memebuy23buy

4x100 -> 5x120?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lep1
    replied
    Saiko eteen e36 navoila absit pelaan ja mitkä jarrut niihin saa?
    Taakse compactin navat mennee vissiin ja niihin mitkä jarrut ?

    Leave a comment:


  • Neppo
    replied
    Eli jos eteen tekee E36 navoilla + "bonje" hylsyllä, niin ET muutos edessä sen navan +3mm + hylsyn 1.5-2mm. Onko tuossa hylsyssä pakko olla se uloke? Mihin se vastaa tai mikä siihen vastaa. Onko kellään tietoa paljonko navat tällä hetkellä kustantaa?

    Taakse Z4 napa ja ET:n muutos +2.5mm. Mulla nyt E46 328:n takalevy vakio 325 navassa, niin silloin tarttis satuloille vain 2.5mm prikan väliin. Eikö? Onko kenelläkään tietoa, että paljonko nuo Z4 navat kustantaa? Ja kaikki E30 vetarit käy näihin Z4 napoihin? Eli olisi "plug'n pray" asennus?

    Menisi molempien akseleiden ET:t aika lähelle samaa.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by LauriM View Post
    Saakos taakse tehtyä muutoksen z3 takanavoilla? Laakeri kumminkin sama kuin e30, mutta onko booritus eri?
    saa. mutta saa myös z4 navoilla joiden et on alkuperäissestä + 2.5mm

    Leave a comment:


  • Timbe]
    replied
    Onkos näitä kukaan kerennyt kokeilemaan? http://www.blingfactory.fi/epages/vi...ducts/BF300027

    Leave a comment:


  • LauriM
    replied
    Saakos taakse tehtyä muutoksen z3 takanavoilla? Laakeri kumminkin sama kuin e30, mutta onko booritus eri?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Neppo View Post
    Ok. Luulin, että toi +19 oli normi E36 navalle. Käsitin ne erilaisiksi. Tämä nyt selvä. Osaatko sanoa, mihin itse levyn Et menee 323 tai z3m levyllä verrattuna e30 vakio levyyn? Varmaan suht likelle, jos kerran passaa vakio käppäriin..?
    niin mä vertasin levyjen sisä mittoja ja 19mm on erotus

    Leave a comment:


  • Neppo
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    +19mm laita 323 tai z3m jarrulevy se toimii käsijarrun kanssa
    Ok. Luulin, että toi +19 oli normi E36 navalle. Käsitin ne erilaisiksi. Tämä nyt selvä. Osaatko sanoa, mihin itse levyn Et menee 323 tai z3m levyllä verrattuna e30 vakio levyyn? Varmaan suht likelle, jos kerran passaa vakio käppäriin..?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Neppo View Post
    Pitäisi alkaa miettimään omaan kippoon talven aikana jaonmuutosta.

    Eteen: E36 napa "Bonje" hylsyllä ja vakio mutterilla. ET +4.5-5mm. Käytän varmaankin jo kiinni olevia Audin kiekkoja ja E32 etusatuloita. Pitää kattoa jos tekis uudet adapterit tai sitten vain 5mm prikkaa väliin.

    Taakse: Meneekö E36 323 compactin napa suoraan E30 laakeriin + vetariin ilman kikkailuja ja mikä sen ET tulee olemaan vakioon E30 napaan verrattuna? E30 M3:n navat olisi sen ET +5mm, eli sama kuin eteen. MUTTA: Mulla on nyt E46 328:n levyt takana ja ne menee vakio käsijarrulle. En ole niin tarkkaan mittaillut, mutta pysyykö E30 vakio käsijarrunkengät vielä jarrulevyn sisällä ET:n 5mm muutoksella? Ja jos laitan E30 M3 navan ja jarrulevyt, niin mitä eroa E32 ja E30 M3 takajarrujen carriereissa on? Jos takakynkkä on sama E30 3xx abs ja M3 malleissa, ja M3 ja E32 takasatula sama, niin erona vain takana carrier.

    Voisiko joku ystävällisesti auttaa tässä takanapa asiassa.
    +19mm laita 323 tai z3m jarrulevy se toimii käsijarrun kanssa

    Leave a comment:


  • Neppo
    replied
    Pitäisi alkaa miettimään omaan kippoon talven aikana jaonmuutosta.

    Eteen: E36 napa "Bonje" hylsyllä ja vakio mutterilla. ET +4.5-5mm. Käytän varmaankin jo kiinni olevia Audin kiekkoja ja E32 etusatuloita. Pitää kattoa jos tekis uudet adapterit tai sitten vain 5mm prikkaa väliin.

    Taakse: Meneekö E36 323 compactin napa suoraan E30 laakeriin + vetariin ilman kikkailuja ja mikä sen ET tulee olemaan vakioon E30 napaan verrattuna? E30 M3:n navat olisi sen ET +5mm, eli sama kuin eteen. MUTTA: Mulla on nyt E46 328:n levyt takana ja ne menee vakio käsijarrulle. En ole niin tarkkaan mittaillut, mutta pysyykö E30 vakio käsijarrunkengät vielä jarrulevyn sisällä ET:n 5mm muutoksella? Ja jos laitan E30 M3 navan ja jarrulevyt, niin mitä eroa E32 ja E30 M3 takajarrujen carriereissa on? Jos takakynkkä on sama E30 3xx abs ja M3 malleissa, ja M3 ja E32 takasatula sama, niin erona vain takana carrier.

    Voisiko joku ystävällisesti auttaa tässä takanapa asiassa.

    Leave a comment:


  • Muumi
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    nettisivua?

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    väärä topik keskustella puslista mutta miksi tehdä itse kun puolasta saa , materiaalien hinnalla valmiita ja voi vielä valita 3:sta jäykkyydestä toimitus naurettavat 7-8pvä
    nettisivua?

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Mörökölli View Post
    Etrasta saa ainakin tilaamalla polyuretaania ja myöskin polyasetaali, eli POM tankoa. Toki monennäköistä muutakin muovituotetta. POMmi on pirun kovaa, eli ei jousta ja käytössä alkaa todennäköisesti kulua ja pitää sen takia ääntä. Toki se siellä varmaan toimii. Polyuretaanitangon hinta POMmitankoon nähden oli luokkaa 5-kertainen. 36mm halk. tanko oli muistaakseni melkein 200eur metri. POM tankoa sai saman määrän 30eurolla.
    oli ihan mukava saada asiallisiaki vastauksia ..juu katoin tuota polyuretaanin hintaa,olihan se kallista..pom olis kyl tosiaan vaihtoehto,vaihtaa puslat uusiin ku kuluu..nuitahan sorvaa useita tuohon poyuretaaniin verrattuna..

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    muovi ja puslatietäjät.. mistä muovilaadusta nuo powerflex puslat on tehty??

    tai vastaava hyvä muovi tähän tarkotukseen..

    ja paljonko on alatukivarren takapuslan rei"än halkaisija e30 ja e36.ssa??siis se tukivarren reikä puslassa..

    osaisko joku laittaa tohon vastauksen..tulis tarpeeseen..

    ja onko tuo jotain speciaalimuovia,vai saako esim. etrasta pätkän tilattua..

    Etrasta saa ainakin tilaamalla polyuretaania ja myöskin polyasetaali, eli POM tankoa. Toki monennäköistä muutakin muovituotetta. POMmi on pirun kovaa, eli ei jousta ja käytössä alkaa todennäköisesti kulua ja pitää sen takia ääntä. Toki se siellä varmaan toimii. Polyuretaanitangon hinta POMmitankoon nähden oli luokkaa 5-kertainen. 36mm halk. tanko oli muistaakseni melkein 200eur metri. POM tankoa sai saman määrän 30eurolla.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    on sulla erikoiset kommentit...no joo antaapa olla..
    olkoot vaan
    tälläiseen asiaan jossa haetaan vaan oikotietä onneen oma valmiste osilla on mun mielestä rinnastettavissa turvalaitteiden poistoon
    eri asia holkitella jotain napoja jne
    tuo kun katkeaa niin ketään tiedä minne se vekotin lähtee

    enkä sano ettet sinä sitä saisi kestämään jos tiedät mitä teet mutta tätä foorumia lukee jokunen muukin

    no ihan sama, mä oon kuitenkin ratkassu oman jaon muutoksen jo niin teette miten parhaaksi näätte
    Last edited by Tonton; 20-07-2012, 13:27.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Eikös toi siirrä tukivarren takapään paikkaa korkeuden suhteen?
    siirtää se vähän..ehkä ei hyvä..mut 100% en vielä voi sanoa ,ku en ole päässy hiplaamaan nuita osia..

    Leave a comment:

Working...
X