Originally posted by LASSI-S
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4
Collapse
X
-
pentele. tuli pari mutkaa matkaan jarrujen laitossa, oli toisen satulan tiivisteet ihan vörttis ja männästä oli lähtenyt kromaus pois joten repii tiivisteen taas rikki, eli tiivisteet ja mäntä vaihtoon. uudet tiivisteet on jo valmiina ja mäntää haeskelen ja todennäköisesti jo löytynytkin. toislla puolella kaikki oli huippukunnossa.
kestää kestää vielä varmaan viikon ennenkuin saa noi ämmän jarrut alle mutta toivottavasti niistä on sitten iloaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
PERKELE! En löytäny Lassi kuvia tosta siun "vehkeestäs" :shock: .. paitsi sen Jämsä miitinki kuvan.. heh ehe :lol:
Mut missä on uudet kuvat autosta? Jossen niitä nyt löydä sun on tultava perjantaina tänne jypylään pyörähtään ja näyttään sitä sun vehjettäs.. :lol: :lol: :lol:Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Shttp://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=405
tuolla olis pari kuvaa. ei ole todellakaan onnistuneita mutta kuvia kuiteskin. luonnossa näyttää 1000 kertaa paremmalta noi vanteet ja toi väri ja muutenkin koko auto"Suck my dick!"
-Ron Jeremy
Comment
-
-
noniin. tänä aamuna saapu cervin wegan kunnon painehirviö subbari, huomenna käyn antamassa kaverille sabluunan takaronkin pohjasta jotta voi ammattikoulun puupuolella leikata mdf levystä sopivan levyn ja leikata reiän johon subi tungetaan, eli vararengas koteloa käytetään siis subi kotelona, täytyy keksiä jotain vaimennus villaa sinne koteloon. ja keinonahalla tietysti päällystän sen levyn. hattuhyllyn läpi reikä ja siihen refleksi putki jotta paineet ja baset pääsee sisätiloihin. jarru homma tulee kuntoon toivottavasti ensiviikolla.
että sellasta taas tänään 8)E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
tuotanoin LASSI HEI !
uteliaisuudesta haluisin nähdä valokuvan sun takakontista meinaan voi tulla aika hiivatin pitkä siitä refleksi putkesta jos tuot sen kontin pohjan tasolta aina hattuhyllylle asti, jolloin kaikki laskutoimitukset yms heittää härän pyllyä (laskuja yms tarvitaan kun elementti viritetään tiettylle taajuudelle).
*tuumailee vain hän*
Comment
-
-
Originally posted by ArtoOriginally posted by LASSI-Skattokaahan noi kuvat ja kertokaa mielipiteenne http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=405E30 cabriolet -92 M-Tech II
E46 sedan -01
Corolla
Comment
-
-
dodiiii, nyt on viimesenpäälle hienot mustat sähkönahkapenkit, ja vieläpä kääntyvillä takapenkeillä :shock: tosin kun ämvitka on täälläpäin liikenteessä ja tuo ne ns saranat ja kiinnikkeet että saa takapenkit kiinni ja kippi mekanismin toimiin niin sit on hyvä, kun ei ollut sopivaa laikkaa saatavilla sillon kun tarvittiin niin jäi vielä "saranat" toiseen autoon.
ämvitkalle iso kiitos hyvistä penkeistä ja etenkin kun suostui osamaksuun
mut sitten vähän ikävämpiä uutisia. automaatti vaihteisto tais hajota ja kun soitin bemuosan yhdelle työntekijälle niin tuli suoraa vittuilua. eli laatikko ei sittenkään tainnu olla sitä mitä piti eli nyt alan uskoa että kyseinen firma on myy paskaa ehjän hinnalla väittäen sitä hyväksi.
miten voi automaattivaihteisto hajota rauhallisessa normaaliajossa muka jos se olisi täysin ehjä. matkalla tampereelle rupes siis tekeen sellaista että yhtäkkiä turbiini tai kytkinpakka tai joku sellanen irrotti eli meni vapaalle hetkeksi noin 1 sekuntti ja taas otti kiinni ja matka jatkui ja kaasua painettaessa teki taas uudelleen ja mäkeä noustaessa.
voiko mahdollisesti vain johtua esim jos öljy on vähissä vai onko turbiini mennyt paskaksi tai ollut jo alunperin hajoamis pisteessä.
ja todellakin kun olen ajanut rauhallisesti enkä kertaakaan polkassut kunnolla esim "kickdownia" enkä etenkään lähettänyt jarrulta yms revittänyt, vaan ihan rauhallista normaali ajoa:(
onneksi penkit ovat edes hyvät ja sähkötkin oli valmiina autossa ettei tarvinnut niitä alkaa tekeen. ja vielä kiitos ämvitka kun osamaksu sopi sulle hyvinE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Smut sitten vähän ikävämpiä uutisia. automaatti vaihteisto tais hajota ja kun soitin bemuosan yhdelle työntekijälle niin tuli suoraa vittuilua. eli laatikko ei sittenkään tainnu olla sitä mitä piti eli nyt alan uskoa että kyseinen firma on myy paskaa ehjän hinnalla väittäen sitä hyväksi.
miten voi automaattivaihteisto hajota rauhallisessa normaaliajossa muka jos se olisi täysin ehjä. matkalla tampereelle rupes siis tekeen sellaista että yhtäkkiä turbiini tai kytkinpakka tai joku sellanen irrotti eli meni vapaalle hetkeksi noin 1 sekuntti ja taas otti kiinni ja matka jatkui ja kaasua painettaessa teki taas uudelleen ja mäkeä noustaessa.
voiko mahdollisesti vain johtua esim jos öljy on vähissä vai onko turbiini mennyt paskaksi tai ollut jo alunperin hajoamis pisteessä.
ja todellakin kun olen ajanut rauhallisesti enkä kertaakaan polkassut kunnolla esim "kickdownia" enkä etenkään lähettänyt jarrulta yms revittänyt, vaan ihan rauhallista normaali ajoa:(
Gotta love V8
E36 E46 E61 E39 F20...
Comment
-
Comment