en ole kertaakaan sulle kirjoittanut mutta miksi laitoit ton mopo koneen ns. autoosi????ei mahdu kaaliin miks et tuupannu sinne kunnon myllyä kerralla???jos ei rahasta ole kerran puute
en ole kertaakaan sulle kirjoittanut mutta miksi laitoit ton mopo koneen ns. autoosi????ei mahdu kaaliin miks et tuupannu sinne kunnon myllyä kerralla???jos ei rahasta ole kerran puute
Tähän vois pistää " search!!!", mutta ei auta kun on samassa topicissa kaikki... Kato vaikka sivun 33 loppupuolelle. :wink:
mulla tuli nääs autokaupan yhteydessä tuo m50b20 automaatti tekniikka mukana ja välirahaa sen verran että piti saada se sinne asennettua.
lisää rahaa piti alkaa omasta taskusta kaivaa siinävaiheessa kun selvisi että vaihteisto oli kaputt. olishan siellä tosiaan vaikka 5 litranen v12 pellin alla jos olisin sellatteen saanu mukana. ja enhän minä ostanut tuota autoani vaan vaihdoin mun e32 730ia:ni siihen. alunperin haussa oli automaatti 520 24v tai 525 24v
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
tuli bemari maalauksesta ja hyvältä näyttää, ruuvasin kesävanteetkin alle ja nyt alkaa näyttään jo autolta, kyllä kiinnitti jo ihmisten huomion kaupungilla.
antakaas nyt vielä tarkat ohjeet tohon jarusatuloiden ja levyjen vaihtoon kun en ole sitä ennen tehnyt ja ens viikonloppuna tuikkaan ämmäläiset alle
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Jos ne menee bolt on tyylillä niin... Kerro sitten miten kävi.
Levyjen vaihtoon: Ohje 1 Ohje 2
+
Satulosta vaan letkut irti ja toinen satula tilalle, lukkopihdit jarruletkuun kun irrotat letkua satulasta ettei jarrunesteet ole pitkin lattiaa. Ja lopuksi ankaraa ilmausta.
juu menee ihan heittämällä kiinni, eli vanhat satulat ja levyt pois ja ämmäläisten rojut tilalle. kerron kaikki likaiset yksityiskohdat kun ämmäläiset on alla
kuvia tulee loppuviikosta tai viikonloppuna. tarvii taas pestä se ennenkuin otan kuvia ja tarvii vielä odottaa pari päivää ennenkuin uskaltaa pestä (varmuuden vuoksi)
jarruhommat jätin niille jotka sen osaa, eli en tee itse kun ei ole tilojakaan eikä tuossa pihamalla jaksa kuralätäkössä niitä ruveta vaihtamaan
ei oo bemuosa, ja saan koko homman 20 eurolla eli vanhat rojut pois ja uudet tilalle ja ilmaus
mitenköhän nuo mun nykyisten jarrujen palat sopii noihin m5 jarrusatuloihin??? näyttäis ainakin olevan saman kokoiset nuo palat mutta satulat on kylläkin "vähän eri kalibeeria"
kun noissa ämmäläisen satuloissa ei ole kovin hyvät palat ja fyrkat TODELLA vähissä niin ei oikein pysty uusia paloja vielä ostaan ja noissa nykyisissä on taas ihan uudet palat, jos ne heittäis noihin ämmäläisten satuloihin. jossain vaiheessa vaihdan taroxin palat, tietääkö kukaan niiden hintaa eteen
vittu että kasvo taas 5 metrin kyrpä otsaan kun olin asentamassa sähköisiä lasin nostimia. osat jo paikallaan toisessa ovessa ja olin aikeissa ruveta koittaan ja huomasin että niin juu tarvii vielä laittaa se nappi härveli paikalleen että pääsee koittaan. no se nappi härveli on ollut kohta 5 kuukautta autotallin pöydällä hyvässä näkyvässä paikassa ja just nyt kun sitä tarvitsen niin ei vittu se on kadonnut kuin sormi perseeseen, saatana perkele ja kun ei sitten löydy mistään, koko vitun tallin porkkasin läpi ja ei ssaatttaanaaa vittuuu kun ei löydy ja itse en ole koskenutkaan siihen ja situ kun kyselee että mihin joku muu on sen laittanut niin ei muka olla koskettukkaa. voi vittu perkele että meni taas päivä pilalle
Comment