Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tarina epäonnistuneesta autonhausta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mitza
    Bimmer Rookie
    • Nov 2006
    • 158
    • Mäntsälä

    #76
    Bemu2k: Olis varmaan kuulunu ruoka, mutta minä tyhmä menin ostamaan sen. Jälkeenpäin vasta ajattelin että hinta olis saattanut sisältää sen, kun kaikki rekkamiehet näytti vaan jotain valkoista paperia.

    Joo meinas unohtua että mitä siitä hajos: Eli kertokaas te:
    Voin ottaa tossa huomisessa kuvan saksalaisesta kuitista. Pelkät osat maksoivat 1800€ ja asennus + hinaus 800€. Eli 2600€ tuli remppa maksamaan.

    Tästä vaan klikkailemaan:


    http://aijaa.com/v.php?i=003287772532.jpg

    http://aijaa.com/v.php?i=007387772533.jpg

    http://aijaa.com/v.php?i=007727772534.jpg

    http://aijaa.com/v.php?i=002747772535.jpg


    Tulipahan samalla vaihdettua lootaöljytkin, jotka olisin vaihdatuttanut suomessa ensitöikseen. Eli "tavallaan" säästin 450€.

    Comment

    • ttw
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 1016
      • Vantaa

      #77
      Vetolevy ja turbiini ainakin antautunut.
      728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
      Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
      MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77

      Comment

      • Mitza
        Bimmer Rookie
        • Nov 2006
        • 158
        • Mäntsälä

        #78
        Toi iso myökky joka painaa varmaan 15kiloo nii sen sisältä kuuluu pelkkää kolinaa kun heiluttelee

        Comment

        • BmwPunisher
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 7629
          • Lemu

          #79
          Originally posted by Clavurion View Post
          Kompataan nyt vielä, että tuon koneen päivityksen M57:sta M57N:ään voi unohtaa alkuunsa. Kyseisten koneiden ja oheislaitteiden eroja on tullut ihmeteltyä ja ne on lopulta melkoiset.
          eiköhän topicin autossa jo ole M57N moottori vakiona..
          E70 X5 30d

          Comment

          • Clavurion
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 9146
            • Oulu

            #80
            Originally posted by BmwPunisher View Post
            eiköhän topicin autossa jo ole M57N moottori vakiona..
            Näyttää tosiaan coupessa olevan 2003 alusta lähtien. Jos kysyjällä sitten on ollut mielessä päivitys M57N2:een, ei sekään ole pala kakkua, kun piezo-suuttimellinen tarvii joka tapauksessa tuoreemman DDE:n, joita ei ole koskaan valmistetuissa autoissa ollut yhdessä vanhemman polven väyläjärjestelmän kanssa.
            E39 530dA -02 M-Sport
            E53 X5 3.0dA -06 Sport
            * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
            Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

            Comment

            • Ändi
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2004
              • 1292
              • Pori

              #81
              Originally posted by BmwPunisher View Post
              eiköhän topicin autossa jo ole M57N moottori vakiona..
              joo mut ei N2.
              sigpic
              E46 2d 330 -02
              EX.
              E36 2d 328 -97
              e92 335d -07
              330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
              Audi S4 -99 (324hp/497nm)
              Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
              Bmw 325 iA 2D -93
              Bmw 325 4d -92

              Comment

              • BmwPunisher
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 7629
                • Lemu

                #82
                Originally posted by Ändi View Post
                joo mut ei N2.
                tiedän.. itse viittasinkin lauseellani Clavurionin lauseeseen M57 > M57N swapista..
                E70 X5 30d

                Comment

                • Ändi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2004
                  • 1292
                  • Pori

                  #83
                  Originally posted by BmwPunisher View Post
                  tiedän.. itse viittasinkin lauseellani Clavurionin lauseeseen M57 > M57N swapista..
                  Aaaa .

                  menee nuo jyvät ja akanat porukalla sekasin.
                  sigpic
                  E46 2d 330 -02
                  EX.
                  E36 2d 328 -97
                  e92 335d -07
                  330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
                  Audi S4 -99 (324hp/497nm)
                  Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
                  Bmw 325 iA 2D -93
                  Bmw 325 4d -92

                  Comment

                  • Pekuz
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2008
                    • 687
                    • Pirkanmaa

                    #84
                    Onko kukaan aiemmin havainnut tällaista vetolevyn hajoamista, tai yleensäkkään vetolevy ongelmia?

                    ''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''

                    Comment

                    • zakspeed
                      BTCF Member
                      • Nov 2003
                      • 1996
                      • Tampere/kainuu

                      #85
                      Olisiko käynyt niin, että turbiini todennäköisesti "jumiutunut" siten, että staattori ja pumppusiivet ovat päässeet ottamaan kiinni toisiinsa. Näin ollen kampiakseli on vääntänyt itsensä irti vetolevystä koska turbiini on tässä tilanteessa ollut ankkuroituna staattoriakselin kautta laatikon kuoriin. Eli turbiini ei ole tässä tilanteessa enää pyörinyt.

                      Tämä vain aikaa tappaakseen kehitelty teoria

                      Turbiinin voisi mielenkiinnosta vetää laikalla halki niin näkisi onko teoria oikea

                      Eipä ole tullut vastaan moista ennemmin.
                      -M5- '00
                      -i3 94 rex '19
                      -Ascona B 4.0 '80
                      Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
                      -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
                      -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

                      Comment

                      • Mitza
                        Bimmer Rookie
                        • Nov 2006
                        • 158
                        • Mäntsälä

                        #86
                        Jos joku tahtoo analysoida tuon turbiinin niin annan ilmomielin.

                        Voin jopa toimittaa PK-Mäntsälä akselilla töiden puitteissa.

                        Comment

                        • Bmw Master
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 13155
                          • Kokomo

                          #87
                          Originally posted by zakspeed View Post

                          Turbiinin voisi mielenkiinnosta vetää laikalla halki niin näkisi onko teoria oikea
                          Enemmin sovissa pyöräyttää auki, saa sitten nätisti hitsattua kasaan kun on korjannut sen.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎