Angel Eyes HOWTO
Collapse
X
-
Mitä sanotte onko e36:seen paljonki vaikeempi väsätä
enkelisimmut ku noihin vanhempiin malleihin? Ohjeita odottaen
Leave a comment:
-
Ei sitä herneitä turhaan pidä nenään tunkea..
Taidan vaan olla tyypillinen (?) suomalainen mies, eli ohjeita katsotaan vastakun jotakin on rikki..
Tosin en mistään huomannu että kukaan olisi sanonut ettei sitä lasia saa taivuttaa ennen kun itse siitä kerroin..
Mutta asiaan, milläs te ootte sitä umpiota lämmittäny, liekillä vai ilmalla?
Niin ja sainhan minä jo toisen lähivaloumpion lasin ehjänä irti..
Leave a comment:
-
kyllä mulla ainakin tosi helposti lähti lasit ehjänä pois, kun antoi vähän lämpöä, eikä tarvinut taivuttaa edes reunaa alas.. mut jokainen tekee miten tykkää
Leave a comment:
-
Voisko joku laittaa suoran linkin mikä satsi mulla pitäs tilata tohon e21:seen, ku näyttää olevan niin kauheesti vaihtoehtoja tuolla ebayssa..
Leave a comment:
-
Juurikin näin. Ensin vaaditaan viimeisen päälle parit how-to dokkarit, sit kun ne on kirjoiteltu pariin kertaan niin porukka menee silti sooloilemaan ja hups, parit lasit taas entisenä. Itse kirjoittelin jo puoltoista vuotta sitten että laseja ei kannata vääntää (koska menee särki), vaan taivutellaan se reuna alas ja leikellään mattopuukolla liimat pois välistä. Ja vanhoissa siitä lämmöstä ei tosiaan ole hyötyä.
Jos haluaa vääntää enkelinsilmät, niin kannattaa het aluks tajuta että ei siinä ole mitään oikotietä onneen, niitä umpioita ei varmasti saa auki helpommin (jos vähä lämmittäs vaa tai vääntäs lasia...
) kun aiemmin yrittäneet ja kantapään kautta oppineet ovat tehneet.
Sorry avautuminen, mutta pitääkö kaikkien särkeä pari umpiota ennen kuin onnistuvat tai edes palaavat lukemaan how-to:ja ajatuksen kanssa...
edit: ei sitten herneitä
Last edited by muuris; 06-01-2005, 17:53.
Leave a comment:
-
Hmm, kumpikohan antaa ensin periksi, kovia lämpövaihteluja kestämään tarkoitettu liima/silikoni vai se muovinen umpio..? Tai no, pitäähän sen umpionkin kestää sitä lämpöä..Originally posted by Vega_kyllä ne saa ihan ehjänä ja siististi irti ku malttaa vaan kuumentaa tarpeeks, että ne silikonit antaa periks.
Leave a comment:
-
ainakaan vanhemmissa ei ole silikoneja, vaan semmosta liimatahnaa joka ei kyllä kuumenemalla kummene siitä mihinkään.
Leave a comment:
-
kyllä ne saa ihan ehjänä ja siististi irti ku malttaa vaan kuumentaa tarpeeks, että ne silikonit antaa periks.
Leave a comment:
-
elkää missään nimessä vääntäkö sitä lasia se varmasti hajoaa, ajan kanssa naputtelette veitsellä irti. Jos siinä on joku muovi eessä ni vittuun semmoset, joutuuhan sitä kauneuden eteen tekemään uhrauksia. Malleiltakin katkotaan kylkiluita ni joku pikku muovi umpioissa on pieni hinta kauneudesta
Leave a comment:
-
Perkele kun ei oo enää varaa rikkoa niitä umpionlaseja, kummatkin pitkien umpiot meni uusiksi kun taivutin sitä lasia siitä pois..Originally posted by VNTOmasta e34 lähivaloumpiosta lasi lähti aika helposti irti.
Puukolla vaan kaivoin silikoniliimat irti, ja taivutin lasia niin kyllä se irti lähti.
Muovi tietysti vähän rutisi, ja jotain pientä lohkeili mutta ei mitään vakavaa.
Lämpöä en käyttänyt kummassakaan umpiossa yhtään.
Pitää nyt kuitenki kokeilla, kiitti avusta..
Leave a comment:
-
Omasta e34 lähivaloumpiosta lasi lähti aika helposti irti.
Puukolla vaan kaivoin silikoniliimat irti, ja taivutin lasia niin kyllä se irti lähti.
Muovi tietysti vähän rutisi, ja jotain pientä lohkeili mutta ei mitään vakavaa.
Lämpöä en käyttänyt kummassakaan umpiossa yhtään.
Leave a comment:
-
no sit ne pitänee leikata pois, ei kauheesti jää muita vaihtoehtoja mun mielestä.Originally posted by JusausNo ne lähivalo umpiot on muovia tai jotain muuta sen tapaista, eli niistä ei voi taivutella sitä metallipantaa pois että sais sen lasin irti..
Leave a comment:
-
No ne lähivalo umpiot on muovia tai jotain muuta sen tapaista, eli niistä ei voi taivutella sitä metallipantaa pois että sais sen lasin irti..Originally posted by ScitsoEikos siinä avaudu umpiot ihan niinku e30 ja e28 lukases noi mun ohjeet ja kato onko apua.
Leave a comment:
Leave a comment: