Sulake palaa

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• arska84
    replied
    Aivan. Muistan ku auto alkas toimimaan niin kulumisen varoitusvalo alkas palamaan,vaikka mulla oli ne johdot yhdistetty kiinni siitä johdon päästä Rupes vituttamaan se valo ja otin siitä polttimon irti. Kyllähän sen kuulee äänestä kun jarrupalat on lopussa

Leave a comment:

• Venture
    replied
    itsellä kans palaa tuo kyseinen sulake.,.

pakkivalon piuhoissa vikaa ei ollut..
    Mutta Esson Baarissa huhuttiin, että jarrujen kulumisenilmaisimen anturi(vitut kirjoitusasusta) voi tehdä tuota jekkua kans. (varoitusvalo palanut jo kauan)

Tuota mankkajuttua en olllu kuullukkaan.. Sekin voi olla mulla syyllinen. Pitää katsoa heti kun jarrut eteen on laitettu(aika lopussa on)

Leave a comment:

• arska84
    replied
    Mulla oli kans aikoinaan samaa vikaa mun e30:ssä No katoin silloin kans nuo peruutusvalon johdot,mutta kaikki oli kunnossa. Purin jopa mittariston ja katoin että kaikki johdot ja liittimet olivat kunnossa. No silloin oli talvi ja -20 asteen pakkasia ja oli pakko saada kuntoon just ton lämmityslaitteen takia. Kysyin paikallisesta autosähkö korjaamosta neuvoja niin ne käski mun ottaa stereot irti ja vetää ne johdot sieltä kunnolla pihalle ja kaikki erilleen. No tämän homman tein ja avot sulake ei enää paukahtanut Eli soittimen johdot otti varmaan sinne lämmitys laitteen johtoihin ja käräytti sieltä sulakkeen. Se sulake nro.10 on muistaakseni 7,5 ampeerin niin se antaa ilmeisesti jotain ohjausvirtaa sitä kautta tolle lämmitys laitteelle. Mutta kato nuo pakkivalon johdot ja jos ei sitte toimi niin soitin irti ja vedät kaikki johdot sieltä pihalle ja kokeile sitte
    Last edited by arska84; 22-09-2011, 21:11.

Leave a comment:

• Mörkö
    replied
    Mulla oli täysin sama ongelma tossa vähän aikaa sitten. Oli just se peruutus valon piuha vedetty sen suojakumin ja pellin välistä eikä suojakumin sisäkautta, niinkuin pitäis. Oli piuha menny melkein poikki. Pistin piuhat poikki ja liitin uudestaan kiinni ja vedin sen oikeaa reittiä (suojakumin sisäpuolelta) takaisin. Ei oo sen jälkeen enää sulakkeita palanut.

Leave a comment:

• laine
    replied
    Originally posted by Jarkko S
    Olikohan tuossa semmonen jutska että vaihekepin reiästä lootan kyljelle menevän piuhan kuori olisi rikki ja ottaisi maihin?

Itselläni oli vastaava vika aikoinaan. En muista oliko se juuri tuo sulake mikä kärähteli.

Tuosta olen itsekin kuullut ja juuri muistin, pitää mennä kattomaan se kun kerkeää tässä kohta

Leave a comment:

• Jarkko S
    replied
    Olikohan tuossa semmonen jutska että vaihekepin reiästä lootan kyljelle menevän piuhan kuori olisi rikki ja ottaisi maihin? Elikkä siis pakkivalon piuha.

Itselläni oli vastaava vika aikoinaan. En muista oliko se juuri tuo sulake mikä kärähteli.

Leave a comment:

• laine
    started a topic Sulake palaa

Sulake palaa

Autona olisi E30 323i cäbi vanhemmalla korimallilla(kromipuskureilla). Ongelmana sulakerasian paikan nr. 10(mittaristo & puhalluslaite) sulake palaa jatkuvasti. Sulake ei pala välittömästi sen sinne laitettua, eikä välttämättä viidenkään minuutin ajon jälkeen, mutta ei se yli puolta tuntia siellä kestä. Ei sinääsä vakava ongelma, mutta perin vittumainen kun kaikki muut mittarit lakkaavat toimimasta paitsi nopeusmittari. Olis kiva tietää tota bensatilannettakin välillä ajettaessa.

Oisko kenelläkään minkäänlaista tietoa mistä voisi ongelmaa lähtee ratkaisemaan? Tässä ei todellakaan olla mitään sähkömiehiä. Normaalit jännitteiden mittaukset onnistuu.
Working...