E30 325 cabrio
Alusta FK MB101
Mitattu katsastuksessa: 300mm edessä, 310mm takana
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auton madallus taulukko *EI OT KESKUSTELUA!!!*
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Auto: E36 325 -91
Alusta: M-sport
Mitat: edessä 360mm, takana 320 mm (mitattu mitalla tasaisella alustalla)
Tavoite: eteenkin 320mm
Leave a comment:
-
-
BMW 540ia e39
Iskarit: Bilstein Sprint
Jouset: K.A.W 60/40
Edestä: 320mm Takaa: 320mm
Leave a comment:
-
-
E30 325i vm -88
Weitec 60/40 + koni iskarit
Edessä 315mm
Talana 280mm
Leave a comment:
-
-
E36 318is coupe
Koni sport kit 40/20
edestä 335 takaa 325
rekisteriotteeseen merkitty
Leave a comment:
-
-
E39 530i -01
Eibach Pro-Kit 30/20-25 madallusjouset
vakioiskarit
edessä 350mm
takana 350mm
(todellinen madallus 40mm edessä ja 20mm takana)Last edited by Ultimate70; 16-04-2006, 17:19.
Leave a comment:
-
-
E36 touring, pitäisi olla -40mm schnitzer alusta.
edestä n. 325-330mm
takaa n. 310-315mm
Leave a comment:
-
-
BMW e12 518 -78, eteen laitoin bavarian -40mm alustan, madalsi tasan 30mm, eli pyörän keskeltä etulokarin kaareen 37cm (ennen 40cm).
Leave a comment:
-
-
E36 325 sedan -91
Kaaret mankeloitu takaa suoriksi ja edestä myös levitetty.
Mitat navan keskeltä lokarin kaareen edessä 300mm ja takaa 310mm
Edessä korkeussäädettävät iskarit ja takajousista ei tietoa mutta madallus ilmeisesti edessä 80mm luokkaa ja takana 60mm.
Leave a comment:
-
-
Lesjöfors -40mm
E30 316i '90
Kilen/Lesjöfors, madallus Tüv-todistuksen mukaan noin 40 mm.
Väsähteet vakioiskarit, päivitän tiedot iskarien vaihdon jälkeen.
Mitat pyörän kaaresta napaan :
Edessä: 330mm
Takana: 325mm
Jouset ovat hyvin vakion tuntuiset, tosin ero edellisiin, osin katkenneisiinkin vakiojousiin on tietysti suuri.
Leave a comment:
-
-
E30 325i cabrio 1991
Reuter Motorsport 60/40 jouset ja Bilstein sprint iskarit. Kaaresta pyöränkeskiöön matkaa 320mm. Kuvia löytyy sigusta klikkailemalla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: