Vanteiden kunnostus
Collapse
X
-
Kato vielä ennen ku heittää alle niin antaa laikkaa vielä uudestaan sillee hitaasti pyörittämällä, kyllä siitä peili tulee kun pari kertaa vetää ne polishit pintaan. Ite vedin kolme kertaa ku nälkä kasvaa syödessä..
Originally posted by zener View PostJuu rättilaikalla ja Autoglymin metal polishilla..
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Janssoni View PostKato vielä ennen ku heittää alle niin antaa laikkaa vielä uudestaan sillee hitaasti pyörittämällä, kyllä siitä peili tulee kun pari kertaa vetää ne polishit pintaan. Ite vedin kolme kertaa ku nälkä kasvaa syödessä..
Sais nuo tän kesän kestämään, niin eiköhän ne vanteet vaihdeta sitten.
Comment
-
-
Originally posted by Ekape View PostNitromorssi toimii hyvin esim. lakan poistoon kiillotetusta alumiinista, mutta maalattua vannetta ei kannata edes yrittää.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by -Peltsi- View PostTuli ny täs sellanen juttu että ku vein vanteet rengasliikkeeseen kumien poistoon ja ilmeni että vanteet on aivan kierot ja ajattelin ostaa uudet.
Eli mikä ET olikaan e46 328i 1998 bemmissä??
Linkitelkää jotain sivuja mis on hienoja vanteita.
Anteeksi OT.
Comment
-
-
Originally posted by Jesper View PostMitenkäs tämä nyt liittyi tämän topikin aiheeseen?
Anteeksi OT.
btw. Onko kellään täällä noita Mesh II vanteita? Jos niin viiittiikö joku pistää kuvaa mimmoselta näyttäs auton allaKyseessä siis: http://www.nettivanne.fi/content.php..._id=3840&user=
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostNo joo, siis ainahan on järjen käyttö sallittua...
Jos ei kotoa satu löytyyn sorvia tms. niin tuo perän nostaminen ilmaan on kyllä ihan hyvä keino ja varmasti paras keino jos vaikka pelkät huulet kiillotetaan. Jokainen varmasti ymmärtää, että niitä puolia ei kannata lähteä näin kiillottelemaan..
Parit sarjat kiillottanu ja hyvät on tullu. Tällä reseptillä:
-Vanhat lakat/maalit nitromorssilla
-karkealla paperilla (120/240 ) kaikki hapettumat pois ihan käsin ja ratas irrallaan
-Sitte vaan pyörimään ja ite oon lähteny aivan 240 liikkeelle ja siitä sitten aina hienompaan, 2000 asti, ja koko ajan märällä paperilla. Tämänkin olen paljain käsin tehny niin säilyy se "tatsi" siihen hommaan..
-sitte autoglymin metalpolishia rättiin, monta kertaa tahnaa lisäämällä
-paras viimeistely tulee varmastikin poralla+lumppulaikalla ja oikeilla kiillotustangoilla.
EDIT: Muistakaa tarkkailla auton lämpöjä, ettei tule sen takia kallis vannesetti...ex
E30 325 cabrio, E34 525, E39 528 touring, E34 525, E30 320 cabrio,E39 528 E36 325 coupe "badboy/gynther-look"
Comment
-
-
Rial daytonat kiiltämään
moro gurut..kertokaas miten saan kiiltämään..olikos noissa "uudessa" ja "vanhassa" mallissa eroa..mun on se missä ei ole tummennetua keskustaa.Sain pullot jotain Rockfortin Bare It Magnumia ja Cats Paw..toinen on vaahtoava rasvanpoisto ja toinen puhdistus- ja kiillotusaine ruostumattomalle teräkselle.***************************************
E90 -06 330D
E46 -99 328ci cossmosschwartz m-sport
ex -06 Mazda 6 1.8 sportwagon
ex -04 Peugeot 307 2.0
ex -85 Ford Escort Mk3 1.6 XR3i
Comment
-
-
Originally posted by Jorkkoo View PostHurjin konsti millä olen nähnyt vanteiden huulia kiilloitettavan on auton peräpään nostaminen tunkilla lentoon, sitten vain vaihde päälle ja hiomaan.
Johonkin puukapulaan tai vastaavaan olivat kiinnittäneet hienoa hiekkapaperia. Ihan siistiä jälkeä näytti tulevan.
Tällaista en voi toki kenellekään suositella, mutta OMALLA VASTUULLA!
Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
Comment