Originally posted by Jusaus
Angel Eyes HOWTO
Collapse
X
-
Eikos siinä avaudu umpiot ihan niinku e30 ja e28 lukases noi mun ohjeet ja kato onko apua.
-
Onko kukaan laittanut E34:seen näitä itse laitettavia enkeleitä? Jos on, niin miten sai lähivaloumpiot auki ilman että totaalisesi raiskaa ne..?
Leave a comment:
-
Mä en välttämättä laittais halogeenia..
Mulla on tällä hetkellä 20W polttimo (sellanen jota käytetään uuneissa) ja tuntuu että päivä päivältä se vaan himmenee? ku ei sillä oo minkäänlaista jähytystä..ehkä siks.. :O
Ja olen kokeillut myös normaalia 55W ajovaloissa käytettävää halogeenia ja EN SUOSITTELE ilman kunnollista jäähdytystä
mutta kuitenkin, katoppa tuolta (mun mielestä tähän mennessä paras ratkaisu) vähän vinkkiä --> http://www.btcf.fi/forum/showthread....9&page=5&pp=10
Leave a comment:
-
Hellalta näyttää löytyvän E39:iin asennussarja noille enkeleille. Angel Eye Wire Harness Kit on tuon setin nimi, tämännäköinen setti on siis kyseessä http://www.eurosportdesign.com/e39_harness.htm. Tuosta ylimääräisestä kuidusta en kyllä osaa sanoa yhtään mitään
Leave a comment:
-
Kyllä kuvassa on kaikki mitä paketissa tuli mukana.
Siihen halogeeniin sitten kytketään jännite?
Millaisia halogeenejä täytyy ostaa? Ja siis montako kappaletta?
Miksi toisessa kaapelissa on tuollainen yksinäinen irtojohto, mutta toisessa taas ei?
Leave a comment:
-
No jos tuossa paketissa tulleet kamat on esillä kuvassa niin lamppuja siinä ei ole mukana. Eli nuo mustat "letkut" on sitä valokuitua, niiden päähän tulee halogeeni ja toiset päät liitetään enkeleihin. Eli lamppukauppaan käy tie.Originally posted by VNTSiis tuliko ne halogeenit tuossa mukana?
Eihän tuossa ole edes mitään kaapelia mihin voisi kytkeä jännitteen.
En nyt yhtään ymmärrä miten nuo täytyy asentaa.
edit: Tuikuta vaikka taskulampulla tuonne palikan sisään mihin nuo valokuidut menee, kuitujen päiden pitäisi loistaa kun toiseen päähän näyttää valoa.Last edited by icebox; 03-01-2005, 19:16.
Leave a comment:
-
Siis tuliko ne halogeenit tuossa mukana?
Eihän tuossa ole edes mitään kaapelia mihin voisi kytkeä jännitteen.
En nyt yhtään ymmärrä miten nuo täytyy asentaa.
Leave a comment:
-
Ei siitä mitään tuu... joten myyppäs mulleOriginally posted by VNTMiten ihmeessä nuo hellan angeleyessit pitää asentaa?
Mukana ei tullut mitään ledejä tms.
Jonkilaista mustaa kaapelia vain jossa oli aika oudot liittimet.
Asennusohjeita ei tullut.
Kuva:
http://www.saunalahti.fi/vnur/angeleyes.jpg
Sorry ot
Eiköhän se musta oo valokuitua, eikä tossa setissä(joka on vastaava ku alkup. E39 enkelit) kuulu mitään ledejä olla. Pienet halogenit siihen on käsittääkseni tarkoitettu.
Leave a comment:
-
Miten ihmeessä nuo hellan angeleyessit pitää asentaa?
Mukana ei tullut mitään ledejä tms.
Jonkilaista mustaa kaapelia vain jossa oli aika oudot liittimet.
Asennusohjeita ei tullut.
Kuva:
Leave a comment:
-
täs aloin vääntelemään enkeleitä ku ei kuumeisena oikein voi uloskaan lähtee, kaks on nyt väännetty valmiiks ja Kuvia löytyy halukkaille.
Kyseiset enkelit on e28 pitkiinvaloihin, lyhyviin tulee kunhan saan tarkasti mitattua minkäkokoset pitää tehdä. HowTo tulee kuhan jaksan kirjottaa Oma mielepide, hyvältä näyttää
Last edited by Scitso; 01-01-2005, 20:35.
Leave a comment:
-
Ahaaa.. Sittenhän ne tosiaan on sama kytkeä suoraan parkkeihin..Originally posted by energyParkithan palaa AINA vaikka ajovalotkin ovat päällä, ei ne sieltä mihinkään sammu jos valoja kytkee lisää päälle
Leave a comment:
-
Parkithan palaa AINA vaikka ajovalotkin ovat päällä, ei ne sieltä mihinkään sammu jos valoja kytkee lisää päälleOriginally posted by JusausMutta sillonhan ne ei ajossa pala ne enkelit?
Leave a comment:
-
Nyt alko jätkät kädet syyhyään. Pistäkäähän kokeneet ohjeita miten
nuo asentas e36:seen!!!
Leave a comment:
Leave a comment: