Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton madallus taulukko *EI OT KESKUSTELUA!!!*

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • snelle
    replied
    Auto E36 328i Coupe -97
    Alusta: H&R 45/15 jouset

    edessä: 345mm
    takana: 300mm
    (rekisteriotteeseen merkitty)

    Leave a comment:


  • Balle
    replied
    Kannetaan nyt omakin korsi kekoon...

    Eli auto 2005 M3 Coupe
    Ground Control Coilover setti konin D/A sporteilla.

    Etu 325mm
    taka 335mm

    Edessä ja takaa vielä usea kieppi jäljellä eli alaspäin tulee vielä roimasti jos on tarvis, mut tossa on suurinpiirtein se ideaali korkeus suorituskyvyn kannalta tällä setupilla. Ja täytyy myöntää että omasta mielestäni vielä näyttääkin aika p0rnolta.
    Last edited by Balle; 28-02-2006, 06:35.

    Leave a comment:


  • miika2001
    replied
    Originally posted by Jamperi
    Auto: E36 318TI Comp -96
    Alusta: alkuperäinen tehtaan m-alusta (uskomus)

    Edessä: 310mm
    Takana: 310mm

    Kommenttia:
    Takana iskarit paskana ja odottaa vaihtoa ennen katsastusta. Muutenkin liian matala suomeen tämä, jos ei tarkoitus ole teitä tasoittaa. Pitää koittaa renkaitten vaihdon aikana tutkia mikä on oikea madallus, jotta osaa hieman korottavan alustan vaihtaa.

    Kuva löytyy sigusta.
    Tuon kuvan perusteella autossa on varmasti joku muu kuin tehtaan M-technic alusta. M-technic jouset näyttää traktorilta.

    Leave a comment:


  • Juhis
    replied
    Originally posted by Jamperi
    Auto: E36 318TI Comp -96
    Alusta: alkuperäinen tehtaan m-alusta (uskomus)
    Eikös tuossa sun autossa ollut ne H&H Motorsportin madallusjouset? Muistelen, että Saksan rekisteriotteessakin oli maininta?

    Leave a comment:


  • Jamperi
    replied
    Auto: E36 318TI Comp -96
    Alusta: alkuperäinen tehtaan m-alusta (uskomus)

    Edessä: 310mm
    Takana: 310mm

    Kommenttia:
    Takana iskarit paskana ja odottaa vaihtoa ennen katsastusta. Muutenkin liian matala suomeen tämä, jos ei tarkoitus ole teitä tasoittaa. Pitää koittaa renkaitten vaihdon aikana tutkia mikä on oikea madallus, jotta osaa hieman korottavan alustan vaihtaa.

    Kuva löytyy sigusta.

    Leave a comment:


  • Terou
    replied
    Auto: E36 328i -95
    Alusta: JOM korkeussäädettävä (Edessä korkeussäätö, takana ei säätö&#228

    Edessä: 300-370mm (arvio säätövarasta)
    Takana: 310mm

    Edit: Kommenttia:
    Alusta on tosiaan ainakin omaan makuun oikein mainio. Sopivan pintapehmeä, eikä siis mikään kivireki.
    Tilasin suoraan Saksasta JOM:in nettisivuilta, tuli parin viikon päästä tilauksesta.
    Last edited by Terou; 17-02-2006, 12:45.

    Leave a comment:


  • Juhis
    replied
    Laitoin threadin stickyksi!

    Muistaakseni katsastuksessa mitattiin, että mun E36 325iA Coupe -93:ssa on mitat edessä 320mm ja takana 300mm. Alusta on KW Variante 2 säädettävä alusta ja talvisäädöissä.. Tosin lokasuojan kaaret on muokattu edessä ja takana, joten lukemat ei ole välttämättä täysin vertailukelpoisia alkuperäisiin verrattuna.

    E34 535i sedan -89, K.A.W. 80/20mm alusta, katsastuksessa mitattu lokasuojan kaaren ja pyörännavan keskeltä mitta edessä 310mm ja takana 330mm.
    Last edited by Juhis; 31-01-2006, 19:37.

    Leave a comment:


  • M1
    Guest replied
    auto e36 325 coupe -92
    alusta: Weitec -50/20 jouset

    edessä: 340mm
    takana: 300mm
    (rekisteriotteeseen merkitty)

    kuvia alla olevasta signaturesta

    Leave a comment:


  • jvakeva
    replied
    ac-schnizer jouset ja iskarit (bilstein sprint) edessä 330mm ja takana 320mm, (mitat keskiöstä lokarinkaaren ylimpäänkohtaan) levitetty ja nostettu takakaaria. huomaa pystyosan puute kokonaan..

    on muuten ihan kiva ajaa. nimellismadalluksesta ei tietoa. voisi löytyä tuv lapuista hanskalootasta.
    Attached Files
    Last edited by jvakeva; 20-01-2006, 12:02.

    Leave a comment:


  • Cock
    replied
    Auto: Bmw 535 -92

    G&M jouset 50/20

    edessä 330mm
    takana 350mm

    Leave a comment:


  • ViisKolmeVitonen
    replied
    Auto:
    Bmw e34 535i sedan -89

    Alusta:
    FK 60/40mm

    Korkeus:
    Etu 345mm ja taka 300mm
    (rekisteri otteeseen merkitty)

    Leave a comment:


  • Rolli
    replied
    E28 M535 -85
    Weitec -30mm jouset ja iskarit
    edessä 330mm ja takana 300mm (painoa kontissa)
    Kantit poistettu ja kaarille annettu lekaa jotta 265/18 kumit mahtuu

    E34 535 -91
    bilstein alustasarja
    edessä 300mm ja takana 320mm
    Kantit rullattu.
    Last edited by Rolli; 19-01-2006, 16:47.

    Leave a comment:


  • Velmu
    replied
    E30 327 vm. 84

    Alustana Lesjöfors jouset, ja jokku vanhat iskarit.

    Edessä 330mm
    Takana 345mm

    Takakaarista kantit poistettu.

    Leave a comment:


  • miika2001
    replied
    Originally posted by micza69
    e36 320 ja kw 30/15 ja putoo just ton verran...
    Samaa mieltä, eli ei kerro mitään..

    No tämä kertoo:

    BMW M3 E36 coupe -93
    Vakio alusta, ilmeisesti tehtaan jäljiltä

    Edessä 350mm
    Takana 330mm

    Hakusessa alustasarja ja haaveena mitat 320/300mm

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Aloitetaan..

    E30 Bmw 320i Touring vm. 89 (facelift, ja isot tolpat)

    Alustana on Kw 60/40 alustasarja, asennettu toukokuu 2005

    Ja madaltaa:
    Edestä 300mm
    Takaa 320mm

    Kaaret on vakiot

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎