Mut eikö nyt bemuosa ois voinu sitä kuntoa vähän selvittää ennenkun purkaa autosta vanhan tekniikan pois? Onhan se niillekkin vittumaista kohdata kokoajan vastoinkäymisiä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4
Collapse
X
-
:( mulla oli projektikuviakin tuosta autosta, kävin välillä bemuosassa kattoon ja ottaan kuvia mutta ne kuvat ei ollutkaan enään kameran muistikortilla kun olin laittamassa niitä tänne.
mutta projekti jatkuu vielä sisustan, alustan, tehojen parannuksen ja soittimien kanssa eli juttua ja kuvia tulee projektit osioon sit kun sellanen tulee, ja kirjoitan sinne tuon tekniikanvaihdon kaikki likaiset yksityiskohdat.
mutta nyt vielä jännitän ensviikkoa :sleep:
tuosta tekniikan purkamisesta, oletettiin että tekniikka on ehjä ja toimiva kun tekniikan minua edeltävälle omistajalle välittäneet sanoivat että se oli nostettu toimivana, toimivan auton keulalta, niin eihän ehjää olisi ollut järkeä lähtee purkaanE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-S:( mulla oli projektikuviakin tuosta autosta, kävin välillä bemuosassa kattoon ja ottaan kuvia mutta ne kuvat ei ollutkaan enään kameran muistikortilla kun olin laittamassa niitä tänne.
mutta projekti jatkuu...
Comment
-
-
Originally posted by antti79Originally posted by LASSI-S:( mulla oli projektikuviakin tuosta autosta, kävin välillä bemuosassa kattoon ja ottaan kuvia mutta ne kuvat ei ollutkaan enään kameran muistikortilla kun olin laittamassa niitä tänne.
mutta projekti jatkuu...
Comment
-
-
tiistai 3.2 klo 15:00. oli bemuosaan juuri tullut puuttuva laippa ja alkavat asentamaan sitä, tänään tai huomenaamuna pääsevät koe-ajolle ja jos sähkötkin pelaa niin menevät katsastaan sen ja jos hyväksyvät sen niin sit vaan kovaa ajoa, ja uudet alut (MASitaly) kyytiin samalla reissulla.
nyt vielä jännitetäänE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Stiistai 3.2 klo 15:00. oli bemuosaan juuri tullut puuttuva laippa ja alkavat asentamaan sitä, tänään tai huomenaamuna pääsevät koe-ajolle ja jos sähkötkin pelaa niin menevät katsastaan sen ja jos hyväksyvät sen niin sit vaan kovaa ajoa, ja uudet alut (MASitaly) kyytiin samalla reissulla.
nyt vielä jännitetäänB10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by jvakevaOriginally posted by LASSI-Stiistai 3.2 klo 15:00. oli bemuosaan juuri tullut puuttuva laippa ja alkavat asentamaan sitä, tänään tai huomenaamuna pääsevät koe-ajolle ja jos sähkötkin pelaa niin menevät katsastaan sen ja jos hyväksyvät sen niin sit vaan kovaa ajoa, ja uudet alut (MASitaly) kyytiin samalla reissulla.
nyt vielä jännitetäänLolvo- Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
Comment