235/40-17 ns2:set oli e30 touringin alla asteen camberilla, kostealla kelillä pito irtosi vielä nelosella 80-90km/h vauhdista, kun lähti ohittamaan maantiellä.
Todella turvallista perheen kanssa reissata kesäautolla.
Kiertoon lähti nankikankit 6tkm ajettuina, nyt alla vredesteinit ultrac sessentat edessä ja nokian z g2:set takana. Pitoa löytyy nyt myös vesikelillä ja uskaltaa antaa paremmankin puoliskon kurvailla toukalla..
Mistähän saippuasta pitää renkaan olla valmistettu jos se ihan aikuisten oikeasti irroittaa pidon kostealla kelillä vakio pikkukoneisella e30 touringilla 80-90kmh nopeudesta.
Mistähän ne "nakikakia" selvästi vielä heikomman vesipidon halpisrenkaat on valmistettu ja kuinka niillä pärjää???
Uskomatonta kuinka kuitenkaan "nankikankit" eivät koskaan testeissä ole näin huonot suhteessa muihin?
Laitappa vaikka Youtubeen pätkää missä 80-90kmh vauhdista nelosella kaasulla sladittelet "nakikakeilla" kostealla asfaltilla oikeilla pyöränkulmilla pikkukoneisella e30 farkulla, niin saadaan sitä sitten kaikki ihmetellä?
Niitä ufojakin kun niin moni väittää nähneensä, mutta jostain syystä ne aidot kuvatut pätkät puuttuvat?
Erot testivoittaja contiin on kuitenkin märän kelin jarrutuksessa metrin/pari ja 50m:n kehällä sivuttaiskiihtyvyydessä 0.05g:n ero (märän kelin 1km ratakierroksessa eroa sekunti/pari).
Millähän mopolla nuo Linglongit ja Wanlit suttaa 80-90kmh:n vauhdeista jos "nakikakillakaan" ei enään tahdo pysyä tiellä?
286hv ja 440nm ei ainakaan riitä tommosiin vaikka kuinka yrittäs, nangangilla siis.
Joo, siis kun tuollainen e61 535d / +600Nm ja nelosella itse asiassa juuri ja juuri voi vilkauttaa luistonestovaloa 20" "nakikakilla" 80-90kmh vauhdsta kun nousee ns."kierrosten päälle", niin mitähän siinä käyttis e30 farkussa on oikein pellin alla?
Pystyssä ja pystyssä.Kerroppa meille mitä se Vianorin viisas kone ja asentaja on sinne oikeasti laittanut esim. camperille?Mitään kongreettisia arvojahan et ole vieläkään kertonut.Ettei tarvi turhaa täällä katsomossa epäillä.
-0.8 kummankin takasen camper, mielestäni varsin pystyssä madallettuun autoon?
Edelleen ovat naurettavan liukkaat vesikelillä vaikka pintaa on vielä kuinka
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
-0.8 kummankin takasen camper, mielestäni varsin pystyssä madallettuun autoon?
Edelleen ovat naurettavan liukkaat vesikelillä vaikka pintaa on vielä kuinka
No on oikeasti pystyssä.Tekisi mieli sanoa,että liiankin pystyssä,mutta nyt pito tai siis pidon puute ei ole varmasti camperista kiinni.
On se kumma kun Nankangit lipsuu ja jyrisee niin aina on pyöränkulmissa vika, vaikka kaikki muut maailman renkaat halvimpia kiinalaisia lukuun ottamatta toimisivat aivan hyvin.
Voisiko joku nyt kertoa miten ne kulmat pitäisi säätää? Hemi voisi myös kertoa mitä tekemistä jarrutuksella on vetopidon kanssa?
No on oikeasti pystyssä.Tekisi mieli sanoa,että liiankin pystyssä,mutta nyt pito tai siis pidon puute ei ole varmasti camperista kiinni.
-0.9 antaa "vakio"arvot tuo kone takacamperiksi kun valittuna sport alusta ja 21" vanne, omasta toiveestani otettu vielä pystympään, sen muistan että säätövara loppui tuohon nykyiseen arvoon.
Helvetin hyvä auto ajaa ja menee juuri minne käskee tuollaisillakin vannesuojilla mitkä nyt on!
Edelleen vaan märällä aivan sairaan liukkaat renkaat nämä Nankang AS-1, ei voi siis suositella kenellekään! Toisin kuin aiemmin olin kehunut, sen verran on liukkaat vedellä että ei paljoa hyvä kulutuskestävyys tai hiljaisuus(seiska ja tuplat) enää auta.
Edessä pintaa 6mm, takana 5mm
Myös jarruttaessa luistaa, sport asennolla menee kurviin kylkimyyryä rajoitusten puitteissakin vielä lisähuomiona että 3tkm sitten laitettu alustaan 1,5ke uutta oem osaa, että varmaan sieltäkään ei vesikelin huonoa pitoa voi etsiä
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Nuo Nankangin comfort kategorian renkaat on surkeita märällä. Veljellä oli joskus Nankang xr611 ja niillä 520ia e34:sen sai sladiin kaasusta märällä asfaltilla.
-0.8 kummankin takasen camper, mielestäni varsin pystyssä madallettuun autoon?
Edelleen ovat naurettavan liukkaat vesikelillä vaikka pintaa on vielä kuinka
No, tämäkään ei nyt oikein täsmää?
Ne camberithan piti olla tehtaan antamien toleranssien sisällä, jota tuo -0.8-astetta ei todellakaan ole.
Eli olisiko sinulla laittaa kuvaa ko.suuntaustodistuksesta niin saadaan kaikki oikein urakalla ihmetellä miten ne on edes voitu saada tähän tasoon ilman modifikaatioita?
Minä en kyllä ymmärrä mikä noista nankangeista tekee naurettavan luikkaat sateella. Ei mulla muovissa ainakaan normaali ajolla irtoa ns-2:t tiestä vaikka kuinka tulis vettä taivaalta. Ja ovat kuitenkin jo 2 kesää ajetut. Toki saahan ne sutimaan kun lipsauttaa kytkintä tai tekee muuta ei normiajoon sopivaa.
EDI jaa olikin eri nankangista kyse.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
No, tämäkään ei nyt oikein tästää?
Ne camberithan piti olla tehtaan antamien toleranssien sisällä, jota tuo -0.8-astetta ei todellakaan ole.
Eli olisiko sinulla laittaa kuvaa ko.suuntaustodistuksesta niin saadaan kaikki oikein urakalla ihmetellä miten ne on edes voitu saada tähän tasoon ilman modifikaatioita?
Ahaa, tämä olikin kokonaan uusi tieto, että kyse ei siis olekkaan NS-2:sta?
No se todistus on taas siellä Helsingissä mutta kyllä ne vaan sen vianorin uuden koneen mukaan ninenomaan on vakioarvot SPORT alustalla ja 21" renkailla, normialustalla ja 18" oli jotain muuta, en muista enää mitä!
Mikäs tässä -0.8 arvossa nyt on niin kummallista? nytkö se pitäisi ollakin -2 että syy huonoon pitoon olisikin camper eikä paska rengas?
Ja NS-2 ei saa 21" joten siksi ovat AS-1 joka on monesti mainittu aiemmin minun toimesta.
Ihmettelen suuresti miten edes luulit näitä NS-2:ksi?
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Minä olen ajanut jo useampia sarjoja NS-II kumeja loppuun eikä kyllä pidon kanssa ole ollut ongelmia.
Yhden auton alla oli ostaessa Michelinin PS2 kumit ja minun ajotavalla näiden eroksi NS-II verrattuna jäi misukoiden karmea ajettavuus ja nankangin herkkyys kulua hampaalle.
Comment