Ei oo millään liimalla kiinni, vaan ihan napsahtaa siihen alareunaan kiinni samalla tavalla kun tavallisetkin. Kevyttä nitkuttelua ja pikkusen päästä auttaa vaikka ohuella ruuvarilla, tällä reseptillä ainakin itse nuota irrotellu.
Stoppia sen ruuvarin kanssa, se on tarkoitettu ruuvien avaamiseen ja niiden listojen sunmuiden paneelien irroitukseen on omat työkalut joita kannattaa käyttää niin ei tule mitään ruuvarirupia niihin osiin
Stoppia sen ruuvarin kanssa, se on tarkoitettu ruuvien avaamiseen ja niiden listojen sunmuiden paneelien irroitukseen on omat työkalut joita kannattaa käyttää niin ei tule mitään ruuvarirupia niihin osiin
Mistäs tollasia työkalu settejä löytyy? Oli vähän v mäistä irroitella e39 helma muoveja. Koitin puukosta viilailla sopivan työkalun niiden kiinnikkeiden tappien nosteluun mutta eihän siitä oikeen mitää meinannut tulla. Samassa tiimellyksessä lipsahti sitten se mora sormeenkin.. Näyttää ihan asialliselta setiltä...
Ei nyt liity asennustapaan, mutta evotanko vaan, vai missä voi olla vika, kun tuntuu että original m-technic helma on 1cm liian lyhyt? Edestä kun laittaa kohilleen, takaa tulee helmassa kiinni oleva "lista" sentin liian eteen, jolloin edes ovi ei mene kiinni. Takaa kun laittaa kohilleen, niin edessä taas sama juttu.
Ei nyt liity asennustapaan, mutta evotanko vaan, vai missä voi olla vika, kun tuntuu että original m-technic helma on 1cm liian lyhyt? Edestä kun laittaa kohilleen, takaa tulee helmassa kiinni oleva "lista" sentin liian eteen, jolloin edes ovi ei mene kiinni. Takaa kun laittaa kohilleen, niin edessä taas sama juttu.
Kattoppa kuinka iso rako sulla on etulokarin alareunan ja korin välissä... Villi veikkaus että lokari joskus vaihdettu ja asennettu väärään paikkaan. Aika justi sovitus niissä helmoissa muutenkin muistaakseni.
Helppo, nopea ja hyvä tapa laittaa e36 m-look helmat kiinni on ruuvata ne pelkästään helman pohjaosassa olevista reijistä ip-ruuveilla kiinni. Istuu pysyy eikä irvistä. Ne kiinikkeet on ihan haista paska kamaa..
Kattoppa kuinka iso rako sulla on etulokarin alareunan ja korin välissä... Villi veikkaus että lokari joskus vaihdettu ja asennettu väärään paikkaan. Aika justi sovitus niissä helmoissa muutenkin muistaakseni.
Jep, tai sitten on takalokasuojan kaari vaihdettu vähän miten sattuu.
Multa löytyy E34:n M-Tech helmojen original poraussapluunat jos joku niitä tarvitsee lainaan. Original M-Tech helmojen asennusohjeetkin löytyy yllättävänkin nopeasti netin syövereistä jos niitä on joku vailla
Helppo, nopea ja hyvä tapa laittaa e36 m-look helmat kiinni on ruuvata ne pelkästään helman pohjaosassa olevista reijistä ip-ruuveilla kiinni. Istuu pysyy eikä irvistä. Ne kiinikkeet on ihan haista paska kamaa..
...ensin pitää kuitenkin muistaa rälläköidä vanhat alle jäävät rauta helmat pois tieltä
(Liimaamalla itse noita helmoja on tullut asennettua tai korkeintaan päädyistä yhdellä ruuvilla ja kuitu-helmat usein vaatii vielä kynnykseen yhden kiinnityspisteen)
Kattoppa kuinka iso rako sulla on etulokarin alareunan ja korin välissä... Villi veikkaus että lokari joskus vaihdettu ja asennettu väärään paikkaan. Aika justi sovitus niissä helmoissa muutenkin muistaakseni.
Jeppistä, tuli hiukan mittailtua ja tutkittua. Vasemmalle helma menee, oikealle ei, koska lokari on liian edessä Eli nyt siis ainoa konsti on siirtää lokaria taaksepäin. Onko se hitsaamalla kiinni jostain, ja kuinka iso homma sitä on siirtää muutamia millejä?
Mittasin noi helmatkin, oikean puolen helma on kaikenlisäksi 3mm lyhyempi kuin vasemman Ja original teileä. Ja listojen muovikiinnikkeillä+takapäähän ruuvi+liimaa ois toi helmojen asennus, näyttelyautoa/entisöintiä ei olla tekemässä joten kalliille porausjigeille ja kiinnikkeille ei tarvetta..
Helppo, nopea ja hyvä tapa laittaa e36 m-look helmat kiinni on ruuvata ne pelkästään helman pohjaosassa olevista reijistä ip-ruuveilla kiinni. Istuu pysyy eikä irvistä. Ne kiinikkeet on ihan haista paska kamaa..
...ja seuraava omistaja kiittää, selkääs sietäisit. Noi itseporautuvat menee ihan samaan kategoriaan rosvoliittimien ja pakkeli-kanaverkko -ruostekorjausten kanssa.
Eli jos autossa on ns. rautahelmat, ja haluaisi laittaa TÄLLAISET tavaliset muovihelmat, niin täytyykö todellakin rälläköidä vanhat helmat tieltä pois? Vai jääkö rautahelmat alle?
Eli jos autossa on ns. rautahelmat, ja haluaisi laittaa TÄLLAISET tavaliset muovihelmat, niin täytyykö todellakin rälläköidä vanhat helmat tieltä pois? Vai jääkö rautahelmat alle?
Onko asennus paha homma normitekijältä?
EI ei todellakaan tarvi rälläkkää muovihelmojen asennuksessa. Eikö tätä hommaa varten ollu jotku sapluunat reikien poraamista varten????
Eli jos autossa on ns. rautahelmat, ja haluaisi laittaa TÄLLAISET tavaliset muovihelmat, niin täytyykö todellakin rälläköidä vanhat helmat tieltä pois? Vai jääkö rautahelmat alle?
Mahtaa vahvistaa rakennetta jos alkup. helman rälläköi pois ?
Comment