memebuy23buy

4x100 -> 5x120?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMP
    replied
    Niinpäs olikin. Mut tossa menee palat sisäkehältä reunan yli.

    Edit: 114mm näyttäis olevan palojen vaatima pienin halkasija ero ulko ja sisähalkasijalle.

    Edit2: fiat cromassa olis vastaavat vähän syvemmät, mutta vaan tolla 138mm sisähalkasijalla. http://www.bremboaftermarket.com/En/...a-f554527d04e3
    Last edited by EMP; 10-03-2016, 20:39.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by EMP View Post
    Sekin olis ihan hyvä. Sekin vaatii navan sorvauksen pienemmäksi, mutta sillä jäisi vielä 3mm navan reunan ja pultinreiän väliin.

    Eli tuo:http://www.bremboaftermarket.com/It/...7-27f32df82fe4
    Ei vaan tämä, tähän mahtuu napa sisään


    Tossa sun levyssä on sisämitta 33

    Leave a comment:


  • EMP
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Tai miten olisi alfan 305x28 38mm sisäsyvyydellä jäis 2mm varaa
    Halvimmillaan 40e per/levy
    Sekin olis ihan hyvä. Sekin vaatii navan sorvauksen pienemmäksi, mutta sillä jäisi vielä 3mm navan reunan ja pultinreiän väliin.

    Eli tuo:http://www.bremboaftermarket.com/It/...7-27f32df82fe4

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Tai miten olisi alfan 305x28 38mm sisäsyvyydellä jäis 2mm varaa
    Halvimmillaan 40e per/levy

    Leave a comment:


  • EMP
    replied
    Originally posted by ///Make View Post
    Carrierin säätöä nyt ei vielä kykene tekemään, ennenkuin saa kaikki muutkin palikat millä ihmetellä. Tuo jarrulevyn syvyys ei vaan ole enää juurikaan säädettävissä, niin sillä olinkin siitä eniten huolissani.

    Onko jonkinlainen fiilis, ettei tästä tulisi toimivaa settiä? Saa ja pitääkin epäillä.


    Brake disc, ventilated
    34 11 6 756 090
    302X28
    No kun nuo on 28mm levylle niin silloin carriereille ja paloille ei tarvitse tehdäkään modauksia.

    Tuo matalampi levy ei sovi suoraan e36 navan päälle koska navan halkaisija on 139-142mm riippuen valmistajasta. Ja vastaavasti tuo syvempi vaatii navan ja levyn väliin 2mm lisää että ei ota raidetangon päähän.

    Tuo levykin voisi olla vaihtoehto noiden satuloiden kanssa. Nekin syvyyden puolesta n.1mm liian syvät.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Noita olikin 42 sisä syvyydellä. Se vois olla passeli.
    Kokonais korkeus on 49
    Last edited by Tonton; 10-03-2016, 19:26.

    Leave a comment:


  • ///Make
    replied
    Originally posted by EMP View Post
    Vakio navan ja normaalien raidetangonpäiden kanssa levyn maksimi sisäsyvyys on 33mm. E36 napa levittää 3mm ja nuo epyteckin holkit 4mm.

    Edit: eikös nuo 735i satulat ole tarkoitettu 22mm levylle? Jos niin joutuu jonkinverran carrieria ja paloja modaan että menee tuolle 25mm levylle.
    Carrierin säätöä nyt ei vielä kykene tekemään, ennenkuin saa kaikki muutkin palikat millä ihmetellä. Tuo jarrulevyn syvyys ei vaan ole enää juurikaan säädettävissä, niin sillä olinkin siitä eniten huolissani.

    Onko jonkinlainen fiilis, ettei tästä tulisi toimivaa settiä? Saa ja pitääkin epäillä.


    Brake disc, ventilated
    34 11 6 756 090
    302X28

    Leave a comment:


  • EMP
    replied
    Originally posted by ///Make View Post
    Oliko se nyt niin, että E30 oman etunavan kanssa se levyn korkeus sai olla tyyliin 35mm, ja E36 navan kanssa isompi? Olisi tuo E36 napa tulossa EPYTEC-holkin kanssa paikalleen + E32 735i satula, ja sitä Audin 312mm levyä laittamassa. Niissä oli vaihtoehtoina 34,2mm ja 49,5mm:think
    Vakio navan ja normaalien raidetangonpäiden kanssa levyn maksimi sisäsyvyys on 33mm. E36 napa levittää 3mm ja nuo epyteckin holkit 4mm.

    Edit: eikös nuo 735i satulat ole tarkoitettu 22mm levylle? Jos niin joutuu jonkinverran carrieria ja paloja modaan että menee tuolle 25mm levylle.
    Last edited by EMP; 10-03-2016, 18:54.

    Leave a comment:


  • ///Make
    replied


    En ole tuota vielä saanut itselleni, mutta on jo tilattu.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by ///Make View Post
    Oliko se nyt niin, että E30 oman etunavan kanssa se levyn korkeus sai olla tyyliin 35mm, ja E36 navan kanssa isompi? Olisi tuo E36 napa tulossa EPYTEC-holkin kanssa paikalleen + E32 735i satula, ja sitä Audin 312mm levyä laittamassa. Niissä oli vaihtoehtoina 34,2mm ja 49,5mm:think
    paatko kuvan tai linkin siitä epytecin holkista minkä tilasit.

    Leave a comment:


  • ///Make
    replied
    Oliko se nyt niin, että E30 oman etunavan kanssa se levyn korkeus sai olla tyyliin 35mm, ja E36 navan kanssa isompi? Olisi tuo E36 napa tulossa EPYTEC-holkin kanssa paikalleen + E32 735i satula, ja sitä Audin 312mm levyä laittamassa. Niissä oli vaihtoehtoina 34,2mm ja 49,5mm:think
    Last edited by ///Make; 10-03-2016, 18:31.

    Leave a comment:


  • ///Make
    replied
    Kiitos

    Kaipa se E36 napa holkilla on sitten paras ratkaisu. Katselin tallilta satulavalikoimaa, niin löytyi E32 735i sekä E39 540i satulat. Ehkäpä samalla voisi sitten miettiä pientä jarrupäivitystä kerta 17" vanteillahan ajetaan jatkossa...
    E36 navalla ja noilla etuvanteilla lienee jo tarvetta jonkinmoiselle vannespacerille, auttaa varmasti satulan kanssa.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    uudet e36 m3 3.2 tukivarret puslilla maksaa 150€kpl

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by ///Make View Post
    Lienee useamminkin setvitty asia jo, mutta ei vaan osu silmään -pakko kysyä.
    Eli olisin laittelemassa E30 Touringiin E36 ALPINAt alle, eteen 8x17" et46 ja taakse 9x17" et46. Taakse kaiketi järkevin tuo juuri aiemmin mainittu setti, mutta eteen ajattelin koko E36 tolppaa ja tukivartta... Riittääkö epäkeskopusla siirtämään tuolla E36 etupäällä pyörän keskelle kaarta sivusta katsottuna?
    Ei riitä. Ei riitä vaikka tekee tikkariin säätövaraa, että kiinnityspistettä saa siirrettyä epäkesko puslaa enemmänkin. Tuolla renkaan saa vasta kääntymään kotelossaan, mutta ei keskelle. (okei toki e36 tukivarsi tuo rengasta 4mm eteenpäin, mut en usko et se silloinkaan on vielä ihan keskellä). Eli vaatii ne e36 m3 tukivarret vielä kaveriksi.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by ///Make View Post
    Lienee useamminkin setvitty asia jo, mutta ei vaan osu silmään -pakko kysyä.
    Eli olisin laittelemassa E30 Touringiin E36 ALPINAt alle, eteen 8x17" et46 ja taakse 9x17" et46. Taakse kaiketi järkevin tuo juuri aiemmin mainittu setti, mutta eteen ajattelin koko E36 tolppaa ja tukivartta... Riittääkö epäkeskopusla siirtämään tuolla E36 etupäällä pyörän keskelle kaarta sivusta katsottuna?
    ei. noin karkeasti. rengas menee 60-70mm taakse. e36 m3 epäkeskolla n. 20-25mm ja e36 m3 3.2 tukivarrella 25mm. ja jos vielä tekee takapuslan kiinnikkeeseen muutoksia niin sen saa keskelle. riippuu vähän madalluksestakin kun rengas siirtyy madaltaessa hieman taaksepäin.
    Last edited by Tonton; 01-03-2016, 13:17.

    Leave a comment:

Working...
X