Originally posted by LASSI-S
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4
Collapse
X
-
Originally posted by LASSI-Sja ilmahan vaikuttaa silleen että kun on 20 astetta pakkasta se vesi tuppaa jäätyyn heti siihen auton pintaanBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by RahuOriginally posted by LASSI-Sja ilmahan vaikuttaa silleen että kun on 20 astetta pakkasta se vesi tuppaa jäätyyn heti siihen auton pintaan, mutta mä oon kyllä pessy lievässä pakkasessa autoa ulkonakin. Aika haasteellista hommaa, ensin jäätyy kädet ja sitten jäätyy pesuvesi. Noillahan ei vielä ole niin merkitystä, mutta kun yrittää kuivata auton pintaa niin onhan se aika haasteellista kun pisarat ehtivät jäätyä ennenkuin säämiskä ne tavoittaa. Sitten vaan paikallisesti ruiskuttaa kuumaa vettä päälle ja kuivaa nopeasti säämiskällä niin kyllä sen pinnan kuivaksi saa :wink: Siistiä asua Suomessa...
Comment
-
-
Ei jumalauta teidän kanssa
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by hOGiOriginally posted by RahuOriginally posted by LASSI-Sja ilmahan vaikuttaa silleen että kun on 20 astetta pakkasta se vesi tuppaa jäätyyn heti siihen auton pintaan, mutta mä oon kyllä pessy lievässä pakkasessa autoa ulkonakin. Aika haasteellista hommaa, ensin jäätyy kädet ja sitten jäätyy pesuvesi. Noillahan ei vielä ole niin merkitystä, mutta kun yrittää kuivata auton pintaa niin onhan se aika haasteellista kun pisarat ehtivät jäätyä ennenkuin säämiskä ne tavoittaa. Sitten vaan paikallisesti ruiskuttaa kuumaa vettä päälle ja kuivaa nopeasti säämiskällä niin kyllä sen pinnan kuivaksi saa :wink: Siistiä asua Suomessa...
Ensin kädet, sitten vaahdot auton pintaan, sen jälkeen kuumaa vettä joka mahdollisesti kerkes jäähtyä jo ennen kuin tavoitti auton siinä sulattamis tarkoituksessa.. no kaksi ihmistä kun tekee, toinen huuhtelee ja toinen kuivaa niin tuokin homma onnistuu. Tosin sitten on joka paikka muuten vain jäässä ja voi lauleskella auton ulkopuolella 'miksi ovet ei aukene meille'... :lol:
-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by muggoOriginally posted by hOGiOriginally posted by RahuOriginally posted by LASSI-Sja ilmahan vaikuttaa silleen että kun on 20 astetta pakkasta se vesi tuppaa jäätyyn heti siihen auton pintaan, mutta mä oon kyllä pessy lievässä pakkasessa autoa ulkonakin. Aika haasteellista hommaa, ensin jäätyy kädet ja sitten jäätyy pesuvesi. Noillahan ei vielä ole niin merkitystä, mutta kun yrittää kuivata auton pintaa niin onhan se aika haasteellista kun pisarat ehtivät jäätyä ennenkuin säämiskä ne tavoittaa. Sitten vaan paikallisesti ruiskuttaa kuumaa vettä päälle ja kuivaa nopeasti säämiskällä niin kyllä sen pinnan kuivaksi saa :wink: Siistiä asua Suomessa...
Ensin kädet, sitten vaahdot auton pintaan, sen jälkeen kuumaa vettä joka mahdollisesti kerkes jäähtyä jo ennen kuin tavoitti auton siinä sulattamis tarkoituksessa.. no kaksi ihmistä kun tekee, toinen huuhtelee ja toinen kuivaa niin tuokin homma onnistuu. Tosin sitten on joka paikka muuten vain jäässä ja voi lauleskella auton ulkopuolella 'miksi ovet ei aukene meille'... :lol:
Ex: 316i E30 | 207 RC | M-B A180 Nyt: M-B C180 CDI AMG
Comment
-
-
ok, eiköhän tää topicci ollu tässä. eli lopputulos on hyvä ja olen tyytyväinen, tosin rahaa meni aivan liikaa tuohon koska mottorin kanta-autosta pois ottanut henkilö salasi vaihteiston todellisen kunnon, ja vaihteistossa ei ollut YHTÄKÄÄN ehjää osaa, onneksi moottori on hyvässä kunnossa ja aivan uuden vaihteiston ja hyvän moottorin vuoksi ajaminen on todella suuri nautinto. autosta tulee juttua projektit osiolle sitten kun sellainen tulee. tällä viikolla tulee kuvat "valmiista autosta". ja leima todellakin tuli ongelmitta, valtion konttorin kanssa olisi ollut aikamoinen paperisota mutta onneksi ihan huumorilla soitin eräälle konttorille joka on tunnetusti todella tarkka ja vaikea saada edes uutta autoa katsastuksesta läpi :lol: niillä oli paperit valmiina kansioissa eikä minun tarvinnut esittää kun paperi moottorin jostain päästöhyväksynnästä. (sen saa nyt minulta) tarvittaessa pdf muodossa sähköpostilla. katsastuksen hinta oli 55 eur ja siihen kului tunti kahdelta äijältä, se olikin elämäni pisin tunti, kahvia tuli hörpittyä konttorilla varmaan litra ja sormissa ei ole ainuttakaan kynttä jäljellä hermostuksissani tuli niitä vähän järsittyä.
paistaa se aurinko näköjään risukasaankin :lol: pitkän epäonnen jälkeen on riemu ollutkin rajatonta.
kuvia viikonloppuna ja myöhemmin "thyyning" kuvia.
kaikkea mieleentulevaa tekniikanvaihdosta voi kysyä minulta pm:nä
ISO KIITOS kaikille mielenkiinnosta tätä projektia kohtaan.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Nyt varmaan uskaltaa onnitella?Toivotaan todella että nyt on edessä vaan niitä ajonautintoja eikä murheita.
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
Comment