Angel Eyes HOWTO
Collapse
X
-
mitä oon nuista valmiista kuullu ni eipä taija auttaa normaaliledit siihen parantamiseen, pitää tehdä jos isompia muutoksia että ne saa loistamaan
Leave a comment:
-
Tuota, minkäslaiset ledit ja vastukset minun täytyisi laittaa tuihin angelin rakennussarjaan että ne alkaa hohtamaan kunnolla, eikä jää sellaiseksi pieneksi hohteeksi?
Tällä hetkellä ne sarjan mukana tulleet on niissä rinkuloissa kiinni, niin onpa aneemisen näköiset...
Leave a comment:
-
Jaa-a mun mielestä noita anneleita on näkynyt poikkeuksetta uusissa bemareissa... ei siis ollenaan amis mun mielestä. sehän se raja on että mikä on tökeröä mikä ei.Originally posted by Hemi...ja sitten ihan off topik...mutta eikös nuo "annelit" ole kuten lexus takavalotkin jo hiukan vanha ja halpa "karvanoppa" juttu?
Leave a comment:
-
Jeba, eli tuli asenneltua e36 sedaniin toi sama setti mikä tässä, paitsi 5mm ledeillä. Simppeli homma, eniten meni vissiin aikaan tohon kolvailuun. e36 saa muuten tuotua ne piuhat suoraan siit samasta reijästä josta vaidetaan polttimot. Tai siihen tekee pienen viillon, josta tuo johdot läpi.
Tuli ihan siistit.Last edited by datzka; 19-03-2005, 01:56.
Leave a comment:
-
...ja sitten ihan off topik...mutta eikös nuo "annelit" ole kuten lexus takavalotkin jo hiukan vanha ja halpa "karvanoppa" juttu?
Leave a comment:
-
How to -jutussa oli mielestäni varsin kattava vastaus tuohon, ja eiköhän sen pöllömpikin tajua ettei valo kulje letkussaOriginally posted by EepoTota mihin ledit tulee eli toi annelien letku??
...nojoo, akryyli- aka muovitankoa se on, siihen ku sahaillaan nuo urat nii valo taittuu niissä ja näyttää kuin rinkulat hohtaisivat.
Leave a comment:
-
Tota mihin ledit tulee eli toi annelien letku??Originally posted by energyJos tarkoitat tuota mustaa kutistesukkaa, niin sitä löytyy mm. elektroniikka-alan liikkeistä
Leave a comment:
-
Niin, onko E46:een kukaan asentanut? Miten saa pelaamaan ettei parkit palaisi samalla kun rinkulat? Löytyykö tuohon rinkuloita valmiina vai pitääkö itse tehdä?
Leave a comment:
-
Jos tarkoitat tuota mustaa kutistesukkaa, niin sitä löytyy mm. elektroniikka-alan liikkeistäOriginally posted by EepoMitä toi kumiletku on? onko kukaan löytänyt vastaavaa letkua mistään..??
Leave a comment:
-
Mitä toi kumiletku on? onko kukaan löytänyt vastaavaa letkua mistään..??
Leave a comment:
-
onko kukaan löytänyt tampereelta mistään liikkeestä sitä akryylitankoa?
viittiskö joku kertoa!!!
Leave a comment:
-
et muistais keltä ne ostit ja oliko niissä joku merkki?Originally posted by kakeTäältä sivuilta ostettu sarja jossa tuli ledit, rinkulat ja vastukset..
Rinkuloita joutui lyhentämään, mutta muuten meni heittämällä..
Leave a comment:
Leave a comment: