Minkälainen toi Variante 1 on ajettavuudeltaan? Mietin, että pitäskö mun ostaa 1 vai 2...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
KW Variante alustat
Collapse
X
-
Originally posted by myssy View PostMinkälainen toi Variante 1 on ajettavuudeltaan? Mietin, että pitäskö mun ostaa 1 vai 2...
Ainakin omaan katuajoon loistohankinta omasta mielestäni.e39 530i touring -01
Ex. E36 328iC Club Sport
Comment
-
-
Itellä toi variante 1 alusta oli saksasta tuotaessa auton alla jo, eli sikäli ei nyt oo sen tarkempaa tietoo kuinka vanha/kauan ollu jo alla mutta omasta mielestä toi nyt ei kuitenkaan liian jäykkä ainakaan ole...Katsastuksessa ei tullu mitään huomautusta että olis pumput ehtoopuolella, eli kai se vielä toimii ihan niin kuin pitäis. Takaa varsinkin tuntuu yllättävänkin löysältä.
Jäykkyyssäätöö kaipailisin kyllä että sais autoo 'kunnolla' tontitettua...Eli jos noissa alustoissa on vaan joku satasen parin hintaero niin kannattaa ottaa suoraan se mistä se jäykkyyssäätö löytyy. Mun mielipide
Comment
-
-
Originally posted by myssy View PostToi 1 ja 2 hintaero on kyllä niin mitätön, että päädyn varmasti Variante 2. Tuskin siitä jäykkyyssäädöstä mitään haittaakaan ole.
V1 basic maksaa 699€ ja rosterisena 819€. En nyt luonnehtelis mitättömäks hintaeroa kun V2 maksaa sen 1299€e39 530i touring -01
Ex. E36 328iC Club Sport
Comment
-
-
Originally posted by Jummi_Jammi View PostMitätön? esimerkkinä alustat E36'ssa Uspartsilla.
V1 basic maksaa 699€ ja rosterisena 819€. En nyt luonnehtelis mitättömäks hintaeroa kun V2 maksaa sen 1299€E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II
Comment
-
-
Itsellä ollut nyt muutaman kuukauden kw variante 1 e39 528 alla. Itsellä ajossa nypyttää ehkä turhankin paljon. Jäykkähän tää on ku mikä ja tuo pintakovuus on alkanut hieman häiritsemään.
Setti on alunperin tarkoitettu 540:seen, niin auttaiskohan asiaan jos vaihtaisi oikeat jouset eteen, jos sillä saisi tuota nypytystä pois?
Onko muilla vastaavia kokemuksia e39:sin alla?F82 harraste
Comment
-
-
Nyt ajankohtaista tuon alustan tilaus KW V1 tai V2 niin kuinka noitten akselimassojen kanssa?
Oman rekisterin otteen mukaan edessä 985 kg ja takana 1125 kg, noita on niin monia tuolla Kw sivuilla että mikä niistä sopisi omaani.?
Ja auto siis E39 525 sedan -01Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01
Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88
Comment
-
-
Vanhan kertausta ja luetun ymmärtämisen parantelua.
Coupessa on alla V2 alusta ja takana oli keltaiset tolpat. KW:n tarrat ja stanssattu KONI ADJUSTABLE.
Eli siis siellä on konin iskari, mutta mitä sarjaa se on?
Joku kirjoitti tässä topikissa, että KONI SPORT.
Vain pelkääjänpuolelta takaiskari oli mehut päästänyt pihalle. Kellään kokemusta noiden kunnostamisesta? Ostanko mieluummin taakse uudet Konin Sportit, vai laitanko huoltoon?
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Originally posted by bimmerE34 View PostVanhan kertausta ja luetun ymmärtämisen parantelua.
Coupessa on alla V2 alusta ja takana oli keltaiset tolpat. KW:n tarrat ja stanssattu KONI ADJUSTABLE.
Eli siis siellä on konin iskari, mutta mitä sarjaa se on?
Joku kirjoitti tässä topikissa, että KONI SPORT.
Vain pelkääjänpuolelta takaiskari oli mehut päästänyt pihalle. Kellään kokemusta noiden kunnostamisesta? Ostanko mieluummin taakse uudet Konin Sportit, vai laitanko huoltoon?
Saako noita tolppia järkihintaan erikseen vai lyyäänkö uus alusta tilaukseen? :think
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostSama ongelma V3 kanssa, pelkääjän takatolppa päästäny mehut pellolle
Saako noita tolppia järkihintaan erikseen vai lyyäänkö uus alusta tilaukseen? :think
itse ostin omaan e36seen spaxin iskarit taakse konien tilalle.. paremmat säätömahdollisuudet suoraan nupista ja saa paljon jäykemmäksi kuin koneilla... hintaa oli rally racessa 90e/kpl
tämä vaihtoehtona koneilleLast edited by allu89; 31-03-2010, 21:35.
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostSama ongelma V3 kanssa, pelkääjän takatolppa päästäny mehut pellolle
Saako noita tolppia järkihintaan erikseen vai lyyäänkö uus alusta tilaukseen? :thinke36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
e60 535d -05 "AC SCHNITZER"
Comment
-
-
Sellainen ongelma tuo Variant 1 kanssa, että edessä yläpään laakerin kiinnitys kohta kulunut tolpasta josta syystä, hirveä kolina töyssyissä.
Kuuluuko noissa Kw tolpissa olla tuo jenka kokomatkalla yläpäässä vai kuten alkuperäisissä vasta laakerin kohdasta ylös päin kuin kuvassa.
Tuo laakeri syönyt tuosta jengasta osan pois mauserilla mitattuna millin ohuempi kuin yläpäästä missä kiinnitys mutteri on.
Alustalla ajettu n. 30 tkm ja onko edessä alustan osto vai onko jotain tehtävissä.Last edited by baier4ever; 03-01-2014, 20:49.Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01
Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88
Comment
-
-
Originally posted by baier4ever View PostSellainen ongelma tuo Variant 1 kanssa, että edessä yläpään laakerin kiinnitys kohta kulunut tolpasta josta syystä, hirveä kolina töyssyissä.
Kuuluuko noissa Kw tolpissa olla tuo jenka kokomatkalla yläpäässä vai kuten alkuperäisissä vasta laakerin kohdasta ylös päin kuin kuvassa.
Tuo laakeri syönyt tuosta jengasta osan pois mauserilla mitattuna millin ohuempi kuin yläpäästä missä kiinnitys mutteri on.
Alustalla ajettu n. 30 tkm ja onko edessä alustan osto vai onko jotain tehtävissä.
Onko nuo kuvan osat 6 ja 7 olleet paikoillaan? Voi olla että kierre loppuu kesken, jos noita ei ole, eikä kiristy kunnolla. Tai muuten jääneet löysälle.
Vasta kysyin, niin slamitilla uudet patruunat e39 KW variante 1 inox etutolppiin 119e/kpl
Comment
-
Comment