Originally posted by Tommix
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DIS v57:n käyttö ym. kysymykset
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOn asennuksia, joissa ei käytetä diaghediä. Eli riippuu minkälaisen asennuksen koneelle tekee.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by BiltemaMotorWork View PostIte yrittänyt dis v57 asentaa mut ei tunnista autoa. Asennettu torrentin kautta ja vmware pyörittää mutta pitääkö olla toimiakseen vielä esim. ediabas tms. vai onko joku asetus pielessä? Ja com portin kautta ads-kaapelilla yritän ja autossa ei vikaa kun boschin testerillä toimii.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Mikähän on omassa dis versiossa kun ei e38 osiossa ole ollenkaan ratin asentoanturin kalibrointia?? Ja mistähän mahtaisi saada toimivan progmanin jossa voltit näyttää oikein :thinkF31 318d -14 Alpinweiss III
Ex:
E53 4,4i -00 Stahlgrau
E61 530xd -08 alpinweiss III
E38 740iA -98 Orientblau
E34 525iA touring -92 Sterlingsilber
E38 730iA -95 Orientblau
Comment
-
-
Originally posted by Samppale View PostTällä hetkellä käytössä inpa ja Ista. Onko mitään hyötyä hankkia enää tätä dissiä? Ellei ihan säätämisen ilosta halua kokeilla?2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Samppale View PostTällä hetkellä käytössä inpa ja Ista. Onko mitään hyötyä hankkia enää tätä dissiä? Ellei ihan säätämisen ilosta halua kokeilla?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Asentelin DIS v57, tuli virhe 200.166, ei yhteyttä autoon ja jälkikäteen huomasin lukea, ettei se kuulemma tykkää toimia EDIABAS v7.3.0 -version kanssa, joten tilalle olisi suotavaa laittaa vaikka 6.4.3/7 -versio. Käyttäisin sitten kahta kansiota rinnakkain niin, että toinen olisi aina nimellä C:\EDIABAS ja toinen C:\EDIABAS 7/6, jotta Inpa löytäisi aina tuon kohdekansion.
Onko tuota 6.4.7. tai aiempaa versiota/kansiota mahdollista saada jostain erikseen?
Vai pitääkö johonkin asentaa koko hela hoito inpoineen päivineen ja sieltä erottaa sitten tuo EDIABAS 6.4.3/7 kansio?
En tiedä osasinko selittää asian tarpeeksi selkeästi, saa toki ehdottaa jotain yksinkertaisempaakin ratkaisua.... :think
Comment
-
-
Originally posted by Nutcase View PostAsentelin DIS v57, tuli virhe 200.166, ei yhteyttä autoon ja jälkikäteen huomasin lukea, ettei se kuulemma tykkää toimia EDIABAS v7.3.0 -version kanssa, joten tilalle olisi suotavaa laittaa vaikka 6.4.3/7 -versio. Käyttäisin sitten kahta kansiota rinnakkain niin, että toinen olisi aina nimellä C:\EDIABAS ja toinen C:\EDIABAS 7/6, jotta Inpa löytäisi aina tuon kohdekansion.
Onko tuota 6.4.7. tai aiempaa versiota/kansiota mahdollista saada jostain erikseen?
Vai pitääkö johonkin asentaa koko hela hoito inpoineen päivineen ja sieltä erottaa sitten tuo EDIABAS 6.4.3/7 kansio?
En tiedä osasinko selittää asian tarpeeksi selkeästi, saa toki ehdottaa jotain yksinkertaisempaakin ratkaisua.... :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Kiitoksia vastauksista, sain tosiaan toimimaan niin, että asensin 6.4.7 -version ja kopioin sen kansion C\: -asemalle ja nimesin EDIABAS (7-version nimesin EDIABAS 7).
Sellainen ongelma tässä kuitenkin on, etten löydä Function selection -> Service functions -kohdasta Chassis -alavalikkoa, jotta pääsisin ilmaamaan ABS-järjestelmää tämän videon mukaisesti: https://www.youtube.com/watch?v=Yw7zPWk4rPI
Oheisesta linkistä näkee, että Service functions -valikon alle tulee Drive, Chassis ja Body -alavalikot:
Minulla näkyy vain Body. ABS/DSC-järjestelmän ilmaaminen eli "Ventilation" löytyy ainakin edellisen videon perusteella Chassis -alavalikosta.
Alla kuvakaappaus tilanteesta (autona -97 750ial):
Last edited by Nutcase; 21-09-2017, 09:48.
Comment
-
-
Voisiko olla joku räplätty versio, josta poistettu yhtä, toista ja kolmatta? Mulla on v44 millä pääsee ainakin kolmeysin abs/dsc service functioihin.EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostVoisiko olla joku räplätty versio, josta poistettu yhtä, toista ja kolmatta? Mulla on v44 millä pääsee ainakin kolmeysin abs/dsc service functioihin.
Comment
-
Comment