vanteina on tosiaan 18 tuumaiset masitalyt ja renkaat ovat 225/40/18, mahtuukohan pyöriin ongelmitta -51mm madalluksella. tietysti haluaisin ulkonäön vuoksi vaivaisen 100 - 120 mm madalluksen mutta menee camberit vituilleen ja pito kärsii ja ajettavuus on kaikkea muuta kuin hyvä, tuolla madalluksella, että eiköhän se 40- 51 mm riitä.
mahtuukohan nuo renkaat pyöriin tuolla madalluksella.
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
vanteina on tosiaan 18 tuumaiset masitalyt ja renkaat ovat 225/40/18, mahtuukohan pyöriin ongelmitta -51mm madalluksella. tietysti haluaisin ulkonäön vuoksi vaivaisen 100 - 120 mm madalluksen mutta menee camberit vituilleen ja pito kärsii ja ajettavuus on kaikkea muuta kuin hyvä, tuolla madalluksella, että eiköhän se 40- 51 mm riitä.
mahtuukohan nuo renkaat pyöriin tuolla madalluksella.
Eiköhän ne sovi siellä pyörimään ihan kivasti! :wink: Mutta 225:set on taakse aika kaposenlaiset--->jokunen sentti leveyttä lisää vaan renkaalle!
Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....
vanteina on tosiaan 18 tuumaiset masitalyt ja renkaat ovat 225/40/18, mahtuukohan pyöriin ongelmitta -51mm madalluksella. tietysti haluaisin ulkonäön vuoksi vaivaisen 100 - 120 mm madalluksen mutta menee camberit vituilleen ja pito kärsii ja ajettavuus on kaikkea muuta kuin hyvä, tuolla madalluksella, että eiköhän se 40- 51 mm riitä.
mahtuukohan nuo renkaat pyöriin tuolla madalluksella.
EI toi madallus kyllä mun mielestä riitä sulle. Pitäis edes olla 60/60 tai 60/80...
Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo www.kxd.fi
niinpä mutta mitäs katsastus mies tykkää moisesta madalluksesta kun vaativat todistuksen siitä sarjasta, ja en halua ajettavuutta pilata "liiallisella" madalluksella, jos camberit pysyis aisoissa ja katsastusmies ei puuttuis asiaan niin tuuppaisin saman tieln -200 millisen alustan prkl :lol:
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
hahaa. nyt on M5 jarrusatulat purettu ja odottaa kiillotusta ja maalausta.
oli toisen jarrusatulan männän ympärillä olut tiiviste vähän lerpallaan joten nykäisin sen irti, miten vi**ssa sen saa takasin sen männän ympärille.
ps: roiskin huumorilla jonkun tosi tökerön värin niihin satuloihin esim vaaleanpunaisen :lol: tai joku keltanen tai vihree :(=)
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Tosta madalluksesta: laita ihmeessä auto 20-30 mm nokalleen, e34 jää muuten aika takapainosen näköseksi (pyöränkaarien muoto,nääs). :P :P
Ei siitä silti mitään suomikustomia tuu..! :wink: :lol:
Jos on jarrusatulat purettu, niin eikö sinulla sitten ole myös ne männät pois sieltä satuloista ja sitä myötä myös kaikki tiivisteet. Mitä tarkottaa purettu? Olisi kyllä syytä vaihtaa kaikki tiivisteet uusiin, kun kerran olet hommaan alkanut.
Jos on jarrusatulat purettu, niin eikö sinulla sitten ole myös ne männät pois sieltä satuloista ja sitä myötä myös kaikki tiivisteet. Mitä tarkottaa purettu? Olisi kyllä syytä vaihtaa kaikki tiivisteet uusiin, kun kerran olet hommaan alkanut.
milläs ne männät saa satuloista irti?
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment