Angel Eyes HOWTO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• datzka
    replied
    ite vaihoin ne mukana tulleet 3mm ledit -> 5mm ledeihin. Maksoivat 16e.

Leave a comment:

• Scitso
    replied
    mitä oon nuista valmiista kuullu ni eipä taija auttaa normaaliledit siihen parantamiseen, pitää tehdä jos isompia muutoksia että ne saa loistamaan

Leave a comment:

• eskoasko
    replied
    Tuota, minkäslaiset ledit ja vastukset minun täytyisi laittaa tuihin angelin rakennussarjaan että ne alkaa hohtamaan kunnolla, eikä jää sellaiseksi pieneksi hohteeksi?
    Tällä hetkellä ne sarjan mukana tulleet on niissä rinkuloissa kiinni, niin onpa aneemisen näköiset...

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Originally posted by Hemi
    ...ja sitten ihan off topik...mutta eikös nuo "annelit" ole kuten lexus takavalotkin jo hiukan vanha ja halpa "karvanoppa" juttu?
    Jaa-a mun mielestä noita anneleita on näkynyt poikkeuksetta uusissa bemareissa... ei siis ollenaan amis mun mielestä. sehän se raja on että mikä on tökeröä mikä ei.

Leave a comment:

• datzka
    replied
    Jeba, eli tuli asenneltua e36 sedaniin toi sama setti mikä tässä, paitsi 5mm ledeillä. Simppeli homma, eniten meni vissiin aikaan tohon kolvailuun. e36 saa muuten tuotua ne piuhat suoraan siit samasta reijästä josta vaidetaan polttimot. Tai siihen tekee pienen viillon, josta tuo johdot läpi.

Tuli ihan siistit.
    Last edited by datzka; 19-03-2005, 01:56.

Leave a comment:

• Hemi
    replied
    ...ja sitten ihan off topik...mutta eikös nuo "annelit" ole kuten lexus takavalotkin jo hiukan vanha ja halpa "karvanoppa" juttu?

Leave a comment:

• muuris
    replied
    Originally posted by Eepo
    Tota mihin ledit tulee eli toi annelien letku??
    How to -jutussa oli mielestäni varsin kattava vastaus tuohon, ja eiköhän sen pöllömpikin tajua ettei valo kulje letkussa

...nojoo, akryyli- aka muovitankoa se on, siihen ku sahaillaan nuo urat nii valo taittuu niissä ja näyttää kuin rinkulat hohtaisivat.

Leave a comment:

• Eepo
    replied
    Originally posted by energy
    Jos tarkoitat tuota mustaa kutistesukkaa, niin sitä löytyy mm. elektroniikka-alan liikkeistä
    Tota mihin ledit tulee eli toi annelien letku??

Leave a comment:

• Datec
    replied
    Niin, onko E46:een kukaan asentanut? Miten saa pelaamaan ettei parkit palaisi samalla kun rinkulat? Löytyykö tuohon rinkuloita valmiina vai pitääkö itse tehdä?

Leave a comment:

• holmes
    replied
    Hianot oli kyllä

Leave a comment:

• energy
    replied
    Originally posted by Eepo
    Mitä toi kumiletku on? onko kukaan löytänyt vastaavaa letkua mistään..??
    Jos tarkoitat tuota mustaa kutistesukkaa, niin sitä löytyy mm. elektroniikka-alan liikkeistä

Leave a comment:

• Eepo
    replied
    Mitä toi kumiletku on? onko kukaan löytänyt vastaavaa letkua mistään..??

Leave a comment:

• pemaripoju
    replied
    onko kukaan löytänyt tampereelta mistään liikkeestä sitä akryylitankoa?
    viittiskö joku kertoa!!!

Leave a comment:

• tolammin
    replied
    Onko kukaan asentanut noita e46?

Leave a comment:

• Tanza
    replied
    Originally posted by kake
    Täältä sivuilta ostettu sarja jossa tuli ledit, rinkulat ja vastukset..
    Rinkuloita joutui lyhentämään, mutta muuten meni heittämällä..
    et muistais keltä ne ostit ja oliko niissä joku merkki?

Leave a comment:

Working...