Originally posted by petteriu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Taka-akselin puslat e30
Collapse
X
-
Juu, tuli vaihdettua powerflexit e30:n taakse kolmisen viikkoa sitten. Eli tukivarren puslat ja isot helat. Vakaajantangon puslia en vaihtanut, tuskin mitään eroa olisi ollutkaan.. Ensimmäistä kertaa kun noita vaihtoi, niin ei ilman asiantuntevia neuvoja olisi päässyt haluttuun lopputulokseen. Ei mikään pikkujuttu meinaan tehdä yksin itse koko hommaa. Takakelkan alassaanti oli kyllä projekti. Siihen tarvittiin lopuksi kolme ihmistä. Samoin puslat olivat aika kovasti kiinni. Bensatankin meinasin puhkaista. En hitsipillillä, vaan tunkilla. Kahteen otteeseen. Nopeusmittarin anturin piuha on vielä rikki, kiitos siitä kuuluu jollekin muulle kuin allekirjoittaneelle.
Lukuisista essonbaaripuheista päätellen autosta olisi pitänyt tulla täysi kivireki ilman minkäänlaisia mukavuuksia. Paskat. Auto on lähes saman"kovuinen" kuin (rikkinäisillä) vakiopuslilla, eli puheiksi jäivät.. Mutta vetelyt ja kolinat katosivat. Mutta uudestaan en ko. projektiin ryhdy.BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"
Comment
-
-
Originally posted by soda View PostJuu, tuli vaihdettua powerflexit e30:n taakse kolmisen viikkoa sitten. Eli tukivarren puslat ja isot helat. Vakaajantangon puslia en vaihtanut, tuskin mitään eroa olisi ollutkaan.. Ensimmäistä kertaa kun noita vaihtoi, niin ei ilman asiantuntevia neuvoja olisi päässyt haluttuun lopputulokseen. Ei mikään pikkujuttu meinaan tehdä yksin itse koko hommaa. Takakelkan alassaanti oli kyllä projekti. Siihen tarvittiin lopuksi kolme ihmistä. Samoin puslat olivat aika kovasti kiinni. Bensatankin meinasin puhkaista. En hitsipillillä, vaan tunkilla. Kahteen otteeseen. Nopeusmittarin anturin piuha on vielä rikki, kiitos siitä kuuluu jollekin muulle kuin allekirjoittaneelle.
Lukuisista essonbaaripuheista päätellen autosta olisi pitänyt tulla täysi kivireki ilman minkäänlaisia mukavuuksia. Paskat. Auto on lähes saman"kovuinen" kuin (rikkinäisillä) vakiopuslilla, eli puheiksi jäivät.. Mutta vetelyt ja kolinat katosivat. Mutta uudestaan en ko. projektiin ryhdy.
Comment
-
-
Vaihdoin puslat vuosi sitten ja nyt huomattiin kolinan johtuvan hajonneesta apurungon puslasta Vasempi pusla on särki ja nyt pitäs alkaa taas tohon hommaan. Olisko kellään työkalua lainaan? Tampereen seudulla? Pitääköhän sinne laittaa powerflexiä..
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Mystinen View PostVaihdoin puslat vuosi sitten ja nyt huomattiin kolinan johtuvan hajonneesta apurungon puslasta Vasempi pusla on särki ja nyt pitäs alkaa taas tohon hommaan. Olisko kellään työkalua lainaan? Tampereen seudulla? Pitääköhän sinne laittaa powerflexiä..
kiitos avusta, Jussi
Comment
-
-
Mulla on E36:een passaava työkalu tallilla Lempäälässä. Jos se käy, niin sitä saa panttia vastaan lainata. Maksoi meinaan teettää useamman kympin!
Laita vaikka meiliä: [email protected]Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Originally posted by Kilpuri View PostMulla on E36:een passaava työkalu tallilla Lempäälässä. Jos se käy, niin sitä saa panttia vastaan lainata. Maksoi meinaan teettää useamman kympin!
Laita vaikka meiliä: [email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Jussipoika View PostKiitos vastauksesta, laitan sulle mailia! Osaako joku vastata suoriltaan tähän kysymykseen eli käykö E36:een tarkoitettu työkalu myös E34:n kanssa?
Comment
-
-
Tuli mieleen vielä yksi vaihtoehto. Eli voisin maksaa jollekkin tuosta puslien vaihdosta, voisin vielä tulla itse apumieheksi. Paikkatoive voisi olla Pirkanmaalla tai kohtalaisen matkan päässä Tampereelta (maks. muutama satakilometriä). Oulu on jo liian kaukana
Yhteyttä voisi ottaa YV:llä tai laittamalla mailia j.antikainen(miukumauku)gmail.com
OT: Minne muuten näistä "työtarjouksista" olisi järkevintä ilmoitella?
Comment
-
-
Mitä puslia vaihtoon taka-akselistosta? E36 325i
Sellanen vika pitäs saada kuntoon, että vaihdetta kytkettäes paikalla, takaa kuuluu pieni kolahdus ja vaihde ei meinaa mennä päälle, pari kertaa ku yrittää kytkeä niin viim. kolmannella kerralla menee hienosti päälle. Eli siis, mitkä puslat aiheuttaa kyseisen ongelman? On ärsyttävä liikennevalois ja muija napisee siitä aina Niin ja kytkin on kunnos, 214tkm ajettu. Ja mitä kyseisestä työstä kannattaa maksaa, jos ei ite rupee projektiin?Last edited by Ac Naisseri; 18-03-2008, 11:05.
Comment
-
-
Leimalla tuli sanomista mm. seuraavanlaisesta:
"Taka-akselipalkin kiinnitys, Oikealla, Kumityyny vaurioitunut."
Kumityyny ilmeisesti tarkoittaa juurikin näitä 'puslia'? Kannattaa luultavasti vaihdattaa molemmilta puolilta samalla kertaa? Onko se jompi kumpi näistä, jos mutunetistä lähtee hakemaan?
E30 83--90 poikkipalkin--korin päätykumityyny v/o. . . . . 18-1224 18.90 ???
E30 83--90 perän takakannakekumi (sivulla). . . . . . . . . 18-1675 19.90 ???
e. Eli osa 3 tässä kuvassa ?Last edited by karsta; 07-04-2008, 20:14.Opel Insignia Sports Tourer Innovation 2.0D AT8 -18 käyttis
Ford Mustang GT 5.0 -95 NOS kylpyamme
Comment
-
-
Originally posted by db925 View PostLeimalla tuli sanomista mm. seuraavanlaisesta:
"Taka-akselipalkin kiinnitys, Oikealla, Kumityyny vaurioitunut."
Kumityyny ilmeisesti tarkoittaa juurikin näitä 'puslia'? Kannattaa luultavasti vaihdattaa molemmilta puolilta samalla kertaa? Onko se jompi kumpi näistä, jos mutunetistä lähtee hakemaan?
E30 83--90 poikkipalkin--korin päätykumityyny v/o. . . . . 18-1224 18.90 ???
E30 83--90 perän takakannakekumi (sivulla). . . . . . . . . 18-1675 19.90 ???
e. Eli osa 3 tässä kuvassa ?
Comment
-
Comment