Kormoranit ei kestä kulutusta ainakaan kummosesti
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III
Collapse
X
-
Originally posted by jukkae View PostKormoranit ei kestä kulutusta ainakaan kummosestiTuntuu että ei oikein mikään mun käyttämä ns. halvemman hintaluokan rengas ole vetävällä akselilla kestänyt kummoisesti, vaikka mitään revitelyä ei ole tullut harrastettua. En ole vaihdellut renkaita akseleittain vaan yksinkertaisesti uusinut kuluneet välissä kerrran siinä ajassa kuin verrattuna vetämättömälle akselille.. Mun laskutoimituksella kustannus anyway sama vaihtoi tai ei.
Jotenkin tosin epäilen ettei merkkirenkaat kestä juurikaan enempää:think
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostKormoranit ei kestä kulutusta ainakaan kummosesti
Kinukkien Goodride (SA-07) on ollut kohtuullisen hyvä ja yllättävän kestävä hintaisekseen vaikka nelikutosessa on kulmat vielä pielessä monestakin syystä. Melua voisi vähän moittia mutta muuten ei pahaa sanaa.ex-E46 330 XD
Comment
-
-
Originally posted by nonmerce View PostOnko viimeaikaisia kokemuksia kormoranin tai tigarin kesärenkaista? Tartteis uusia kohtapuoliin kesärenkaat 225/40/18 koossa..
Kuluu suhteellisen nopeasti vrt. kiinalaisiin, mutta rungonlaatu ehkä hieman parempi. (vähemmän tärinäongelmia)
Jos satut Euromasterilta ostaa niin ehkä tässä kohtaa Sunfullia heiltä suosittelen mielummin, on kympin pari halvempi ja kulutuskesto paaaaljon parempi.
Omassa autossa Sunfullit (SF-888 235/40R18) ollut Nürburgringin reissun, todella hyvät renkaat pidoltaan (sekä kuiva että märkä), ajettavuudeltaan (ei uraherkkä, ja silti tukeva runko) ja melutasoltaan suht hyvä.
Tähän astisena ajomääränä 5 kierrosta täysiä Nyrrellä ja 5000km seka-ajoa takana.
Ainoa miinus Sunfulleissa on niiden suht laaduton rungon taso, on meinaa saanut pariin kertaan asetella vanteelle ja painottaa ettei täristäis, ja kun auto seisoo muutamia päiviä ja kun siirtyy motarille niin parit kilometrit saattaa tutista kevyesti, katoaa kyllä 10km sisään.
Hintalaatusuhde 4-/5, isoin miinus juuri nuo tutinat, ne kun on saatu hanskaan niin vois kehua jopa hyviksi kinukeiksi.Last edited by Jax_KiBez; 29-07-2017, 22:57.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
Hankook Ventus Prime 3 saattaisi mennä tuohon hintaluokkaan, riippuu mistä ostaa. Itse olen tykännyt että ovat hyvät renkaat kohtuu hintaan. Itsellä alla lievä ylikoko 235/45-17" myöskin e91:ssa.
Ainakin Camskilliltä saa kohtuu hintaan Klik
Myös 1001renkaasta löytyy Klik
Suomesta ostettuna hinta lienee tuplat.Last edited by Driver22; 07-08-2017, 07:40.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostHankook Ventus Prime 3 saattaisi mennä tuohon hintaluokkaan, riippuu mistä ostaa. Itse olen tykännyt että ovat hyvät renkaat kohtuu hintaan. Itsellä alla lievä ylikoko 235/45-17" myöskin e91:ssa.
Ainakin Camskilliltä saa kohtuu hintaan Klik
Myös 1001renkaasta löytyy Klik
Suomesta ostettuna hinta lienee tuplat.
Comment
-
-
Tires - Learn more about Hankook Tire's such as passenger car tires, SUV tires, electric vehicle tire, and truck & bus tires. | Hankook Tire Global
Tuolta voi vertailla noita Hankookin tällä hetkellä tuotannossa olevia eri malleja... Prime3 päädyin mukavuussyistä mutta silti eivät todellakaan ole veltot ja tunnottomat ajaahintakin on sen verta edullinen 17" kokoluokassa ettei tarvinnut edes miettiä Nexeneitä/Linglongeja tmv.
Last edited by Driver22; 07-08-2017, 10:46.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Ostin 588:t ykköseen. Hieman petyin rengasmeluun ko. autossa. Muuten ei toistaiseksi pahaa sanottavaa sateellakaan. 1500km ajettu vasta.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorth View PostOnko kokemuksia näistä Landsail LS388/588 renkaista? Verrattuna esim. Nankang NS2 tai LingLong GreenMax?Originally posted by Laku View PostOstin 588:t ykköseen. Hieman petyin rengasmeluun ko. autossa. Muuten ei toistaiseksi pahaa sanottavaa sateellakaan. 1500km ajettu vasta.E91:ssä sekarengastus Greenmaxit edessä ja 588:t takana ja minusta ovat varsin hiljaisia. Molemmissa autoissa 19" 35 ja 30 profiileilla. Bonuksena vielä Linglongien kulutuskestävyys; itse olen ajanut niillä kolmatta kesää ja edellinen omistajakin ehti ajaa yhden ja vieläkin on viitisen milliä pintaa.
Comment
-
-
Olen taipuvainen uskomaan myös, että ykkönen on aina meluisa millä tahansa renkailla. Nastarenkaita odotellessa.
NS2:t ovat ainakin Csi:ssäni hiljaiset.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment