GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pazi88
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Millainen rengas Hankookin Ventus V12 evo pitäisi olla?
    Mitä mulla on ollu noita ennen nankangeja, niin oikeen hyvät renkaat ainakin 17" koossa e36 alla. Ei valittamista.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Millainen rengas Hankookin Ventus V12 evo pitäisi olla? Tuollaiset tuli avon mukana 18" vanteilla ja sanotaanko että kyyti on aika... mielenkiintoista. Toki tiet ovat karheita ja urilla talven jälkeen, mutta tuollaista rengasmelua en ole kyllä kokenut millään renkaalla tähän mennessä, vaikka on ollut 19-tuumaisenakin halvinta mustaa ja pyöreää mitä löytyy.

    Mikähän tässä nyt mättää, vai mättääkö mikään? Paljonko noihin suosittelisitte rengaspaineita?

    Ja on oikeinpäin pyörimissuunnat, paistopäivä 2016 ja pintaa reippaasti

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by miyli View Post
    Kumhot on todella hyvät hinta ja laatusuhteeltaan. Monta vuotta tullut jo ajeltua niillä.
    Kehuja myös saaneet Kumhon ps91 malli ja hinnaltaan samat kuin KU39.
    Itselle tulossa noi PS91 seuraavaksi.
    Samaa mieltä Kumhoista. Ainoa negatiivinen, minkä keksin on, että aika nopeasti tuntuvat kuluvan.

    Leave a comment:


  • miyli
    replied
    Originally posted by Bomb5 View Post
    Taitaa lähteä nyt kolmas tai neljäs kesä näillä Nexen N6000 renkailla 530i sedanilla. Aiemmin tänne kirjoitinkin jo kokemuksista, silloin kun renkaat hankin. Ajatukset renkaista ovat edelleen samat. Renkaissa on nyt pintaa jäljellä n. 4 mm. Ajotuntuma on edelleen näinkin kuluneena samaa tossuilla menoa, tosi pehmoinen ja leppoinen tuntuma, hyvin vähän uraherkkyyttä. Renkaiden ajotuntuma on pysynyt uudesta saakka ihan samana, ei mitään kovettumista tai ajomelun kasvua. Pito kuivalla ja märällä tällä autolla tosi hyvät, ei ole koskaan pettänyt edes märällä mutkissa. Pitää todella hyvin. 530i:n koneella ei myöskään tartte pelätä, että sutisi juuri missään tilanteessa, märälläkään. Miinuksena näistä renkaista sanoisin, että ne ovat sen verran pehmeät, että ohjaus ei ole yhtä nopea / terävä kuin esim. aiemmilla Eagle F1 Asy 2:lla. Ne taas olivat tosi äänekkäät jo toisena kesänä ja alkoivat ulisemaankin.

    Seuraaviksi renkaiksi mietin Nexen N8000 tai Kumho Ecsta LE Sport KU39. Ilmeisesti hieman tarkemmat ajoltaan kuin nuo N6000, eli voisi olla hyvä kompromissi mukavuuden ja sporttisuuden välillä?
    Kumhot on todella hyvät hinta ja laatusuhteeltaan. Monta vuotta tullut jo ajeltua niillä.
    Kehuja myös saaneet Kumhon ps91 malli ja hinnaltaan samat kuin KU39.
    Itselle tulossa noi PS91 seuraavaksi.

    Leave a comment:


  • Bomb5
    replied
    Taitaa lähteä nyt kolmas tai neljäs kesä näillä Nexen N6000 renkailla 530i sedanilla. Aiemmin tänne kirjoitinkin jo kokemuksista, silloin kun renkaat hankin. Ajatukset renkaista ovat edelleen samat. Renkaissa on nyt pintaa jäljellä n. 4 mm. Ajotuntuma on edelleen näinkin kuluneena samaa tossuilla menoa, tosi pehmoinen ja leppoinen tuntuma, hyvin vähän uraherkkyyttä. Renkaiden ajotuntuma on pysynyt uudesta saakka ihan samana, ei mitään kovettumista tai ajomelun kasvua. Pito kuivalla ja märällä tällä autolla tosi hyvät, ei ole koskaan pettänyt edes märällä mutkissa. Pitää todella hyvin. 530i:n koneella ei myöskään tartte pelätä, että sutisi juuri missään tilanteessa, märälläkään. Miinuksena näistä renkaista sanoisin, että ne ovat sen verran pehmeät, että ohjaus ei ole yhtä nopea / terävä kuin esim. aiemmilla Eagle F1 Asy 2:lla. Ne taas olivat tosi äänekkäät jo toisena kesänä ja alkoivat ulisemaankin.

    Seuraaviksi renkaiksi mietin Nexen N8000 tai Kumho Ecsta LE Sport KU39. Ilmeisesti hieman tarkemmat ajoltaan kuin nuo N6000, eli voisi olla hyvä kompromissi mukavuuden ja sporttisuuden välillä?

    Leave a comment:

Working...
X