GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prh'
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Rengasta voi koittaa pyöräyttää vanteella eri kohtaan, muuta sille ei oikein voi tehdä. Tässä ajatuksena jos vanteessa jokin heitto ja renkaassa oma heittonsa. Tai jos kumi ei ole asettunut vanteelle kunnolla.

    tässä jotain arvoja paljonko renkaassa voi olla sivuttaisheittoa ja pystyheittoa:
    http://www.bimmerfest.com/forums/sho...48&postcount=8
    Kiitoksia tästä tieto pläjäyksestä.

    Laitoin renkaat myyneelle taholle viestiä asiasta ja lupasivat lähettää uudet renkaat tilalle.

    Leave a comment:


  • BarFly
    replied
    Originally posted by Tuukkaw View Post
    Kellään kokemuksia nankangin semislikseistä? Olikohan malli NS-2R. Olis suht edulliset ja renkaitten vaihto muutenkin edessä. Ratapäiväautoon tulossa :think
    Erittäin hyvä hinta/laatu. Käytössä mm. suomen endurance cupissa yksityyppirenkaana.

    Leave a comment:


  • Tuukkaw
    replied
    Kellään kokemuksia nankangin semislikseistä? Olikohan malli NS-2R. Olis suht edulliset ja renkaitten vaihto muutenkin edessä. Ratapäiväautoon tulossa :think

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by prh' View Post
    Onko renkaiden pystyheitto korjattavissa jotenkin?

    Kyseessä Nankangin nakit. Rengaspuljun mukaan ainakin toisessa takarenkaassa pystyheittoa ja sehän tuntuu pienoisena tärinänä penkissä.
    Kyseessä uudet renkaat.

    Kuljettimena e91 joka tuntuu olevan suht herkkä tuollaiselle.
    Rengasta voi koittaa pyöräyttää vanteella eri kohtaan, muuta sille ei oikein voi tehdä. Tässä ajatuksena jos vanteessa jokin heitto ja renkaassa oma heittonsa. Tai jos kumi ei ole asettunut vanteelle kunnolla.

    tässä jotain arvoja paljonko renkaassa voi olla sivuttaisheittoa ja pystyheittoa:

    Leave a comment:


  • prh'
    replied
    Onko renkaiden pystyheitto korjattavissa jotenkin?

    Kyseessä Nankangin nakit. Rengaspuljun mukaan ainakin toisessa takarenkaassa pystyheittoa ja sehän tuntuu pienoisena tärinänä penkissä.
    Kyseessä uudet renkaat.

    Kuljettimena e91 joka tuntuu olevan suht herkkä tuollaiselle.

    Leave a comment:


  • jani
    replied
    Originally posted by fransesco View Post
    Minulla oli 2016-mallisessa Mersussa Dunlopin 18-tuumaiset ensiasennusrenkaina. Kuluivat nopeasti: tokana syksynä, ehkä 35tkm ajettuna olivat jo vesiliirrossa maltillisilla nopeuksilla. Ehkä jatkossa suosin jotain muuta merkkiä.
    Sanoisin että hyvin ovat kestäneet jos rengas koko on ollut 225/40-18".

    Leave a comment:


  • fransesco
    replied
    Originally posted by QUASIMODO View Post
    Kokemuksia Dunlop rengasmerkistä?
    Minulla oli 2016-mallisessa Mersussa Dunlopin 18-tuumaiset ensiasennusrenkaina. Kuluivat nopeasti: tokana syksynä, ehkä 35tkm ajettuna olivat jo vesiliirrossa maltillisilla nopeuksilla. Ehkä jatkossa suosin jotain muuta merkkiä.

    Leave a comment:


  • 314da
    replied
    Originally posted by jani View Post
    Savat valmistetaan Sloveniassa kun taas GY:t (henkilöautoihin) valmistetaan euroopassa Puolassa, Saksassa, Ranskassa ja Englannissa.
    Taitaa Savaa tulla Puolastakin kuten Goodyeariakin😁

    Leave a comment:


  • jani
    replied
    Originally posted by 314da View Post
    Tuo SAVA Intensa UHP2 on kuulemma lähes sama rengas kun tuo GY F1 Asym3 tulevat samasta tehtaasta samalta linjalta, pintakuviossa hitunen eroa.
    Savat valmistetaan Sloveniassa kun taas GY:t (henkilöautoihin) valmistetaan euroopassa Puolassa, Saksassa, Ranskassa ja Englannissa.

    Leave a comment:


  • j-a
    replied
    Originally posted by QUASIMODO View Post
    Vaihdetaas vielä mielenkiinnon kohdetta...

    Eli kokemuksia Accelera-renkaista?

    Onko kuinka leveä vs. esim. Nankang?

    Mietin siis ostaisiko 235/40r18 (Accelera) vai 255/35r18-kumit (kapea Nankang)?
    Itse laitoin yhteen peliin 20" koossa Accelera Phi:t alle tänä keväänä. Odotuksena oli lähinnä että olisivat suunnilleen pyöreät. Tuntuvat olevan, en pettynyt. Hankala muista ominaisuuksista juuri sanoa, muutamia kymmeniä kilsoja olen niillä ajanut. Kuivalla asfaltilla on pysytty ojien välissä. Ei vertailupohjaa nankangiin.

    Leave a comment:


  • QUASIMODO
    replied
    Originally posted by QUASIMODO View Post
    Kokemuksia Dunlop rengasmerkistä?
    Vaihdetaas vielä mielenkiinnon kohdetta...

    Eli kokemuksia Accelera-renkaista?

    Onko kuinka leveä vs. esim. Nankang?

    Mietin siis ostaisiko 235/40r18 (Accelera) vai 255/35r18-kumit (kapea Nankang)?

    Leave a comment:


  • QUASIMODO
    replied
    Kokemuksia Dunlop rengasmerkistä?

    Leave a comment:


  • 314da
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Mikä olisi kuuminta hottia Max 500e:n hintaluokassa 225/45/17? Autona E91 330xd. Sava intensa hp2 sais 400e vaihdettuna...onko kokemuksia?
    Tuo SAVA Intensa UHP2 on kuulemma lähes sama rengas kun tuo GY F1 Asym3 tulevat samasta tehtaasta samalta linjalta, pintakuviossa hitunen eroa.

    Leave a comment:


  • juha77
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Joo huomasin, ettei nuo premium renkaat olekaan paljon kalliimpia. Esim. kehuttu Michelin PS4 n. 500e asennettuna. Mitä kustansi good yearit?
    Muistaakseni 550€ oli asennettuna viime vuonna, sun koossa näyttää paikallinen yrittäjä myyvän alle asennettuna 490€.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by juha77 View Post
    Ei kokemuksia Savasta, mutta mulla e90:ssä 225/40-18" koossa Good Year Eagle F1 Asym3 ja nämä olleet kyllä tosi pätevät, voi suositella.
    Joo huomasin, ettei nuo premium renkaat olekaan paljon kalliimpia. Esim. kehuttu Michelin PS4 n. 500e asennettuna. Mitä kustansi good yearit?

    Leave a comment:

Working...
X