GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III
Collapse
X
-
Sehän tässä hämää kun nuo testit mitkä löytyy mun linkistä kehuu just märkäpitoa ja taas tuo yx kopsattu testi haukkuu ni mitä tässä enää uskoo 😃 Jotkut tuon hintaluokan kumit tarttis löytää jotka ei olis mielellään uraherkät. Hermot tässä menee ku näitä ehtii ku miljoona vaihtoehtoa 🤬 Kokona tulee olemaan 245/40/19 ja taakse 275/35/19 siksi että olis pykälän enemmän profiilia eikä siten niin kovat ja ehkä menis urissa paremmin.
-
-
Jännää, että puoli vuotta myöhemmin Tuulilasin testissä Nankang pärjäsi paljon paremmin, kun sijoittui neljänneksi, vaikka oli testin halvin rengas.
Itsellä oli joskus vuosia sitten alitehoisessa Mersussa NS-2. Ne oli jopa siinä autossa liukkaat märällä kelillä. Viime kesänä mulla oli taas NS-2, mutta autona E46 M3, eikä ne tuntuneet yhtään liukkailta missään tilanteessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tysoni View Posthttps://www.vannetukku.fi/sportnex-a...s-p-59146.html Kumpikin testi kehuu noita ja en oo löytänyt tuota testiä mistä osa kopsattu tohon aiemmin..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tysoni View Posthttps://www.vannetukku.fi/sportnex-a...s-p-59146.html Kumpikin testi kehuu noita ja en oo löytänyt tuota testiä mistä osa kopsattu tohon aiemmin..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostOstin tosiaan itsekin nuo volkkariin koossa 275/45-20. Sivuluisuja odotellessa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ^Rikke View PostOnko kukaan venytellyt noita Landsail*LS588 UHP renkaita? Kokemuksia? Onko todellisuudessa rungoltaan miten leveä?
Leave a comment:
-
-
https://www.vannetukku.fi/sportnex-a...s-p-59146.html Kumpikin testi kehuu noita ja en oo löytänyt tuota testiä mistä osa kopsattu tohon aiemmin..Last edited by Tysoni; 21-03-2019, 11:59.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tysoni View PostNo mitä vittua 🤔https://www.vannetukku.fi/sportnex-a...s-p-59146.html
Leave a comment:
-
-
-
Onko kukaan venytellyt noita Landsail*LS588 UHP renkaita? Kokemuksia? Onko todellisuudessa rungoltaan miten leveä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by fraatti View PostMulla oli joskus vuosia sitten myös nankangit ja tuo teksti sopii kuin nyrkki silmään jo niihin sen aikaisiin ajatuksiin mitä itselle tuli tuosta renkaasta mieleen. Tekstin perusteella mitään dramaattista käännöstä suuntaan tai toiseen ei ole tapahtunut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostTM jätti ne vertailussa viimeiseksi...
”AJO MÄRÄLLÄ: Nankangin märkäpito ei riitä sen enempää lämpimällä kuin viileälläkään kelillä. Sivuttaispito on kohtuullisen hyvä, ja renkaalla voi saada kelvollisia kierrosaikoja. Pidon raja on kuitenkin ohut ja luistot alkavat terävästi.
AJO KUIVALLA: Kuivalla Nankangin jarrutuspito on heikko. Ohjaustuntuma on kohtalaisen tarkka ja rengas ohjautuu loogisesti. Valiitettavasti Nankang menettää väistöissä takarenkaiden pidon turhan herkästi.
TALOUS JA MELU: Nankang on hiljainen rengas mutta sen vierinvastus on korkea.
⬛ Nankang on yllättävä ajettava, eikä sen jarrutuspitokaan anna aihetta kehuihin. Heikon kokonaisuuden kruunaa korkea vierinvastus.”
Leave a comment:
-
-
Mikä se on 535xdssä et? Entä mikä on alkup. vanne koko ja leveys 18" ja 19"?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tysoni View PostEikö noista nankangin sportnex-as2+ renkaista joku osaa kertoa kokemuksia? Ei ois kalliit mutta tekeekö niillä mitään? Kuinka jäykkä runko ja onko meluisat ym.. Nyt ajelen hankookeilla,ja niitä aikanaa kehuttiin ettei olis kovin uraherkkä rengas mutta toisia ei enää tule, sen verran vetelee 😕
”AJO MÄRÄLLÄ: Nankangin märkäpito ei riitä sen enempää lämpimällä kuin viileälläkään kelillä. Sivuttaispito on kohtuullisen hyvä, ja renkaalla voi saada kelvollisia kierrosaikoja. Pidon raja on kuitenkin ohut ja luistot alkavat terävästi.
AJO KUIVALLA: Kuivalla Nankangin jarrutuspito on heikko. Ohjaustuntuma on kohtalaisen tarkka ja rengas ohjautuu loogisesti. Valiitettavasti Nankang menettää väistöissä takarenkaiden pidon turhan herkästi.
TALOUS JA MELU: Nankang on hiljainen rengas mutta sen vierinvastus on korkea.
⬛ Nankang on yllättävä ajettava, eikä sen jarrutuspitokaan anna aihetta kehuihin. Heikon kokonaisuuden kruunaa korkea vierinvastus.”
Leave a comment:
-
Leave a comment: