Announcement

Collapse
No announcement yet.

KW Variante alustat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • myssy
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2008
    • 258
    • Lakend

    #61
    Minkälainen toi Variante 1 on ajettavuudeltaan? Mietin, että pitäskö mun ostaa 1 vai 2...
    E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II

    Comment

    • Jummi_Jammi
      Bimmer Rookie
      • Jul 2007
      • 40
      • Helsinki

      #62
      Originally posted by myssy View Post
      Minkälainen toi Variante 1 on ajettavuudeltaan? Mietin, että pitäskö mun ostaa 1 vai 2...
      Omassa E36'ssa tuntuu tukevammalta kuin alkup. M-alusta mutta en sanoisi pintakovaksi. Käytännössä yhtä mukava kuin alkuperäinen M alusta.
      Ainakin omaan katuajoon loistohankinta omasta mielestäni.
      e39 530i touring -01
      Ex. E36 328iC Club Sport

      Comment

      • myssy
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2008
        • 258
        • Lakend

        #63
        Toi 1 ja 2 hintaero on kyllä niin mitätön, että päädyn varmasti Variante 2. Tuskin siitä jäykkyyssäädöstä mitään haittaakaan ole.
        E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II

        Comment

        • manzneri
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2007
          • 551
          • Kesälahti

          #64
          Itellä toi variante 1 alusta oli saksasta tuotaessa auton alla jo, eli sikäli ei nyt oo sen tarkempaa tietoo kuinka vanha/kauan ollu jo alla mutta omasta mielestä toi nyt ei kuitenkaan liian jäykkä ainakaan ole...Katsastuksessa ei tullu mitään huomautusta että olis pumput ehtoopuolella, eli kai se vielä toimii ihan niin kuin pitäis. Takaa varsinkin tuntuu yllättävänkin löysältä.

          Jäykkyyssäätöö kaipailisin kyllä että sais autoo 'kunnolla' tontitettua...Eli jos noissa alustoissa on vaan joku satasen parin hintaero niin kannattaa ottaa suoraan se mistä se jäykkyyssäätö löytyy. Mun mielipide

          Comment

          • Jummi_Jammi
            Bimmer Rookie
            • Jul 2007
            • 40
            • Helsinki

            #65
            Originally posted by myssy View Post
            Toi 1 ja 2 hintaero on kyllä niin mitätön, että päädyn varmasti Variante 2. Tuskin siitä jäykkyyssäädöstä mitään haittaakaan ole.
            Mitätön? esimerkkinä alustat E36'ssa Uspartsilla.
            V1 basic maksaa 699€ ja rosterisena 819€. En nyt luonnehtelis mitättömäks hintaeroa kun V2 maksaa sen 1299€
            e39 530i touring -01
            Ex. E36 328iC Club Sport

            Comment

            • Jalluton
              Bimmer Rookie
              • Mar 2009
              • 103
              • Vantaa

              #66
              Onko kenelläkään kw alustaa z3m? Tarvitseeko käyttää spacereitä alkuperäisten vanteiden kanssa?
              335d msport lci
              ex-Z3 m coupe

              Comment

              • myssy
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2008
                • 258
                • Lakend

                #67
                Originally posted by Jummi_Jammi View Post
                Mitätön? esimerkkinä alustat E36'ssa Uspartsilla.
                V1 basic maksaa 699€ ja rosterisena 819€. En nyt luonnehtelis mitättömäks hintaeroa kun V2 maksaa sen 1299€
                Se on ihan kato siitä kiinni mistä ostaa ja mihin ostaa.
                E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II

                Comment

                • -JMV-
                  BTCF Member
                  • Feb 2005
                  • 840
                  • Etelä-Pirkanmaa

                  #68
                  Itsellä ollut nyt muutaman kuukauden kw variante 1 e39 528 alla. Itsellä ajossa nypyttää ehkä turhankin paljon. Jäykkähän tää on ku mikä ja tuo pintakovuus on alkanut hieman häiritsemään.

                  Setti on alunperin tarkoitettu 540:seen, niin auttaiskohan asiaan jos vaihtaisi oikeat jouset eteen, jos sillä saisi tuota nypytystä pois?

                  Onko muilla vastaavia kokemuksia e39:sin alla?
                  F82 harraste

                  Comment

                  • baier4ever
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2004
                    • 560
                    • Jurva

                    #69
                    Nyt ajankohtaista tuon alustan tilaus KW V1 tai V2 niin kuinka noitten akselimassojen kanssa?

                    Oman rekisterin otteen mukaan edessä 985 kg ja takana 1125 kg, noita on niin monia tuolla Kw sivuilla että mikä niistä sopisi omaani.?

                    Ja auto siis E39 525 sedan -01
                    Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
                    Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

                    Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
                    ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
                    E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

                    Comment

                    • bimmerE34
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2004
                      • 6209
                      • Gotham

                      #70
                      Vanhan kertausta ja luetun ymmärtämisen parantelua.

                      Coupessa on alla V2 alusta ja takana oli keltaiset tolpat. KW:n tarrat ja stanssattu KONI ADJUSTABLE.

                      Eli siis siellä on konin iskari, mutta mitä sarjaa se on?

                      Joku kirjoitti tässä topikissa, että KONI SPORT.


                      Vain pelkääjänpuolelta takaiskari oli mehut päästänyt pihalle. Kellään kokemusta noiden kunnostamisesta? Ostanko mieluummin taakse uudet Konin Sportit, vai laitanko huoltoon?

                      ///Pumppu Pojat Racing Team
                      Metaline sport #40

                      Comment

                      • Petri
                        BTCF Member
                        • Jun 2004
                        • 3156
                        • Nummela

                        #71
                        Originally posted by bimmerE34 View Post
                        Vanhan kertausta ja luetun ymmärtämisen parantelua.

                        Coupessa on alla V2 alusta ja takana oli keltaiset tolpat. KW:n tarrat ja stanssattu KONI ADJUSTABLE.

                        Eli siis siellä on konin iskari, mutta mitä sarjaa se on?

                        Joku kirjoitti tässä topikissa, että KONI SPORT.


                        Vain pelkääjänpuolelta takaiskari oli mehut päästänyt pihalle. Kellään kokemusta noiden kunnostamisesta? Ostanko mieluummin taakse uudet Konin Sportit, vai laitanko huoltoon?
                        Sama ongelma V3 kanssa, pelkääjän takatolppa päästäny mehut pellolle

                        Saako noita tolppia järkihintaan erikseen vai lyyäänkö uus alusta tilaukseen? :think
                        E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
                        E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


                        Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

                        Comment

                        • allu89
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2008
                          • 43
                          • joensuu

                          #72
                          Originally posted by Petri View Post
                          Sama ongelma V3 kanssa, pelkääjän takatolppa päästäny mehut pellolle

                          Saako noita tolppia järkihintaan erikseen vai lyyäänkö uus alusta tilaukseen? :think

                          itse ostin omaan e36seen spaxin iskarit taakse konien tilalle.. paremmat säätömahdollisuudet suoraan nupista ja saa paljon jäykemmäksi kuin koneilla... hintaa oli rally racessa 90e/kpl
                          tämä vaihtoehtona koneille
                          Last edited by allu89; 31-03-2010, 21:35.

                          Comment

                          • mtv67
                            Bimmer Fanatic
                            • Apr 2008
                            • 364
                            • Kokkola

                            #73
                            Originally posted by Petri View Post
                            Sama ongelma V3 kanssa, pelkääjän takatolppa päästäny mehut pellolle

                            Saako noita tolppia järkihintaan erikseen vai lyyäänkö uus alusta tilaukseen? :think
                            En tiä takatolppien hintaa,mut v3 etuiskari oli n.400€/kpl uspartsilla.Tehdas korjaa kyl vanhan,hinta tais olla 150-200€.
                            e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
                            e60 535d -05 "AC SCHNITZER"

                            Comment

                            • baier4ever
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2004
                              • 560
                              • Jurva

                              #74
                              Sellainen ongelma tuo Variant 1 kanssa, että edessä yläpään laakerin kiinnitys kohta kulunut tolpasta josta syystä, hirveä kolina töyssyissä.

                              Kuuluuko noissa Kw tolpissa olla tuo jenka kokomatkalla yläpäässä vai kuten alkuperäisissä vasta laakerin kohdasta ylös päin kuin kuvassa.

                              Tuo laakeri syönyt tuosta jengasta osan pois mauserilla mitattuna millin ohuempi kuin yläpäästä missä kiinnitys mutteri on.

                              Alustalla ajettu n. 30 tkm ja onko edessä alustan osto vai onko jotain tehtävissä.
                              Last edited by baier4ever; 03-01-2014, 20:49.
                              Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
                              Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

                              Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
                              ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
                              E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

                              Comment

                              • Jemmy
                                Newbiemmer
                                • May 2003
                                • 14
                                • Oulu

                                #75
                                Originally posted by baier4ever View Post
                                Sellainen ongelma tuo Variant 1 kanssa, että edessä yläpään laakerin kiinnitys kohta kulunut tolpasta josta syystä, hirveä kolina töyssyissä.

                                Kuuluuko noissa Kw tolpissa olla tuo jenka kokomatkalla yläpäässä vai kuten alkuperäisissä vasta laakerin kohdasta ylös päin kuin kuvassa.

                                Tuo laakeri syönyt tuosta jengasta osan pois mauserilla mitattuna millin ohuempi kuin yläpäästä missä kiinnitys mutteri on.

                                Alustalla ajettu n. 30 tkm ja onko edessä alustan osto vai onko jotain tehtävissä.
                                Kyllä omissani muistaakseni tuo kierteetön kohta oli ihan niinkuin alkuperäisissäkin.


                                Onko nuo kuvan osat 6 ja 7 olleet paikoillaan? Voi olla että kierre loppuu kesken, jos noita ei ole, eikä kiristy kunnolla. Tai muuten jääneet löysälle.

                                Vasta kysyin, niin slamitilla uudet patruunat e39 KW variante 1 inox etutolppiin 119e/kpl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎