksi ongelmaksi sitte jää ne johtojen kytkennät, anturissa numerot 1,2,3.
Leave a comment:
-
Originally posted by Ezpej View Postkellään tietoa toimiiko kdfi m20, m30b30 kaasuläppä asentotunnistimen kanssa?
Ilman TPS-anturiakin pärjää jos käyttää MAP-pohjaista kiihdytysrikastusta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Cell View PostM44 tapauksessa ASC:stä tuntuu olevan pari versiota, se vanhempi jossa on vielä erillinen kaasuläppä toiminee megan kanssa siinä missä ennenkin, ainakin M52-tapauksessa tuntui toimivan. ABS = no problem.
TPS sensorista puheen ollen, mitäs muut on käyttänyt?
Itse tilasin uuden kaasuläppä asentotunnistimen autotunelta. joku Boschin malli. kellään tietoa toimiiko kdfi m20, m30b30 kaasuläppä asentotunnistimen kanssa?
Lähettivät kdfin mukana uuden mutta kun menin käyttämään liian kovia otteita
niin pyörähti jousi piloille.
Leave a comment:
-
Tulihan se boxi vihdoin ja viimein,ei enää käyttöä,toinen tilalla.
Ostakaa ylimääräinen boxi! Siis tämä http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m50.htmlLast edited by hoonaaja; 22-10-2012, 19:17.
Leave a comment:
Leave a comment: