Voi jeesus mikä topic! Laittakaa nyt äkkiä tämä lukkoon ettei kukaan nyt ihan oikeasti mene lisää sorvaamaan mitään jarrulevyjä ja/tai vanteita.. Ei nyt ihan heti tuu mieleen mitään vaarallisempaa modia autoon tehtävän..
Ei ne modet näitä poista tai eivät ymmärrä mutta tämä tappo topikki siirretty AKEn luettavaksi.
E93 vaimon
ex
E70 3.0 SD
E46x2
M5 E39
325tds E36
M535i E28
323i E30
323 E21
Ei ne modet näitä poista tai eivät ymmärrä mutta tämä tappo topikki siirretty AKEn luettavaksi.
eikö olisi parasta että poistut kukemasta tuning foorumeita. samalla varmaan voit linkittää kaikki auton viritystä koskevat topikit AKE:n luettavaksi, ettei kukaan vaan rakenna TAPPAJA autoja! ei helvetti että viiraa kyllä oikeasti päässä, jos tosissaan jonnekkin akelle alat linkittää juttuja.
monissa vanteissa on oikeasti varaa sorvata muutamia millejä pois kiinnityspinnasta. joissakin vanteissa on uutena ehkä 7mm tavaraa kartion jälkeen ja toisissa voi olla vaikkapa 12mm. järki näissä hommissa pitää olla päässä. jotkin halpatuonti vanteet on selvästi heikompia uutenakin mitä kunnolliset vanteet mistä on vähän sorvattu keskiöstä.
Ei ne modet näitä poista tai eivät ymmärrä mutta tämä tappo topikki siirretty AKEn luettavaksi.
Siis mitä tappomeininkiä on keskireiän sorvaus 72.5->74.1 jos materiaalia on riittävästi? Tuolla 0,8mm:llä/säde se vanne pysyy koossa, niinkö?
Jarrulevyjen ohentaminen ja vanteen ET:n muuttaminen napaa ohentamalla siten että kiinnityspintaa on jäljellä pierunkuori on taas aivan eri asia johon ei takuulla kukaan täysin omilla aivoilla ajatteleva edes ryhdy.
Voit linkittää sinne TraFiin kaikki Suomen foorumit joissa harrastetaan jotain moottoriajoneuvoihin liittyvää, osaa ne muutkin ja suurelta osin vielä paremmin kuin täällä.
Comment