Originally posted by veka
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mistä te noita renkaita tilailette? Huomasin tuolla http://www.kmdack.com sivulla, että siellä myydään edullisia vanne+tehdaspinnatut renkaat -paketteja. Tekeekö noilla tehdaspinnatuilla mitään, vai onko ne samaa luokkaa kuin ekoturpo ja muut kotimaiset vastaavat?
Comment
-
-
Originally posted by duunari76Mistä te noita renkaita tilailette? Huomasin tuolla http://www.kmdack.com sivulla, että siellä myydään edullisia vanne+tehdaspinnatut renkaat -paketteja. Tekeekö noilla tehdaspinnatuilla mitään, vai onko ne samaa luokkaa kuin ekoturpo ja muut kotimaiset vastaavat?
Mä tilailin tuolta
E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
GT-Radialit osoittautuivat vielä huonommiksi, mitä aiemmin luulin.
Etupäässä ollessaan hirveä ravistus -> takaisin liikkeeseen ,ja painotukseen.
Vikana toisessa renkaassa selkäheittoa 2mm ja toisessa kuvio "kiero" eli vippaa sivusuunnassa (Vanteet suorat)
No katsotaan kauanko tuota jaksaa ennen kuin polttaa ne pois...
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiEGT-Radialit osoittautuivat vielä huonommiksi, mitä aiemmin luulin.
Etupäässä ollessaan hirveä ravistus -> takaisin liikkeeseen ,ja painotukseen.
Vikana toisessa renkaassa selkäheittoa 2mm ja toisessa kuvio "kiero" eli vippaa sivusuunnassa (Vanteet suorat)
No katsotaan kauanko tuota jaksaa ennen kuin polttaa ne pois...
Comment
-
-
Itellä on champiron gt-radialit 225/50/16-kumekset harrastepelissä alla, märällä liukkaat, kadulla muuten ok, radallakin menetteli paitsi tietty märällä. Pintaa tuntuu olevan vaikka renkaat lähemmäs kuus vuotta vanhat. Turhan kulmikas kumi, urissa vetelee. Viime kesänä tasapainotin eikä ollut mitään pahaa sanottavaa tasapainottajallakaan kumeista saati foortin vakiovanteista, sanoi vain että meni todella helposti tasapainoon eikä tarvinnu edes paljoa painoa verrattuna uusiin halpisvanteisiin vaikka olis merkkikumit alla.
Comment
-
-
Originally posted by Aku_81Itellä on champiron gt-radialit 225/50/16-kumekset harrastepelissä alla, märällä liukkaat, kadulla muuten ok, radallakin menetteli paitsi tietty märällä. Pintaa tuntuu olevan vaikka renkaat lähemmäs kuus vuotta vanhat. Turhan kulmikas kumi, urissa vetelee. Viime kesänä tasapainotin eikä ollut mitään pahaa sanottavaa tasapainottajallakaan kumeista saati foortin vakiovanteista, sanoi vain että meni todella helposti tasapainoon eikä tarvinnu edes paljoa painoa verrattuna uusiin halpisvanteisiin vaikka olis merkkikumit alla.
Eiköhän se pito lopu joka kumesta kuuden vuoden aikana vaikka pintaa viel oliski.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
No niin, nyt on 18" Nankangit sitten alla ja toistaiseksi ei mitään pahaa sanottavaa. Kuten sanottua niin ensimmäiset halpiskumit ja täytyy myöntää että yllättävän hyviltä nuo tuntuu. Ovat vielä kaiken lisäksi hiljaisemmat kuin vanhat 17" Dunlopin SP 2000 jotka ei olleet edes puoleenväliin asti kuluneet. Ei vetele urissa ja mukavan pehmeät ollakseen 18" ja 40/35 profiililla. Katsotaan nyt sitten jatkossa miten pysyvät pyöreinä ja tasapainossa. Mutta kuten Hemi tuossa aiemmin on jo kertonut pitkän tarinan aiheesta niin kyllä täytyy ihmetellä että mikä on peruste näiden ns. merkkirenkaiden hinnoille kun samaa tavaraa (ellei jopa parempaa) tuntuu saavan puoleen hintaan. Jos kumit tosiaan pysyvät pyöreinä hieman kuluneenakin niin itse en ainakaan aio ostaa enää jatkossa ainuttakaan merkkirengasta. Niin se kehitys menee eteenpäin tälläkin saralla. Kiitokset Hemille & kumppaneille hyvästä vinkistäLast edited by hurtta; 02-08-2006, 12:25.
Comment
-
-
Originally posted by duunari76Miten se nyt on, pitääkö tuo Nankang sateella vai ei? Meillä paikallinen rengasmyyjä sanoi, ettei noissa ole ollenkaan pitoa vesikelillä.
Mitä tulee vesipitoon, niin mä kerron heti kun se kesän ensimmäinen sadekeli sattuu tulemaan alle (eli tällä menolla ehkä lokakuussa) mutta tuo "pitää sateella" lienee taas aika tulkinnanvaraista. Jonkun mielestä pitoa ei ole jos ei Nurnburgringillä tule rataennätystä. Itse veikkaan että mennessäni töistä kotiin pysyn tiellä kuten ennekin eikä pyörät lyö tyhjää liikennevaloissa ja auto pysähtyy valoihin ihan tasan samalla tavalla kuten aikaisemmilla Dunlopeillakin
Ymmärrän kyllä että nuo haluavat varmaan mieluummin kaupata noita kalliita merkkikumeja koska luultavimmin niissä on katteet ihan eri tasolla kuin näissä aasialais-indokiinalaisissa kumeissa.Last edited by hurtta; 02-08-2006, 12:32.
Comment
-
-
Tarkemmin luettuna tuo Nankangin vanha malli (NS-1) on ollut liukas, mutta tästä NS-2 renkaasta ei ole tullut keltään huonoa palautetta. Onkohan noissa laatueroa, ottaako 225/55 R16 95V vai 225/55 ZR16 95W, hintaeroa 6.50 kappale?
Edit: Sitten vielä lähes samaan hengen vetoon, että löytyykö mistään halppis nastarenkaita, joita kannattais edes harkita?Last edited by duunari76; 02-08-2006, 12:49.
Comment
-
-
Originally posted by duunari76Tarkemmin luettuna tuo Nankangin vanha malli (NS-1) on ollut liukas, mutta tästä NS-2 renkaasta ei ole tullut keltään huonoa palautetta. Onkohan noissa laatueroa, ottaako 225/55 R16 95V vai 225/55 ZR16 95W, hintaeroa 6.50 kappale?
Edit: Sitten vielä lähes samaan hengen vetoon, että löytyykö mistään halppis nastarenkaita, joita kannattais edes harkita?
No enpä usko että laadussa eroa välttämättä on koska on kyse samasta valmistajasta mutta tuo "W"-kumi on vaan tehty kestämään suurempia nopeuksia, eli rungossa lienee enemmän rautalankaa ja se on muutenkin ryhdikkäämpi (lue: kovempi ja jäykempi).
Halpis nastarenkaista ei ole tietoa, mahtavatkohan tietää edes Aasiassa mikä on nastarengas? M+S luulisi löytyvän mutta se on sitten toinen juttu.
Comment
-
Comment