Itse olin kitkoja vailla mutta sain noista kw22 renkuleista niin hyvän tarjouksen että köyhä säästi siinä. Eilen vanteille menivät ja näyttäs olevan "kulmikas" nasta. Paistoviikkoa en jostain syystä löytänyt noista..?
Kw22 ja R ero kulutuksessa 2,4%, R maksaa itsensä takaisin 2-3 talvessa. Siinä ajassa Kw22 nastat on pyöristyneet (etenkin kun netistä tilatuissa on valmiiksi pyöreät nastat) ja niiden pito ei ole lähellekkään uutta. R pito on lähes sama kun uudessa vielä 5mm pinnalla. R kestää ajoa jopa 130tkm, tuo 5mm löytyy vielä liki 100tkm ajetuista. Nokian R siis huomattavasti halvempi kuin kw22.
No itselle yksikin talvi samoilla renkailla olisi jo saavutus niin eipä juuri kiinnosta kestääkö ne 30 vai 100tkm
Tässä mitään loppuelämän renkaita oltu etsimässä vaan kohtuuhintaisia 17" talvikumeja ensi talveksi :think
Kw22 ja R ero kulutuksessa 2,4%, R maksaa itsensä takaisin 2-3 talvessa. Siinä ajassa Kw22 nastat on pyöristyneet (etenkin kun netistä tilatuissa on valmiiksi pyöreät nastat) ja niiden pito ei ole lähellekkään uutta. R pito on lähes sama kun uudessa vielä 5mm pinnalla. R kestää ajoa jopa 130tkm, tuo 5mm löytyy vielä liki 100tkm ajetuista. Nokian R siis huomattavasti halvempi kuin kw22.
Liukkaitten kitkojen takia tapat itsesi peilijääkelillä, priceless
Jos parin tonnin talviauto menee paalaimeen ennen kesärengas sesonkia, samapa tuo sitten. Tosin eikö silloin kannattaisi maksimoida säästö ja ostaa 15-16 tuumaiset? Vai käytiinkö tämä(kin) keskustelu jo
Josko nyt jätetään ne autot tämän keskustelun ulkopuolelle. Tai voithan sinä sen omasi ajaa kitkoilla lunnaiksi ja sitä kautta paalaimeen...
Itse olin kitkoja vailla mutta sain noista kw22 renkuleista niin hyvän tarjouksen että köyhä säästi siinä. Eilen vanteille menivät ja näyttäs olevan "kulmikas" nasta. Paistoviikkoa en jostain syystä löytänyt noista..?
Mistä sait hyvän tarjouksen? Ensviikolla pitää käydä kyselee Kumhoille hintoja.
Comment