Avataampa siis uusi kun vanha oli täynnä.
Uusimmassa Tuulilasissa Toyota Auris kestotestiauton 30tkm taival takana. Alla Nokian HKPL 8 yhden talven alla olleena ajettu n. 10tkm ja saldona vetäviltä pyöriltä puuttuu vasemmasta renkaasta 43 ja oikeasta 37 nastaa.
Eli Hkpl8 nastakadot jatkuu tässä kolmannessakin kestotestiautossa. Alkaa kyllä vahvistua käsitys itsellä, että iso nastamäärä on markkinakikka ja nastojen määrä varisee normaalimäärän tasolle hyvin nopeasti.
Mikähän mahtaa olla testivoittajan pito moisen kadon jälkeen?
Uusimmassa Tuulilasissa Toyota Auris kestotestiauton 30tkm taival takana. Alla Nokian HKPL 8 yhden talven alla olleena ajettu n. 10tkm ja saldona vetäviltä pyöriltä puuttuu vasemmasta renkaasta 43 ja oikeasta 37 nastaa.
Eli Hkpl8 nastakadot jatkuu tässä kolmannessakin kestotestiautossa. Alkaa kyllä vahvistua käsitys itsellä, että iso nastamäärä on markkinakikka ja nastojen määrä varisee normaalimäärän tasolle hyvin nopeasti.
Mikähän mahtaa olla testivoittajan pito moisen kadon jälkeen?
Comment