Manuaaleissa pitää varoitella öljyämisestä, kun joku saattaa rasvata sen kartionkin. Liukastetta tulee laitettua lähes kaikkiin ruuviliitoksiin ja erityisesti rosteri/alumiiniliitoksiin. Jos molemmat kierteet on rosteria, niin silloin saatan vetää kuivana.
Huomasit fraatti varmaan, että muutama postaus aiemmin laitoit liitteeksi sellaisen kuvan, jossa todettiin sinkityksen muuttavan momenttia yhtä paljon, kuin öljyn. Ei ruuvin kiristys ole mitään tarkkuustyötä, vaikka momenttikalibraattorin antamista tuloksista voisi niin päätellä. Avaimen tarkkuuden ja kiristystekniikan yhdistelmästä saadaan helposti 10 %:n epävarmuus. Sitten kun vielä lisätään ruuviliitoksen kitkakertoimen muutokset, niin epävarmuus vain lisääntyy.
Huomasit fraatti varmaan, että muutama postaus aiemmin laitoit liitteeksi sellaisen kuvan, jossa todettiin sinkityksen muuttavan momenttia yhtä paljon, kuin öljyn. Ei ruuvin kiristys ole mitään tarkkuustyötä, vaikka momenttikalibraattorin antamista tuloksista voisi niin päätellä. Avaimen tarkkuuden ja kiristystekniikan yhdistelmästä saadaan helposti 10 %:n epävarmuus. Sitten kun vielä lisätään ruuviliitoksen kitkakertoimen muutokset, niin epävarmuus vain lisääntyy.
Comment