Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sickness
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 1923
    • Helsinki

    Originally posted by LASSI-S
    toinen vaihtoehto olisi harjata kiiltäväksi ja lakata ne satulat, en tosin tiedä kuinka lakka kestää. näyttäisi vain "hyvältä" kun julmetun kokoinen satula paistaa vanteiden takaa ja keltaisena se varmasti huomataan :lol:
    no saas nyt nähä minkä väriseksi laittaa ne
    Kyllä jonkun kuumakestolakan luulisi siinä pinnassa kohtuullisen hyvin pitävän. Eikö edes maksa juuri mitään, 600 astetta kestävä spraylakka 4,95; Brought to you by Bauhaus.

    EDIT: Niin ja jos meinaat kuitenkin (:oksu maalata ne satulat keltaisiksi tms. niin vinkkejä löytyy täältä
    E39 520iA -02

    Comment

    • LASSI-S
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 4918
      • hattula/hämeenlinna.

      aiaiai tossa 24 venttiilisessä kutosessa on aivan tajuttoman hienot äänet kun pistää sportti asennon päälle ja lähtee valoista ja kone kiertää punarajalle asti. ihan kivastihan tuo liikkuu vaikka ei tuota tehoa niin paljoa olekkaan, silti on kaikki kokeilijat jäänyt kuin tikku paskaan :lol: ja niitähän on riittänyt, ja vastoin periaatteitani olen vastannut haasteisiin
      E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

      Comment

      • 730ia
        Bimmer Enthusiast
        • May 2003
        • 1457
        • pohjois-pohjanmaa, oulu

        sullahan on ollu se 730ia? onko toi paljon äkäsempi vai laiskempi ku se? no tietenkin sä nytten sanot että tuo on paaaljon äkäsempi.. :lol: :juo
        F20 118d Aut.
        ________
        Volvo S40
        MB W204
        e90 320d
        e46 coupe
        e32 730ia

        Comment

        • LASSI-S
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 4918
          • hattula/hämeenlinna.

          Originally posted by 730ia
          sullahan on ollu se 730ia? onko toi paljon äkäsempi vai laiskempi ku se? no tietenkin sä nytten sanot että tuo on paaaljon äkäsempi.. :lol: :juo
          kyllähän tuo nykyinen on äkäisempi, tehoa ja vääntöä laajemmalla alueella ja kierrosherkkyys ihan toista maata kuin m30 koneessa. vaikkakin kyllähän tuo nykyinenkin on aika laiska mutta siihenhän tulee lääkkeet tänä ja ensi vuonna ja tietystihän e34 on kevyempi kuin e32 eli jo sekin vaikuttaa
          E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

          Comment

          • HBD
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 269
            • Hämeenlinna

            Originally posted by LASSI-S
            aiaiai tossa 24 venttiilisessä kutosessa on aivan tajuttoman hienot äänet kun pistää sportti asennon päälle ja lähtee valoista ja kone kiertää punarajalle asti. ihan kivastihan tuo liikkuu vaikka ei tuota tehoa niin paljoa olekkaan, silti on kaikki kokeilijat jäänyt kuin tikku paskaan :lol: ja niitähän on riittänyt, ja vastoin periaatteitani olen vastannut haasteisiin
            Ihanko selvinpäinkös siellä kirjoittelet 8)

            Onhan se kivaa että on tyytyväinen autoonsa ja niin pitää ollakin, mutta ei se 2 litrainen 24-tappinen kutoskone automaatilla kuitenkaan mikään raketti ole, vaikka mitä tekisi.

            Itsellä ollut 525ia m50 koneella ja olihan se ihan leppoisa peli, mutta ei niin ripeä että kehtaisi tosissaan kisailla liikennevaloista. Leppoisaa kaupunki- ja matka-ajoa sillä kyllä sai.
            BMW 530 xd
            Porsche 911
            MB C123 230ce

            Comment

            • hOGi
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 1295
              • Espoo

              Originally posted by LASSI-S
              ihan kivastihan tuo liikkuu vaikka ei tuota tehoa niin paljoa olekkaan, silti on kaikki kokeilijat jäänyt kuin tikku paskaan :lol: ja niitähän on riittänyt, ja vastoin periaatteitani olen vastannut haasteisiin
              Ihan hauska on ollut lukea tätä topiccia, ja olin HBD:n tapaan iloinen siitä, että olet tyytyväinen projektin lopputulokseen. Noi kommentit tyyliin "kaikki kokeilijat jäänyt kuin tikku paskaan" vaan naurattaa aika rankasti. Eikö Hämeenlinnassa todella ole yhtään kunnon autoa, vai oletko lähtenyt kilpailemaan vain 1.3l Honda Civicien kanssa? :wink: Ei toi sun 2-litrainen automaatti nyt kuitenkaan niin kovin tiukka rataohjus ole, että kannattaisi lähteä tuollaisilla vertauksilla sitä kehuskelemaan. Veikkaanpa, että noin 40% Suomen autokannasta voittaa sun auton 0-100km/h kiihdytyksissä, jos kuski oikeasti haluaa tosissaan lähteä kisaamaan. Eipä mulla sitten muuta kuin että pidetään ne asiat oikeassa perspektiivissä ettei todellisuudentaju unohdu :wink:
              www.epicit.fi | www.biitsi.fi | www.zonga.fi

              Comment

              • Rockwell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 1713
                • Helsinki

                :shock: Eikö 24V takaa vauhtia?
                BMW F31 330d M-Sport -13
                ex. BMW F21 116i -13
                ex. BMW 540i(g) Touring -01
                ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                ex. BMW 316g -99
                ex. BMW M5 Touring -92
                ex. BMW 535i -91
                ex. BMW M5 -91
                ex. BMW 325i Touring -90

                Comment

                • hOGi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 1295
                  • Espoo

                  Originally posted by Rockwell
                  :shock: Eikö 24V takaa vauhtia?
                  Eikös se tarkoita 24V virtajärjestelmää :lol:
                  www.epicit.fi | www.biitsi.fi | www.zonga.fi

                  Comment

                  • late
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2002
                    • 2881
                    • Espoo Siti

                    Originally posted by hOGi
                    Originally posted by Rockwell
                    :shock: Eikö 24V takaa vauhtia?
                    Eikös se tarkoita 24V virtajärjestelmää :lol:


                    ite meinasin kirjotella ihan samoista asioista eilen jo.. mutta en jaksanu.. eikös lassi se sun e30 325nenki jättäny typeärrä jne?
                    Kikkeliskokkelis

                    Comment

                    • LASSI-S
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 4918
                      • hattula/hämeenlinna.

                      tiedän tiedän :!: ei tämä mikään raketti olekkaan ja olisi varmaan pitänyt varmaan tarkentaa mitä siellä viivalla on ollut, jotain almeraa,corollaa yms ja yks kehtas tulla yariksella kaasutteleen viereen, ja on sitä ollut 190 ja 230 mesekin vierellä :lol: . kyllähän jo 318 tiputtaa tuon 520 mutta eipä ole rinnalle sellaista tullut toistaiseksi.
                      ja tuo type r juttu pitää paikkansa eli hopan/harmaa civic type r halusi kokeilla ja parisataa metriä oli matkaa suraaviin valoihin ja hävisi se, vaikka en yhtään epäile etteikö type r tiputtaisikin 325:sta kun on vaan oikea mies ratin takana kun eikö se ole jotain 6,4 sek 0-100 luokkaa sen kiihtyvyys.
                      mutta parempi kun en sano enään mitään noista suorituskykyyn viittavista asioista 8) eikä tuon oman vehkeen kiihtyvyydessä kehumista olekkaan mutta on niitä hitaampiakin, eikö? mutta joo tyytyväinen olen ajettavuteen. jos olisin halunnut nopean kiihtymään niin en olisi e34:sta hankkinut enkä kyllä e36:stakaan vaan joku e30 turbo
                      E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                      Comment

                      • Zoui
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2003
                        • 6350
                        • Tampere

                        Niin ei tuo oma e34:kään mikään raketti ole, mutta suhinan tahdittamien vaihtojen tuomat fiilikset onkin jo ihan tarina erikseen... eli antaa lassin nauttia toimivasta paketista ainakin uutuuden innostuksen ajan, vai mitä
                        Elämä on pihakivestä.

                        Comment

                        • 730ia
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2003
                          • 1457
                          • pohjois-pohjanmaa, oulu

                          no tota kyllä mä ny sen verran kumminki voin sanoa että kun vertaa tälläsiin "tavis" autoihin niin kyllä 525,730 ja ilmeisesti myös se 520 24v on ihan pirteitä kulkeen. mutta sitten ku tosiaan alkaa vertaileen typeriin sun muihin paskoihin nii sitten on toinen asia.. :juo :juo
                          F20 118d Aut.
                          ________
                          Volvo S40
                          MB W204
                          e90 320d
                          e46 coupe
                          e32 730ia

                          Comment

                          • seidltuning
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2002
                            • 1941
                            • Vantaa

                            Originally posted by hOGi
                            Originally posted by Rockwell
                            :shock: Eikö 24V takaa vauhtia?
                            Eikös se tarkoita 24V virtajärjestelmää :lol:
                            eli se ei oo 24vuotias :shock:
                            G30 530e Sedan
                            E30 325i Cabriolet

                            Comment

                            • LASSI-S
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2003
                              • 4918
                              • hattula/hämeenlinna.

                              noniin, nyt tuli jarrut. aika julman kokoiset, luulisi noilla pysähtyvän. vanhat myyn pois keväämmällä, jos jotain kiinnostaa (myynti ilmoitus on jo myynti osiossa). mitenköhän saisi vaihdettua nuo jarrut ettei tarvitsisi ilmata uusiksi. onnistuuko esim jos laittaa jotkut klemmarit letkujen päihin ennen irroitusta ja uusien kiinnilaittoa.
                              joo ja se pohjimmainen syy miksi hankin nuo jarrut oli että autooni on tulossa remmiahdin ensi vuonna(ja vähän muutakin parantelua tehopuolelle kun tuo rahatilanne taas elpyy) ja samasta syystä hankin myös täydellisen m5 taka-akseliston jarruineen ja perällä. ja hyvät jarrut voi joskus pelastaa kun on tuo vauhti välillä parinsadan paremmalla puolella, ja miksi ei kun sopuhintaan sain (vitun halvalla).

                              kysynpä huvikseni: jos saisitte M5 jarrut autoonne ihan mukavaan hintaan ja rahaa olisi taskunpohjalla sopivasti sen verran niin ettekö hankkisi. suorituskyky se on pysähtyvyyskin
                              E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                              Comment

                              • mukko
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2003
                                • 5965
                                • Uleåborg

                                No ei se jarrujen ilmaaminen tossa swapissa se isoin homma ole :lol:
                                -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                                Save the World, Fuck The Fuel Economy
                                Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎