Nokian HKPL4 Nordman (205/55 R 16) onko näistä mihinkään 400e sais koko setin uutena.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talvirengaskeskustelu 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by MGUarto View PostNokian HKPL4 Nordman (205/55 R 16) onko näistä mihinkään 400e sais koko setin uutena.
omasta mielestä hyvä pito, rauhallinen sisäänajo varmasti auttoi.. uskaltaisin suositella.
Erona nokian renkaaseen ainakin nasta, joka on pyöreä kun hakoissa oli neliö.Gelbe Blinker, H7-Licht und 17" Reifen YEAH!
Comment
-
-
Originally posted by tecro View PostMeillä on toisessa autossa kyseiset renkaat koosa 195/60 15"
omasta mielestä hyvä pito, rauhallinen sisäänajo varmasti auttoi.. uskaltaisin suositella.
Erona nokian renkaaseen ainakin nasta, joka on pyöreä kun hakoissa oli neliö.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostKenekähän valmistama rengas tuo Nordman sitten on,jos ei Nokian???Gelbe Blinker, H7-Licht und 17" Reifen YEAH!
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostKenekähän valmistama rengas tuo Nordman sitten on,jos ei Nokian???
Ei kilpaile pidollaan HKPL 7:n kanssa, mutta hinnallisesti kilpailee jo itärenkaiden kanssa. Hyvin pienellä hintaerolla saa oikean renkaan vs. itätuonti (lue, kiina).
Originally posted by MGUarto View PostNokian HKPL4 Nordman (205/55 R 16) onko näistä mihinkään 400e sais koko setin uutena.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Oli tuossa Nordman 4 myös kumilaadussa jotain eroa vs HKPL 4. Täällä foorumilla oli tuosta ihan Nokian renkaiden virallinen vastaus.
EDIT: http://mail.btcf.fi/forum/showpost.p...&postcount=307
Kohta muuten varmaan HKPL 5 siirtyy Nordmanin valikoimiin kun tuo uusi HKPL 8 tuli markkinoille?Last edited by Antsah; 06-02-2013, 13:32.
Comment
-
-
Originally posted by bimmerE34 View PostNokian valmistama rengas.
Comment
-
-
Monenkos pysähdyksen taktiikalla nyt kannattaisi olla liikenteessä, kun ensi talveksi joudun uudet talvirenkaat laittamaan... Ajomelulla ei oikeastaan ole mitään merkitystä, kunhan pitää hyvin. Talviautoilu on joka tapauksessa kärsimystä. HKPL4:t siis alla nyt koossa 205/60R16. Samaa kokoa varmaan olis tulossa jatkossakin ja nastoilla.
Jos uudet säädökset ensi kesän jälkeen kieltävät vanhempien nastarenkaiden myynnin ja tarjolla on vain uusia (vai miten tämä nyt menee?), niin kannattaisiko nyt loppukeväästä hommata jo uudet renkaat mahdollisesti ns. poistohintaan? Saako noita halvempia renkaita kuten Nordman 4, HKPL5 jne. edes myydä enää ensi syksynä? Onko tilanne silloin se, että tarjolla on vain sikakalliita uusia renkaita, missä on vähemmän nastoja ja ns. halpiksia ei ole enää ollenkaan? Sitten vielä kysymys, että onkohan esim. HKPL5 vs. HKPL7 välillä pidossa mitään eroa, vai onko seiskasta yritetty vain saada hiljaisempi?E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostMonenkos pysähdyksen taktiikalla nyt kannattaisi olla liikenteessä, kun ensi talveksi joudun uudet talvirenkaat laittamaan... Ajomelulla ei oikeastaan ole mitään merkitystä, kunhan pitää hyvin. Talviautoilu on joka tapauksessa kärsimystä. HKPL4:t siis alla nyt koossa 205/60R16. Samaa kokoa varmaan olis tulossa jatkossakin ja nastoilla.
Jos uudet säädökset ensi kesän jälkeen kieltävät vanhempien nastarenkaiden myynnin ja tarjolla on vain uusia (vai miten tämä nyt menee?), niin kannattaisiko nyt loppukeväästä hommata jo uudet renkaat mahdollisesti ns. poistohintaan? Saako noita halvempia renkaita kuten Nordman 4, HKPL5 jne. edes myydä enää ensi syksynä? Onko tilanne silloin se, että tarjolla on vain sikakalliita uusia renkaita, missä on vähemmän nastoja ja ns. halpiksia ei ole enää ollenkaan? Sitten vielä kysymys, että onkohan esim. HKPL5 vs. HKPL7 välillä pidossa mitään eroa, vai onko seiskasta yritetty vain saada hiljaisempi?
HKPL 7 on huomattavasti hiljaisempi ja pitävämpi rengas kuin HKPL 5. Ei vitonen huono ole, päinvastoin. Mutta seiska on uudemman sukupolven rengas. Nyt on M5 alla HKPL 7 ja ovat kyllä ihan liimarenkaat. Tarkoitan liimarenkaalla sitä, että pito on aivan uskomaton talvikeliin. Verrattaen esimerkiksi vanhoihin hankookkeihin mitkä olivat.
Laitoin tänään aamulla alle tuliterät HKPL 7:t.
Jos olisin sinä, menisin ja ostaisin HKPL 7 renkaat nyt näin kevään korvilla itselleni.
Seiskan nasta on paremman mallinen (6kulmaa), ja vitosessa neliskulmainen nasta.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostJos uudet säädökset ensi kesän jälkeen kieltävät vanhempien nastarenkaiden myynnin ja tarjolla on vain uusia (vai miten tämä nyt menee?),pi?
Comment
-
-
Originally posted by bimmerE34 View PostEroa on hinnassa ostatko nyt vai syksyllä. HKPL5 jos ostat nyt, niin ne saat oikeasti edullisesti. Vianorilla on poistokamppis noista, eli hyllyt myydään tyhjäksi.
HKPL 7 on huomattavasti hiljaisempi ja pitävämpi rengas kuin HKPL 5. Ei vitonen huono ole, päinvastoin. Mutta seiska on uudemman sukupolven rengas. Nyt on M5 alla HKPL 7 ja ovat kyllä ihan liimarenkaat. Tarkoitan liimarenkaalla sitä, että pito on aivan uskomaton talvikeliin. Verrattaen esimerkiksi vanhoihin hankookkeihin mitkä olivat.
Laitoin tänään aamulla alle tuliterät HKPL 7:t.
Jos olisin sinä, menisin ja ostaisin HKPL 7 renkaat nyt näin kevään korvilla itselleni.
Seiskan nasta on paremman mallinen (6kulmaa), ja vitosessa neliskulmainen nasta.
ja tuosta seiskan pidosta, oletko ajanut g-y ice articia tai contin ice contactia?
Comment
-
Comment