Kurkkaa tuolta jos löytyy joku mieleinen, niin voin käydä kyllä rullamitallakin mittaamassa.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janke View PostMinkäs Nexenin mallin laitoit?
Pitää tarkastaa kun tallissa käyn.
Joo näin on.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostEntäs Nexenin n8000 ovatko nämä millaisia kokoisekseen?
Viime kesänä alle loppu kesästä ja tuohon hintaan en muuta enää ajattele.
Hiljaiset ja ei vetele urissa mutta tämä kesä näyttää loput. Kuitenkin jos samalla tavalla käyttäyttyy niin on mun rengas.
Edulllinen ja hyvä..F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Comment
-
-
Originally posted by Arnolds View PostMulla nyt E60 535:ssa 245/35/19 ja 275/30/19.
Hiljaiset ja ei vetele urissa mutta tämä kesä näyttää loput. Kuitenkin jos samalla tavalla käyttäyttyy niin on mun rengas.
Edulllinen ja hyvä..
Osaatko sanoa ovatko kokoisikseen isoja vai pieniä?G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Originally posted by petterihi View PostSuosituksia näistä halvemmista kesäkumeista E39 Touringin alle koossa 235/45R17 eteen ja taakse sama tai 255/40R17?
Mieluiten hiljaisia ja suomalaisille teille sopivia...
Comment
-
-
Originally posted by Arnolds View PostMulla nyt E60 535:ssa 245/35/19 ja 275/30/19.
Edulllinen ja hyvä..
Samanlaiset tuli tilattua (Nexen N8000 siis) kun hinta oli aikalailla samaa luokkaa Nankangien kanssa.
Eiköhän tuon kokoiset ole ihan tarpeeksi "sporttiset" vaikka noita N8000:ia on jossakin vähän veteläksi moitittukin.Last edited by LT; 02-03-2017, 17:52.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOlikos e39 alla? Sama koko? Täytyy luottaa sinun kommenttiin, kun olet monta rengasta testannut.Jos ovat seilaajat, niin ei käy minun autoon.
Kuin kitkarenkailla ajaisi kuvaa aika hyvin fiilistä.
Noiden jälkeen laitoin Michelin ps4 ja oli eroa, mutka tiellä tuntui kuin koko auto olisi levyempi.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Posthttp://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=695
Kuin kitkarenkailla ajaisi kuvaa aika hyvin fiilistä.
Noiden jälkeen laitoin Michelin ps4 ja oli eroa, mutka tiellä tuntui kuin koko auto olisi levyempi.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View Post
Osaatko sanoa ovatko kokoisikseen isoja vai pieniä?F26 xDrive20d TwinPower
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOkey. Minulla harvemmin on "sporttista" ajoa, joten kuvailisko näitä Landsaileja lyhkäisyydessään mukavuus painotteiksi? Muuta väliä ei ole, kun ei hae noihin uriin kun tääläpäin niitä riittää.Ennemmin Nexen, ei paljon kalliimpi ja selvästi parempi rengas.
Nuo Lantaseilaajat on selvästi leveämmät mitä oikeat renkaat, voit huoletta ottaa sentin kapeammat.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKuvailisin ennemmin paskaksiEnnemmin Nexen, ei paljon kalliimpi ja selvästi parempi rengas.
Nuo Lantaseilaajat on selvästi leveämmät mitä oikeat renkaat, voit huoletta ottaa sentin kapeammat.
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=625kiitos kuvasta. Eli, en ota näitä paskoja ainakaan.
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment