E36,325,-91
__________________________________________________ _______________
Edessä 350mm
Takana 310mm
Tuonti auto , mitkähän on vakio mitat?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auton madallus taulukko *EI OT KESKUSTELUA!!!*
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
auto BMW E39 530DAT
edessä 540 - 50mm weitec jouset konin säädettävillä iskareilla
takana 530d -25mm weitec jouset bogen iskareilla
Mitat edessä n.325 ja takana 330-335 suojan kaaren kohtisuorasti mitattuna
Auto on mukava mutta todella tukeva ajaa ko setillä
Leave a comment:
-
-
E39 528iA -97
Eibachin Pro Kit 30 / 20-25 mm.
Edessä 345mm ja takana 355 mm.
Leave a comment:
-
-
E39 535ia
KW variante1
mitat:
Edessä 325mm
Takana 320mm
Ja vielä pystyy hyvin ajaan vaikka onki aika matala, ei tarvi joka nyppylää väistellä ja hidasteistaki pääsee yli raapimatta.
Leave a comment:
-
-
e30 318 is vm.90
alusta:fk:n königsport coiloverit,konin säädettävillä iskareilla
madallus: n.80mm/60mm,(edessä 280mm ja takana 270mm kaaresta navan keskelle)
vanteet:keskin kt4, 17x8 et20 ja 17x9 et25
renkaat:aurora k103,205/40 ja 215/40.
ihan hyvä ajaa piki teillä,hiekateillä ajeltava aika hiljaa koska pohja panssarista maahan on n.40mm,takana ei raavi kiinni missään vaiheessa,edessä täydet käännettäessä sattaa vähän louhia kaaria,sekin varmaan loppuu kun laittaa eteen muutaman millin ohuemmat levikepalat.Last edited by loweredbmw; 26-09-2007, 10:27.
Leave a comment:
-
-
e39 528iA (5/1996)
H&R jouset 30/15 (29742-3)
Boge turbot edessä&takana
Katsastusmiehen mittaustulos edessä 330mm ja takana 340mm. En tiedä miten virallinen (tm) mittaus tehdään, mutta tässä tapauksessa mitta otettiin vaan rennosti rullamitalla keskiöstä kaareen, eli vinosti. Jos virallinen tapa on mitata pystysuora etäisyys, niin sitten se on vähemmän kuin nuo yllämainitut arvot. Omasta mielestäni melko maksimimadallus e39:lle siten että auto säilyy vielä järkevästi käytettävänä (ainakin 17" valsseilla).
Niin ja samalla meni uusiksi edestä yläpään tukilaakerit & pohjaanlyöntikumit.Last edited by Moonshine; 23-06-2007, 20:20.
Leave a comment:
-
-
E39 530i touring m-sport -02
Edessä H&R -40 (29791-2, punaiset) etäisyys kaareen 355 mm.
Takana tehtaan vakio sport-alusta (S227A) ilmajousilla/tasonsäädöllä ja etäisyys 345 mm.
Renkaat ja vanteet vakiokoon mukaiset 235/47 17 ja 8x17 et20 joka kulmassa.
Ennen jousien vaihtoa mitat olivat edessä 365 mm ja takana 350mm. Autoon vaihdettiin takakelkan puslat, etujouset ja iskarit sekä yläpään laakerit samalla kertaa.
Leave a comment:
-
-
Auto 316 E46 farkku ja jouset Eibach 30/20-25 madalluksella.
Edessä n. 345mm
Takana n. 325mm
Todellinen pudotus edessä aika tarkasti tuo luvattu 30mm ja takaa ei ole tarkkaa vertailukohtaa, kun alkuperäiset jouset oli poikki.
Leave a comment:
-
-
E30 316 -87
Weitec -60 jouset edessä ja takana
mitta kaareen
Edessä 330mm
Takana 330mm
Takaa kantit nostettu ylös,mahtuu 9x16 ET15 225/45/16 pyörimään hyvin
Leave a comment:
-
-
320i Coupe E36
jouset: JOM 60/40
iskarit: edessä FK High Tech, takana vakiot
edessä 33,5 cm
takana 32 cm
saishan tuo keulasta olla vielä matalempi..:think
Leave a comment:
-
-
E46 Touring H&R 35/20 18" 225-40-renkailla:
Edessä 340mm
Takana 315mm
Leave a comment:
-
-
E36 Coupé, alustana KW:n Variante 2 pikku madalluksella:
Edessä 275mm
Takana 300mm (takaa pitää pudottaa vielä muutama centti ehkä, mutta alkaa se muuten olemaan ihan kivasti tontissa...)
Leave a comment:
-
Leave a comment: