luin 2 kertaa koko topikin, ja oonko ny oikeessa, ku tarvi eteen tehä 5x120 jako, niin e36 325 navat, levyt ja satulat e30 toloppaa kiinni?? navalle tarvi varmaan sen holokin?
Lukaseppa vaikka vielä se kolmaskin kerta, navat ja holkit arvasit oikein.
luin 2 kertaa koko topikin, ja oonko ny oikeessa, ku tarvi eteen tehä 5x120 jako, niin e36 325 navat, levyt ja satulat e30 toloppaa kiinni?? navalle tarvi varmaan sen holokin?
Tuli tuossa hommattua Bbs Rs vanteet 5x120 jakosena ja tarkotuksena istuttaa e30. Miten tuo on nyt helpoin tehdä että saa ne alle? E36 etupään hilppeet ja taakse e30 m3 navat? Vanteissahan on pienet ET:t niin mahdollisimman orkkiksena pitäs navan kohta pysyä. Miettiny myös uutta jakoa vanteisiin mutta ei raskis alkaa muutattaa sitä niihin.
Parikin kertaa on tämä topic luettu mutta ei vieläkään tyhmälle selviä mikä on helpoin tapa.
Saa tarjota osia jos jollain ylimääräsenä ---> PM.
Kaikista helpoin on vaihtaa joka paikkaan E30 M3 osat.
Tuli tuossa hommattua Bbs Rs vanteet 5x120 jakosena ja tarkotuksena istuttaa e30. Miten tuo on nyt helpoin tehdä että saa ne alle? E36 etupään hilppeet ja taakse e30 m3 navat? Vanteissahan on pienet ET:t niin mahdollisimman orkkiksena pitäs navan kohta pysyä. Miettiny myös uutta jakoa vanteisiin mutta ei raskis alkaa muutattaa sitä niihin.
Parikin kertaa on tämä topic luettu mutta ei vieläkään tyhmälle selviä mikä on helpoin tapa.
Saa tarjota osia jos jollain ylimääräsenä ---> PM.
Eli jos eteen tekee E36 navoilla + "bonje" hylsyllä, niin ET muutos edessä sen navan +3mm + hylsyn 1.5-2mm. Onko tuossa hylsyssä pakko olla se uloke? Mihin se vastaa tai mikä siihen vastaa. Onko kellään tietoa paljonko navat tällä hetkellä kustantaa?
Taakse Z4 napa ja ET:n muutos +2.5mm. Mulla nyt E46 328:n takalevy vakio 325 navassa, niin silloin tarttis satuloille vain 2.5mm prikan väliin. Eikö? Onko kenelläkään tietoa, että paljonko nuo Z4 navat kustantaa? Ja kaikki E30 vetarit käy näihin Z4 napoihin? Eli olisi "plug'n pray" asennus?
Menisi molempien akseleiden ET:t aika lähelle samaa.
on pakko olla se uloke e36:n navan sisäreikä on vain 2mm pienempi kuin se alkuperäinen vaste (ja koolissa on vielä 1mm:n viiste)
e36+z4 navat tarvikkeena about 75€/kpl etunavoissa ei saa olla peltistä abs kehää
e30.de:n mukaan vetarit käy napoihin
Taakse Z4 napa ja ET:n muutos +2.5mm. Mulla nyt E46 328:n takalevy vakio 325 navassa, niin silloin tarttis satuloille vain 2.5mm prikan väliin. Eikö? Onko kenelläkään tietoa, että paljonko nuo Z4 navat kustantaa? Ja kaikki E30 vetarit käy näihin Z4 napoihin? Eli olisi "plug'n pray" asennus?
Tähän näköjään ei oo vielä vastattu mutta tänään sain viimeinkin kouraani Z4 takanavat. Kustansi 68€/kpl ja valmistaja Febi, toimitusaika oli pitkä kun 7.2 kävin tilaamassa KL-Varaosista. Tosin tuo hinta on asevelihinta (toivottavasti), originaaliosa oli muistaakseni jotain 140€/kpl. Ja booriluku on 27, senkin vielä mittailin ihan omin kätösin eli sama kuin vetarissa. Itse toteutan takapään niukalla budjetilla eli sorvautan levyjen keskireiät isommaks ja poraan uuden jaon levyihin...
Leave a comment: