kokemuksia kdFi V1.3 PNP?
Collapse
X
-
Kukaan muu tilannut lähiaikoina kdatalta? Heti tilauksesta seuraavana päivänä 4.3.2016 "out of stock".. Ei ole vahvistusviestin jälkeen tullut mitään infoa, vaikka viime torstaina jo kyselin seurantakoodia.:think
-
Originally posted by Pazi88 View PostNo siis nuohan on valmistajan sivut, että tuskin halvemmalla pääsee. Suomessakin on muistaakseni joku jälleenmyyjä, mut en muista enään minkä niminen.
En ny äkkiseltää löytäny ko fb verkkosivut mutta kai niistäki yhteystiedot löytyy
Leave a comment:
-
Originally posted by Arppa View PostTuon minä jopa itsekkin löysin, muita myyjiä ei ilmeisesti ole...? Eikai se auta kun laittaa jenit jonoon ja tilausta sisään
Leave a comment:
-
Originally posted by Pazi88 View PostEnsimmäinen osuma googlella, kun laittaa hauksi kdfi: http://www.k-data.org/kdfi-1-4.html
Leave a comment:
-
Originally posted by Arppa View PostMistä on edullisin hankkia pnp kdfi? Talven aikana päivittää tuohon avoon moottorinohjaus että saa heittää pois tuon albrexin huijausboksin. Isommat suuttimet on tulossa myös ja hieman lisää kierroksia ahtimeen.
Leave a comment:
-
Mistä on edullisin hankkia pnp kdfi? Talven aikana päivittää tuohon avoon moottorinohjaus että saa heittää pois tuon albrexin huijausboksin. Isommat suuttimet on tulossa myös ja hieman lisää kierroksia ahtimeen.
Leave a comment:
-
Originally posted by ProPioneer View Postmikäköhän homma tähän tepsis? lueskelin kaavioita ja sen mukaan lämpömittarin pitäis pelata ihan normaalisti näyttäs et lämpö anturilta menee suoraan tieto mittaristoon, eikä siinä ainakaan näyttäs olevan väylää eikä pitäis ees mikään muuttua tuon anturin ja mittariston välissä vaikka boksin vaihtaaki? vai oonko ny ymmärtäny jotain aivan väärin
sivu 310 on mittariston kaavio.
kyllähä noita ilmanki pärjää mutta ois se mukava ko toimis.
Vähä menee offtopic mutta sattupas sopivasti..
Leave a comment:
-
Originally posted by ProPioneer View Postonko joku paininu m52 kdfi 1,4 boksin kans? 328 vm 96
täällä muuten pelaa ihan ok, mutta kierroslukumittari eikä lämpömittari pelaa, laiteltii kdfi tukee viestiä ni tuli vastaus et joissaki uudemmissa e36 voi olla väyläohjattu mittaristo ?
ja kumminki pelaa ihan normisti ko laittaa vakioboksin kii et mittaristo ei ainakaa oo rikki.
mikäköhän homma tähän tepsis? lueskelin kaavioita ja sen mukaan lämpömittarin pitäis pelata ihan normaalisti näyttäs et lämpö anturilta menee suoraan tieto mittaristoon, eikä siinä ainakaan näyttäs olevan väylää eikä pitäis ees mikään muuttua tuon anturin ja mittariston välissä vaikka boksin vaihtaaki? vai oonko ny ymmärtäny jotain aivan väärin
sivu 310 on mittariston kaavio.
kyllähä noita ilmanki pärjää mutta ois se mukava ko toimis.
Leave a comment:
-
Originally posted by b/m/w View PostOlisiko hyviä ehdoituksia mistä lähteä hakemaan vikaa:
M30b34 johon asennettu Kdfi 1.4 ja lähti käymään boksissa olleilla kartoilla nyt auto ei enään käy kaikilla. Tulpan johtoja irroittelemalla 1,3 ja 5 sylintereille ei tule kipinää ollenkaan eikä niiden irroitus vaikuta käyntiin mitenkään. Mitään asetuksia ei boksista (ainakaan tarkoituksella!!) ole muutettu tämän jälkeen ja vakio motronicilla toimii normaalisti... Voiko boksista olla palanut jokin sytytykseen liittyvä komponentti ja pystyykö sitä toteamaan mittaamalla?ongelma poistui aina kun starttasi puolikaasulla. Calibroin tps anturin ja huomasin anturin olevan asennossa jolloin min arvo oli suurempi kuin max arvo eli anturin nollakohta oli jossain keskellä:think ongelma poistunut tämän jälkeen ilman suurempia toimenpiteitä vaikka calibroidessa ilmoittaa että min luku isompi kuin max, ymmärtää silti kaasuläppään asennon. kannattaa kattoo miten päin anturin kiinnittää jos m30 kaasuläppään modifioi. Näin ainakin mulla toivottavasti ei oo isompaa vikaa kuin asetuksissa
Leave a comment:
-
Originally posted by -kalevi- View PostKävin hakemassa vastuksia ja hyllystä löyty 0,5w 1kohm vastuksia. Riittääkö tuo?
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostVcc olisi syytä ottaa samasta mistä kdfi saa virtansa. Puolan virtajohdossa on se mahdollisuus että virtapiikit aiheuttaa ylimääräisiä sytytyksiä ja se ei ole hyvä juttu.
A:n ja Y:n välinen osa kuvaa transistoria (oikeastaan loogista porttia) ja se ei liity. Sellainen siellä kdfi:n sisällä tietysti sitä sytytyspulssia ohjailee mutta kytkennän kannalta siitä ei tarvitse välittää.
Leave a comment:
-
Originally posted by -kalevi- View PostKiitoksia paljon! Eli tuon Vcc :n voin kytkeä tuohon puolan virtajohtoon? Liittyykö tuo A ja Y :n välinen osa tähän tapaukseen?
A:n ja Y:n välinen osa kuvaa transistoria (oikeastaan loogista porttia) ja se ei liity. Sellainen siellä kdfi:n sisällä tietysti sitä sytytyspulssia ohjailee mutta kytkennän kannalta siitä ei tarvitse välittää.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostOk. Virta ja maa kuten sanoit mutta ne 1k vastukset tulee herätteen ja +12v väliin eli rinnankytkentä, ei sarjaan kuten ilmeisesti ajattelit. Herätteet suoraan niihin a,b,c ohjauslähtöihin. Lisäksi mittaat ettei ohjauksissa ole +12v kun kone ei pyöri (puolan liitin irti luonnollisesti). Käännät spark-välilehdeltä inverted/non inverted asetuksen siten ettei jännitettä ole.
Tuossa havainnollistava kuva:
"A" on tässä tapauksessa kdfi:n sytkäohjaus, "Y" on puolan heräte (puolan nastat 2,3,4), Vcc on +12v ja Rp on 1kohm vastus.
Leave a comment:
-
Originally posted by -kalevi- View PostTällästä oli tarkotus kokeilla http://www.autotune.fi/tuote/855/6sy...-paateasteella
Ok. Virta ja maa kuten sanoit mutta ne 1k vastukset tulee herätteen ja +12v väliin eli rinnankytkentä, ei sarjaan kuten ilmeisesti ajattelit. Herätteet suoraan niihin a,b,c ohjauslähtöihin. Lisäksi mittaat ettei ohjauksissa ole +12v kun kone ei pyöri (puolan liitin irti luonnollisesti). Käännät spark-välilehdeltä inverted/non inverted asetuksen siten ettei jännitettä ole.
Tuossa havainnollistava kuva:
"A" on tässä tapauksessa kdfi:n sytkäohjaus, "Y" on puolan heräte (puolan nastat 2,3,4), Vcc on +12v ja Rp on 1kohm vastus.
Leave a comment:
Leave a comment: