memebuy23buy

4x100 -> 5x120?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pazi88
    replied
    Riittää ilmeisesti, että täyttää sen viisteen. Juhin topicista kun napaan on tehty 5x112 jako.


    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by aaape View Post
    Ei mene. Takapään kiinnikettä Joutuu muokkaamaan että saa pyörän keskelle..
    takapäässä on ihan normaalit kumipuslat
    noista kuvista on enemmän apua jos laitat vielä mitat kaaresta napaan tuo etupyörä liikkuu sitä mukaan taaksepäin mitä enemmän madaltaa
    mikä yläpää tai millaisilla pyöränkulmillla

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by aaape View Post
    Ei mene. Takapään kiinnikettä Joutuu muokkaamaan että saa pyörän keskelle..
    takapäässä on ihan normaalit kumipuslat
    ei sulla kuvaa ole siitä?meneekö kokonaan eri paikkaan ku tuo oma kiinnike korissa..tuo e36 napa tulee ilmeisesti aikalailla ulos vs e30 napa..

    tuohon etupäähän ei vissi kovin leveitä renkaita/vanteita laiteta..

    Leave a comment:


  • aaape
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    meneekö e46 alatukivarrella nuin keskelle ratas,vai onko sulla epäkeskopuslat takapäässä..

    nuita e46 alumiinisiä saattaas saada vähän helpommin käytettynä mut jos uutena pitää ostaa niin on neki uudet kalliit n.180e/puoli..
    Ei mene. Takapään kiinnikettä Joutuu muokkaamaan että saa pyörän keskelle..
    takapäässä on ihan normaalit kumipuslat

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by aaape View Post
    Omassa e30:ssä on edessä e36:n osat ja fk:n coilover tolpat ja e46 alatukivarret säädöt pyöritelty alas asti 185/65r15 7tuuman vanteella et35 pyörä asettuu kaarreen tällä tavalla:



    Ja takana on e36 323 compactin navat ja levyt 215/45 r18 8tuuman vanteella et35.... huonokuva

    en tiedä onko tästä kenellekkään apua mutta kuitenkin

    meneekö e46 alatukivarrella nuin keskelle ratas,vai onko sulla epäkeskopuslat takapäässä..

    nuita e46 alumiinisiä saattaas saada vähän helpommin käytettynä mut jos uutena pitää ostaa niin on neki uudet kalliit n.180e/puoli..

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    [QUOTE=afafaf;2754559]
    paljonkohan pitäs hitsata lisää et vois laittaa normi pultit,ei pinnapultteja..5mm ympäriinsä,riittääkö?
    QUOTE]
    Takanavoissa on laidassa n,5mm viiste, niin sen täyttää mahtuu tekee 5-pulttijaon.. edessä kannattaa mitata jarrulevyistä kuinka iso sinne mahtuu, se rajoittaa eniten.. ja sen mukaan täytehitsata...

    Leave a comment:


  • aaape
    replied
    Omassa e30:ssä on edessä e36:n osat ja fk:n coilover tolpat ja e46 alatukivarret säädöt pyöritelty alas asti 185/65r15 7tuuman vanteella et35 pyörä asettuu kaarreen tällä tavalla:



    Ja takana on e36 323 compactin navat ja levyt 215/45 r18 8tuuman vanteella et35.... huonokuva

    en tiedä onko tästä kenellekkään apua mutta kuitenkin

    Leave a comment:


  • EGoman
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    joko sulle selvis mitä tarkoitin sillä et muutoksella/raide leveyden muuttumisella kun se navan pinta tulee niin paljon ulospäin
    juu kirkasta kuin kossu.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by EGoman View Post
    mulla on läjä noita holkkeja ja muttereita. muttereista pitää sorvata vielä siivu pois kun ei mennyt kunnolla napaan (vaikka oli ppf:n mitoilla tehty?)
    Sorvari vaan on kesälomalla. Laitan myyntithreadin sitten kun nuo on ok.
    joko sulle selvis mitä tarkoitin sillä et muutoksella/raide leveyden muuttumisella kun se navan pinta tulee niin paljon ulospäin

    Leave a comment:


  • EGoman
    replied
    mulla on läjä noita holkkeja ja muttereita. muttereista pitää sorvata vielä siivu pois kun ei mennyt kunnolla napaan (vaikka oli ppf:n mitoilla tehty?)
    Sorvari vaan on kesälomalla. Laitan myyntithreadin sitten kun nuo on ok.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    kiinnostais et ne joilla on nuo e87 navat+5.5mm soviteholkki navan ja laakerin välissä,onko kestäny napa ja laakeri?

    paljonko on kilometrejä menny tämä patentti...kokemuksia..

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    sitten on tietty vielä e34 m5 navat mutta sitten joutuu vetareita muokkaamaan

    eikä varmaan ole pois suljettu että e30:n omiin napoihin tekisi uuden jaon
    juu tutkin tuota e34 napojen käyttöä joku aika sitte,mut nehän on ns"2-osaset,menis tosiaan vetaritki uusiks.

    ja tehin just kaupat e36 etuhiluista,ja samalla tarttu koko taka-akseli,tutkin ne navat tarkemmin ja mietin sitte...mut luultavasti laitan taakse omat 4-pulttiset,hitsaan lisää tavaraa ympärille ja sit uusjako siihen..tuttu pystyy töissä cnc koneella tekemään tuonki nätisti..

    paljonkohan pitäs hitsata lisää et vois laittaa normi pultit,ei pinnapultteja..5mm ympäriinsä,riittääkö?

    mut eteen laitan tavalla tai toisella nuo e36 etunavat säädettävillä tolpilla..

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    juu nissä tosiaan taisi olla joku boorin pituuden riittämättömyys..pitääpä vielä miettiä sitä takapään napahommaa..
    sitten on tietty vielä e34 m5 navat mutta sitten joutuu vetareita muokkaamaan

    eikä varmaan ole pois suljettu että e30:n omiin napoihin tekisi uuden jaon

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    roclalta, jouni.325 ja mazalta voinee kysyä noista 1er navoista ne tais olla -5mm
    niissä taisi vaan tulla joku muu ongelma esille tuon navan pituuden takia
    veikaan että vetarissa ei riitä kierteet joka on kyllä prikalla soviteltavissa mutta sitten käsijarru kamat ei taida mahtua kilven ja navan väliin
    juu nissä tosiaan taisi olla joku boorin pituuden riittämättömyys..pitääpä vielä miettiä sitä takapään napahommaa..

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by M-T2 View Post
    Joo eli haaveena on laittaa sinne eteen 8x17 et 20 ja taakse 9x17 et 22
    Kaaria saa aina muokattua, mutta se olisi tärkeintä se jaon muutos.
    no niin, onhan sullekin sitten aika ratkaiseva tieto se että paljonko nuo levittävät

    mutta jos nyt kohtuullisella budjetilla ja helpolla osien etsimisellä haluat selvitä niin e30m3 navat taakse alkuperäisillä levyillä
    ja eteen egomanilta holkit+mutterit e36 navoille ja sinne kans alkuperäiset levyt

    koneistamaan joutuu levyjä ja etunapoja sen lisäksi tarviit satuloille pidemmät pultit, eteen 8mm spacerin ja taakse 5mm spacerin

    Leave a comment:

Working...
X