GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tysoni
    replied
    Sehän tässä hämää kun nuo testit mitkä löytyy mun linkistä kehuu just märkäpitoa ja taas tuo yx kopsattu testi haukkuu ni mitä tässä enää uskoo 😃 Jotkut tuon hintaluokan kumit tarttis löytää jotka ei olis mielellään uraherkät. Hermot tässä menee ku näitä ehtii ku miljoona vaihtoehtoa 🤬 Kokona tulee olemaan 245/40/19 ja taakse 275/35/19 siksi että olis pykälän enemmän profiilia eikä siten niin kovat ja ehkä menis urissa paremmin.

    Leave a comment:


  • Bullitt
    replied
    Jännää, että puoli vuotta myöhemmin Tuulilasin testissä Nankang pärjäsi paljon paremmin, kun sijoittui neljänneksi, vaikka oli testin halvin rengas.

    Itsellä oli joskus vuosia sitten alitehoisessa Mersussa NS-2. Ne oli jopa siinä autossa liukkaat märällä kelillä. Viime kesänä mulla oli taas NS-2, mutta autona E46 M3, eikä ne tuntuneet yhtään liukkailta missään tilanteessa.

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by Tysoni View Post
    https://www.vannetukku.fi/sportnex-a...s-p-59146.html Kumpikin testi kehuu noita ja en oo löytänyt tuota testiä mistä osa kopsattu tohon aiemmin..
    Kyllä TM 8/2016 oli testannut nuo. 7 rengasta oli paremmat kuin Nankang ja viisi jotain tuntematonta kiinan scheisseä oli vielä huonompia... Michelin oli tosiaan lähes yhtä huono kuin gangbang.

    Leave a comment:


  • Bullitt
    replied
    Originally posted by Tysoni View Post
    https://www.vannetukku.fi/sportnex-a...s-p-59146.html Kumpikin testi kehuu noita ja en oo löytänyt tuota testiä mistä osa kopsattu tohon aiemmin..
    Siellähän lukee oikein lehden numero. Tuulilasi 3/2017. Meinaatko, että ne Vannetukussa itse keksii noita juttuja?

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Ostin tosiaan itsekin nuo volkkariin koossa 275/45-20. Sivuluisuja odotellessa
    Itsellä jäi päällimäisenä mieleen on-off pito vesisateella. Tämä vei mielestäni renkaan kauas turvallisesta. Ääritilanteessa sitä johdonmukaista käytöstä tarvittaisiin. Toinen erikoisuus oli rungon velttous, moottorintien rampilla luistoneston valot vilkkuivat itsekseen ja renkaasta tunsi kuinka se sortaa alle. Tämä siis hiukan "sporttisemmassa" ajossa.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Onko kukaan venytellyt noita Landsail*LS588 UHP renkaita? Kokemuksia? Onko todellisuudessa rungoltaan miten leveä?
    On helvetin leveä.

    Leave a comment:


  • Tysoni
    replied
    https://www.vannetukku.fi/sportnex-a...s-p-59146.html Kumpikin testi kehuu noita ja en oo löytänyt tuota testiä mistä osa kopsattu tohon aiemmin..
    Last edited by Tysoni; 21-03-2019, 11:59.

    Leave a comment:


  • Tojopa
    replied
    Originally posted by Tysoni View Post
    Kaikkea voi käyttää mainonnassa hyväkseen

    Leave a comment:


  • Tysoni
    replied
    No mitä vittua 🤔https://www.vannetukku.fi/sportnex-a...s-p-59146.html

    Leave a comment:


  • ^Rikke
    replied
    Onko kukaan venytellyt noita Landsail*LS588 UHP renkaita? Kokemuksia? Onko todellisuudessa rungoltaan miten leveä?

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Mulla oli joskus vuosia sitten myös nankangit ja tuo teksti sopii kuin nyrkki silmään jo niihin sen aikaisiin ajatuksiin mitä itselle tuli tuosta renkaasta mieleen. Tekstin perusteella mitään dramaattista käännöstä suuntaan tai toiseen ei ole tapahtunut.
    Ostin tosiaan itsekin nuo volkkariin koossa 275/45-20. Sivuluisuja odotellessa

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    TM jätti ne vertailussa viimeiseksi...

    ”AJO MÄRÄLLÄ: Nankangin märkäpito ei riitä sen enempää lämpimällä kuin viileälläkään kelillä. Sivuttaispito on kohtuullisen hyvä, ja renkaalla voi saada kelvollisia kierrosaikoja. Pidon raja on kuitenkin ohut ja luistot alkavat terävästi.

    AJO KUIVALLA: Kuivalla Nankangin jarrutuspito on heikko. Ohjaustuntuma on kohtalaisen tarkka ja rengas ohjautuu loogisesti. Valiitettavasti Nankang menettää väistöissä takarenkaiden pidon turhan herkästi.

    TALOUS JA MELU: Nankang on hiljainen rengas mutta sen vierinvastus on korkea.

    ⬛ Nankang on yllättävä ajettava, eikä sen jarrutuspitokaan anna aihetta kehuihin. Heikon kokonaisuuden kruunaa korkea vierinvastus.”
    Mulla oli joskus vuosia sitten myös nankangit ja tuo teksti sopii kuin nyrkki silmään jo niihin sen aikaisiin ajatuksiin mitä itselle tuli tuosta renkaasta mieleen. Tekstin perusteella mitään dramaattista käännöstä suuntaan tai toiseen ei ole tapahtunut.

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by ptikkala View Post
    Mikä se on 535xdssä et? Entä mikä on alkup. vanne koko ja leveys 18" ja 19"?
    8•18 et30
    8,5•19 et33 (taakse voi laittaa 9•19 et44)

    Jos tämä nyt halparengasketjuun kuului

    Leave a comment:


  • ptikkala
    replied
    Mikä se on 535xdssä et? Entä mikä on alkup. vanne koko ja leveys 18" ja 19"?

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by Tysoni View Post
    Eikö noista nankangin sportnex-as2+ renkaista joku osaa kertoa kokemuksia? Ei ois kalliit mutta tekeekö niillä mitään? Kuinka jäykkä runko ja onko meluisat ym.. Nyt ajelen hankookeilla,ja niitä aikanaa kehuttiin ettei olis kovin uraherkkä rengas mutta toisia ei enää tule, sen verran vetelee 😕
    TM jätti ne vertailussa viimeiseksi...

    ”AJO MÄRÄLLÄ: Nankangin märkäpito ei riitä sen enempää lämpimällä kuin viileälläkään kelillä. Sivuttaispito on kohtuullisen hyvä, ja renkaalla voi saada kelvollisia kierrosaikoja. Pidon raja on kuitenkin ohut ja luistot alkavat terävästi.

    AJO KUIVALLA: Kuivalla Nankangin jarrutuspito on heikko. Ohjaustuntuma on kohtalaisen tarkka ja rengas ohjautuu loogisesti. Valiitettavasti Nankang menettää väistöissä takarenkaiden pidon turhan herkästi.

    TALOUS JA MELU: Nankang on hiljainen rengas mutta sen vierinvastus on korkea.

    ⬛ Nankang on yllättävä ajettava, eikä sen jarrutuspitokaan anna aihetta kehuihin. Heikon kokonaisuuden kruunaa korkea vierinvastus.”

    Leave a comment:

Working...
X