en huomannut yhtään mitään
Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4
Collapse
X
-
Aika tyyriitä ovat, tai sitten huoltoliikkeillä on katteet kohallaan tuntiveloituksen lisäksi.
Ite hain tulpat ja maksoin 3,60 kappale.
Comment
-
:shock: :shock: :shock: Nyt on katteet kohillaan.Originally posted by mph178
Laakkoselta NGK:n nelikärkitulpat tohon omaan miinaan tais olla n.230e sarja :lol: , jäi ostamatta.
Comment
-
nonii, köyhiä ollaan :lol: kaik on män.mutta nyt on sit kunnon vanteet autossa, ja iltapäivällä tulee musta peltivanteet talvivanteiksi kun noi nyksyiset talvialut eivät oikein miellytä silmää. seuraavaks kumit sagittojen päälle.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
juu, kuvat tulee HETI kun ilmat sallii auton pesun eli varmaan ensi viikolla tai nyt viikonloppuna, ei oikein viitti 20 asteen pakkasella pestä autoa, eikä todella likaisesta autosta kehtaa kuvia näytille pistää 8)E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
Pesin auton 20 min sitten. Tuli aika puhdas... Miten se ilma tohon vaikuttaa? Et kai sä sitä pese käsin ulkona?Originally posted by LASSI-Sjuu, kuvat tulee HETI kun ilmat sallii auton pesun eli varmaan ensi viikolla tai nyt viikonloppuna, ei oikein viitti 20 asteen pakkasella pestä autoa, eikä todella likaisesta autosta kehtaa kuvia näytille pistää 8)
Comment
-
kyllähän mä noi autot olen tavannut käsin ulkona pestä kun en viitsi maksaa yli 10 euroa pesusta kun senkin rahan voi laittaa bensaan, ja nyt on dollarit tiukilla :( sitäpaitsi autonpesu on kivaaOriginally posted by IvvNPesin auton 20 min sitten. Tuli aika puhdas... Miten se ilma tohon vaikuttaa? Et kai sä sitä pese käsin ulkona?Originally posted by LASSI-Sjuu, kuvat tulee HETI kun ilmat sallii auton pesun eli varmaan ensi viikolla tai nyt viikonloppuna, ei oikein viitti 20 asteen pakkasella pestä autoa, eikä todella likaisesta autosta kehtaa kuvia näytille pistää 8)E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
kyllähän mä noi autot olen tavannut käsin ulkona pestä kun en viitsi maksaa yli 10 euroa pesusta kun senkin rahan voi laittaa bensaan, ja nyt on dollarit tiukilla :( sitäpaitsi autonpesu on kivaa.Originally posted by IvvNPesin auton 20 min sitten. Tuli aika puhdas... Miten se ilma tohon vaikuttaa? Et kai sä sitä pese käsin ulkona?Originally posted by LASSI-Sjuu, kuvat tulee HETI kun ilmat sallii auton pesun eli varmaan ensi viikolla tai nyt viikonloppuna, ei oikein viitti 20 asteen pakkasella pestä autoa, eikä todella likaisesta autosta kehtaa kuvia näytille pistää 8)
ja ilmahan vaikuttaa silleen että kun on 20 astetta pakkasta se vesi tuppaa jäätyyn heti siihen auton pintaanE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
Comment