Landsail laitoin tilaukseen. Ihan positiivisia kommentteja lukenut internetistä ja myös täältä. Eikä ollut mikään hinnankirous. 245/35r20 ja 275/30r20 parit. 438e.  

siis oikeasti ylileveä rengas tuolle vanteelle ( tai siltä näyttää )
 siis oikeasti ylileveä rengas tuolle vanteelle ( tai siltä näyttää )
 Nappaan huomenna kuvan
 Nappaan huomenna kuvan 

Minulla ja muutamalla muulla ongelmia ilmojen kanssa Nankangista venyllä. Ei varmaan kaikilla ole, mutta kyllä itsellä myös Rial Daytona Racet ja vuotanut takana jossa enemmän venyä kuin edessä..Rialin kannuhan on sellainen aika leveä tasainen jyrkkäreunainen alue eikä mene rengas vanteellekaan kuin ns. väärin päin.
 Minulla ja muutamalla muulla ongelmia ilmojen kanssa Nankangista venyllä. Ei varmaan kaikilla ole, mutta kyllä itsellä myös Rial Daytona Racet ja vuotanut takana jossa enemmän venyä kuin edessä..Rialin kannuhan on sellainen aika leveä tasainen jyrkkäreunainen alue eikä mene rengas vanteellekaan kuin ns. väärin päin. Minulla ja muutamalla muulla ongelmia ilmojen kanssa Nankangista venyllä. Ei varmaan kaikilla ole, mutta kyllä itsellä myös Rial Daytona Racet ja vuotanut takana jossa enemmän venyä kuin edessä..Rialin kannuhan on sellainen aika leveä tasainen jyrkkäreunainen alue eikä mene rengas vanteellekaan kuin ns. väärin päin.
 Minulla ja muutamalla muulla ongelmia ilmojen kanssa Nankangista venyllä. Ei varmaan kaikilla ole, mutta kyllä itsellä myös Rial Daytona Racet ja vuotanut takana jossa enemmän venyä kuin edessä..Rialin kannuhan on sellainen aika leveä tasainen jyrkkäreunainen alue eikä mene rengas vanteellekaan kuin ns. väärin päin.

Mulla on saman värinen auto kuin nuo sun vanteen keskiosat.

Comment